Великоновосілківська районна державна адміністрація
Донецька область, Великоновосілківський район,
смт Велика Новосілка, вулиця Центральна, 34
телефон:(06243)21-3-34, факс:(06243)21-7-66, e-mail:vns.a@dn.gov.ua

Мар'їнська об'єднана державна податкова інспекція Головного управління ДФС у Донецькій області інформує

Переглядів: 352

Відбудеться виїзний прийом громадян

Мар’їнська ОДПІ Головного управління ДФС у Донецькій області повідомляє, що згідно з графіком виїзних особистих прийомів громадян посадовими особами Головного управління ДФС у Донецькій області на ІІІ квартал 2018 року, 21 вересня 2018 року з 10:00 до 12:00 години в приміщені Мар’їнської ОДПІ за адресою: м. Курахове, вул. Пушкіна, буд. 17, кабінет 5, буде проведено виїзний особистий прийом заступником начальника Головного управління ДФС у Донецькій області – начальником Покровсько-Добропільського управління Єльниковою Аллою Петрівною.

Попередній запис громадян на особистий прийом здійснюється з понеділка по п’ятницю з 9.00 до 13.00 та з 13.45 до 18.00 (у п’ятницю до 16.45) у телефонному режимі за номером (06278) 3-36-30, або особисто за адресою: м. Курахове, вул. Пушкіна, буд. 17, кабінет 5, та припиняється за десять робочих днів до дати проведення особистого прийому.

 

Система e-Receipt (впровадження електронних чеків) – революційна новація в реєстрації та обліку РРО

Мар’їнська ОДПІ повідомляє, що відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 13 червня 2018 року №472 розпочато реалізацію експериментального проекту щодо реєстрації та експлуатації новітніх моделей програмних та/або програмно-технічних комплексів, призначених для реєстрації розрахункових операцій, що створить умови для дослідження та застосування інноваційних розробок у цій сфері

Здійснення заходів, необхідних для реалізації експериментального проекту покладається на Міністерство фінансів разом з Державною фіскальною службою.

Реалізація експериментального проекту триватиме до 31 грудня 2019 р., під час якого буде досліджено інноваційні розробки, новітні моделі програмних та/або програмно-технічних комплексів, можливість їх застосування для здійснення розрахункових операцій, прийнято рішення щодо доцільності їх впровадження у промислову експлуатацію та подальшого застосування суб’єктами господарювання. Зазначене сприятиме популяризації використання відповідних комплексів бізнесом, у зв’язку з тим, що використання окремих моделей надасть можливість здійснювати віддалений контроль за розрахунками та обігом товарів на підприємстві.

Нова інформаційна систему реєстрації та обліку реєстраторів розрахункових операцій e-Receipt (електронний касовий чек) передбачатиме оnline реєстрацію пристроїв (персональні комп’ютери, планшети, смартфони), без подання до контролюючих органів будь-яких паперових документів та не потребуватиме абонентської плати за користування нею

Нова система може бути встановлена та підтримуватиметься будь-яким пристроєм. Вона передбачатиме програмне забезпечення для платника (продавця), покупця та ДФС, а також буде інтегрована з Електронним кабінетом платника.

Всі кейси цієї системи, будуть безкоштовними для її користувачів та не потребуватимуть абонентської плати за користування. Крім того, система e-Receipt працюватиме цілодобово та міститиме значний масив інформації для забезпечення потреб її користувачів.

Система e-Receipt матиме можливість інтегруватися з іншими системами ДФС та бухгалтерськими програмами, відповідатиме вимогам захисту інформації та передбачатиме мінімальні затрати часу на процес фіскалізації.

Існуюча на сьогодні система реєстрації та обліку реєстраторів розрахункових операцій є недосконалою, оскільки доволі обтяжлива, незручна та високовартісна для платника податків. Вона передбачає реєстрацію реєстратора розрахункових операцій протягом п’яти днів, включаючи візити до органів ДФС та Центрів сервісного обслуговування, оформлення значної кількості паперових документів. Крім того, вартість РРО, які представлені на ринку касової техніки, є високою і становить від 4 до 20 тис. грн.

До того ж послуги на технічне обслуговування та ремонт РРО, які  забезпечуються центрами сервісного обслуговування відповідно до заключних договорів, а також послуги інформаційних еквайєрів, якими передаються дані РРО, є платними і становлять мінімально 200 грн. щомісяця для кожного РРО.

Традиційні РРО друкують лише паперові чеки, потребують наявності друкуючого пристрою, та відповідних витратних матеріалів. Нова система e-Receipt значно спрощує та удосконалює цей процес оскільки передбачає виключно оnline реєстрацію пристрою через Електронний кабінет та Оnline передачу (отримання) даних».

Електронний чек генеруватиметься, реєструватиметься в системі ДФС і доповнюватиметься QR-кодом, після чого передаватиметься на пристрій.

Інформація про фіскальний номер чеку та його QR-код зберігатиметься в e-Receipt та буде доступною для перегляду в Електронному кабінеті платника як платником, так і покупцем.

Нова система не тільки спростить процес використання касових апаратів, оскільки знімає додаткові часові та фінансові витрати бізнесу, а й допоможе у боротьбі з сірим імпортом, контрабандою та нелегальною торгівлею.

 

Увага! З 23 липня 2018 року змінюється адреса електронної поштової скриньки ДФС

В Державній фіскальній службі України змінюється адреса електронної поштової скриньки.

З 23 липня 2018 року буде використовуватись e-mail адреса - post@sfs.gov.ua.

Використання e-mail адреси kabmin_doc@sfs.gov.ua – з 23.07.2018 ПРИПИНЯЄТЬСЯ!.

Зазначене повідомлення розміщене на офіційному сайті  Державної фіскальної служби України за електронною  адресою http://sfs.gov.ua/media-tsentr/novini/343862.html

 

Податок на доходи та військовий збір, зазначені у декларації про майновий стан і доходи за 2017 рік, громадяни зобов’язані сплатити до 1 серпня 2018 року

Мар’їнська ОДПІ нагадує, що відповідно до п. 179.7 ст. 179 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) фізична особа зобов’язана самостійно до 1 серпня року, що настає за звітним, сплатити суму податкового зобов’язання, зазначену у поданій нею податковій декларації про майновий стан і доходи.

Звертаємо увагу, що згідно з п. 126.1 ст. 126 ПКУ у разі якщо платник податків не сплачує узгоджену суму грошового зобов’язання протягом строків, визначених ПКУ, такий платник податків притягується до відповідальності у вигляді штрафу у таких розмірах:

- при затримці до 30 календарних днів включно, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов’язання, – у розмірі 10 відсотків погашеної суми податкового боргу;

- при затримці більше 30 календарних днів, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов’язання, – у розмірі 20 відсотків погашеної суми податкового боргу.

Відповідно до пп. 129.1.3 п. 129.1 ст. 129 ПКУ при нарахуванні суми податкового зобов’язання, визначеного платником податків або податковим агентом, – після спливу 90 календарних днів, наступних за останнім днем граничного строку сплати податкового зобов’язання нараховується пеня (пп. 129.1.3 п. 129.1 ст. 129 ПКУ).

На суми грошового зобов’язання, визначеного пп. 129.1.3 п. 129.1 ст 129 ПКУ (включаючи суму штрафних санкцій за їх наявності та без урахування суми пені), нараховується пеня за кожний календарний день прострочення у його сплаті, включаючи день погашення, із розрахунку 100 % річних облікової ставки Національного банку України, діючої на кожний такий день (п. 129.4 ст. 129 ПКУ).

Змінено порядок формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого ЄСВ

З 06.07.2018 набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 15.05.2018 № 511, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 11 червня 2018 року за № 692/32144, яким внесено зміни та доповнення до Наказу Міністерства фінансів України від 14 квітня 2015 року № 435 «Про затвердження Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування».

Відповідно до внесених змін з 1 серпня 2018 року  Додаток 4 «Звіт про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, надбавки, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» (звітний період серпень місяць 2018 року, термін подання протягом 20 календарних днів, що настають за останнім днем звітного періоду) та Додаток 5 «Звіт про суми нарахованого доходу застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску» (звітний період за 2018 рік) будуть подаватися за новими формами.

З огляду на зазначене звіти за формами Додатка 4 за звітний період:

липень 2018 року (які подаються з 01 по 20 серпня 2018 року) подаються за формами звітності, затвердженими наказом Мінфіну № 435;

звітність за новими формами, затвердженими наказом № 511, подаватиметься платниками єдиного внеску, починаючи з 1 вересня 2018 року, тобто за звітні періоди починаючи з серпня 2018 року.

Порядок формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, розміщений на офіційному веб-порталі ДФС у розділі «Законодавство>ЄСВ>Накази» за посиланням:

http://sfs.gov.ua/zakonodavstvo/ediniy-vnesok-na-zagalnoobovyazkove-/-nakazi/72973.html».

 

Майже 5 мільярдів гривень податку на доходи фізичних осіб та військового збору поповнили зведений бюджет Донеччини

За шість місяців 2018 року спрямована платниками Донеччини до зведеного бюджету країни сума податку на доходи фізичних осіб та військового збору склала 4,9 млрд гривень. В порівнянні з минулорічними показниками надходження від сплати зазначених податків збільшились на 734 млн гривень.

Майже 29% сплаченого податку на доходи фізичних осіб та військового збору, а саме - більше 1,4 млрд гривень спрямовано до державного бюджету країни, лише у червні цей показник склав 265,3 млн гривень.

Відповідно 71% від загальної суми надходжень, або 3,5 млрд грн залишились в розпорядженні місцевих бюджетів області, і це значна підтримка у фінансуванні місцевих громад для розвитку та благоустрою регіону.

Податок на доходи фізичних осіб безпосередньо залежить від розміру заробітної плати, яку офіційно отримують працевлаштовані працівники. Тому фахівцями фіскальної служби Донеччини постійно проводиться робота з питань легалізації трудових відносин та комплекс контрольно-перевірочних заходів з метою збереження державних соціальних гарантій для громадян.

Головне управління ДФС у Донецькій області нагадує, що Законом України від 07 грудня 2017 року № 2246-VIII «Про Державний бюджет України на 2018 рік» з 1 січня 2018 року встановлено місячну мінімальну заробітну плату у розмірі – 3723 гривень, а погодинну – 22,41 гривень.

Шановні роботодавці! Проявіть відповідальне ставлення до найманих працівників і чітко дотримуйтесь законодавчої норми щодо нарахування офіційної зарплати в сумі не менш 3723 гривень. Адже гідна заробітна плата – це запорука спокійного та благополучного життя як роботодавців, так і їхніх працівників. Подбайте про соціальну захищеність ваших працівників і пам’ятайте, що бізнес повинен бути не тільки законослухняним, а й соціально відповідальним.

 

Більше ніж в 1,5 рази збільшились надходження до місцевих бюджетів від власників нерухомості Донеччини

За перше півріччя 2018 року місцеві бюджети Донецької області отримали понад 37 млн грн податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, що на 63% перевищує надходження минулого року.

Більше третини від усіх надходжень податку на нерухоме майно по Донецькій області забезпечили платники Маріупольської ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області, їх цьогорічний внесок вже склав більш, ніж 13,7 млн гривень.

На Донеччині нараховується понад 1,8 тисяч платників-юридичних осіб, які володіють 6,8 тисячами об’єктів нерухомості. Відповідно до поданих підприємствами податкових декларацій з податку на нерухоме майно річна сума нарахувань складає 57 млн грн, що на рівні показників 2017 року. За шість місяців 2018 року юридичні особи вже сплатили 28,6 млн грн, в тому числі 10,4 млн грн надійшло від платників-юридичних осіб м. Маріуполя.

Що стосується фізичних осіб – власників нерухомості, то за січень-червень поточного року вони перерахували податку на нерухоме майно майже в 12 разів більше, ніж за відповідний період минулого року, сплативши 8,4 млн гривень, з них більше третини – це сплата податку за нерухомість, яка перебуває у власності мешканців м. Маріуполя.

Нагадуємо, що податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, підлягає сплаті протягом 60 днів з дня отримання податкового повідомлення-рішення.

 

На Донеччині збільшили сплату єдиного податку на 18%

Суб’єкти господарювання Донеччини, які перебувають на спрощеній системі оподаткування, за січень-червень 2018 року сплатили до місцевих бюджетів області більше 364 млн грн єдиного податку, що майже на 18% перевищує показник відповідного періоду 2017 року.

Станом на 01.07.2018 у Донецькій області обліковуються 42,1 тисячі фізичних осіб – підприємців, що обрали спрощену систему оподаткування.

Фізичні особи-підприємці є лідерами зі сплати єдиного податку – ними  сплачено до місцевих бюджетів 242,7 млн гривень.

Натомість юридичними особами - платниками єдиного податку перераховано до місцевої казни 121,6 млн грн, у тому числі більше половини надійшло від сільгоспвиробників області - 68,8 млн гривень.

Нагадуємо, що граничні строки сплати єдиного податку для платників першої та другої груп – щомісяця авансовим внеском не пізніше 20 числа звітного місяця.

Граничний строк сплати єдиного податку за ІІ квартал 2018 року для платників третьої групи – до 18 серпня 2018 року.

У Головному управління ДФС у Донецькій області звертають увагу, що єдиний податок у повному обсязі зараховується до загального фонду місцевих бюджетів. Саме тому, перераховуючи зазначений податок своєчасно та у повному обсязі, підприємці забезпечують фінансування поточних потреб та сприяють розвитку своєї громади.

 

Донецька митниця: зовнішньоторговельний обіг збільшився на 27% та склав майже 2,7 млрд доларів

В зоні діяльності Донецької митниці ДФС у січні - червні 2018 року оформлено 26,8 тис. митних декларацій, з них 99,2% – в електронному вигляді. Порівняно з аналогічним періодом минулого року кількість оформлень збільшилась на 14%, або на 3,2 тис. митних декларацій. Кількість імпортних операцій зросла на 57%, експортних – на 2%.

Стабільними є показники середнього часу митного оформлення. При здійсненні митних формальностей  витрати часу при імпортних оформленнях  становлять 56 хвилин, при експорті – 22 хвилини.   

З початку року в митниці здійснено оформлення зовнішньоторговельних операцій 547 осіб, що на 11% більше, ніж у 2017 році. 

В порівнянні з минулим роком зовнішньоторговельний обіг збільшився на 27% та склав 2 млрд 670 млн дол. США. Імпортовано товарів на 667 млн дол. США, експортовано – на 2 млрд 3 млн дол. США.  Позитивне сальдо зовнішньоторговельного балансу складає 1 млрд 336 млн дол. США.

 

Щодо створених телефонних ліній

Головне управління ДФС у Донецькій області нагадує:

З питань щодо переміщення товарних вантажів в зоні проведення АТО, що належать до компетенції органів Державної фіскальної служби України, можна звернутись за телефонами «гарячої лінії» 0934434409 та 0993683346.

понеділок – четвер

з 9 год. 00 хв. до 18 год. 00 хв.

перерва в роботі – з 13 год. 00 хв.                до 13 год. 45 хв.

п’ятниця

з 9 год. 00 хв. до 16 год. 00 хв.

перерва в роботі – з 13 год. 00 хв.               до 13 год. 45 хв.

 

в неробочі дні «гаряча» телефонна лінія не працює

 

 

« повернутися до списку новин