Великоновосілківська районна державна адміністрація
Донецька область, Великоновосілківський район,
смт Велика Новосілка, вулиця Центральна, 34
телефон:(06243)21-3-34, факс:(06243)21-7-66, e-mail:vns.a@dn.gov.ua

Мар’їнська ОДПІ Головного управління ДФС у Донецькій області інформує

Переглядів: 134

 

Кількість громадян бажаючих розпочати власний бізнес скорочується

         Станом на 01.02.2018 року на обліку в Мар’їнської ОДПІ Головного управління ДФС у Донецькій області перебувають 1614 юридичних осіб і 3422 підприємця. Порівняно з аналогічним періодом минулого року кількість юридичних осіб збільшилась на 73, а самозайнятих осіб стало менше на 52 особи.

Впродовж січня 2018 року взято на облік 4 новостворених підприємства та 36 підприємців. У порівнянні з відповідним періодом минулого року кількість новостворених юридичних осіб залишилась на тому ж рівні, а кількість щойно зареєстрованих підприємців зменшилась на 13 осіб.

Також у цьому році відомості про державну реєстрацію припинення внесли одне підприємство та 44 підприємця. Переважна більшість таких осіб тривалий час не здійснювала господарської діяльності, тому зміни в законодавстві спонукали їх офіційно повідомити про припинення.

 

Про забезпечення Мар’їнською ОДПІ доступу до публічної інформації

         Закон України від 13.01.2011 №2939-VI «Про доступ до публічної інформації» (далі – Закон № 2939) визначає порядок здійснення та забезпечення права кожного на доступ до інформації, що знаходиться у володінні суб'єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації

Метою Закону № 2939 є забезпечення прозорості та відкритості суб'єктів владних повноважень і створення механізмів реалізації права кожного на доступ до публічної інформації.

Відповідно до Закону №2939 запит на інформацію – це прохання особи до розпорядника інформації надати публічну інформацію, що знаходиться у його володінні.

Запитувач має право звернутися до розпорядника інформації із запитом на інформацію незалежно від того, стосується ця інформація його особисто чи ні, без пояснення причини подання запиту.

Запит на інформацію може бути індивідуальним або колективним. Запити можуть подаватися в усній, письмовій чи іншій формі (поштою, факсом, телефоном, електронною поштою) на вибір запитувача.

Письмовий запит подається в довільній формі.

Запит на інформацію має містити:

  • ім'я (найменування) запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер засобу зв'язку, якщо такий є;
  • загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит, якщо запитувачу це відомо;
  • підпис і дату за умови подання запиту в письмовій формі.

До Мар’їнської ОДПІ з початку року станом на 20 лютого 2018 року відповідно до Закону №2939 електронною поштою від юридичної особи надійшов один запит на інформацію, який за результатами розгляду запитів на інформацію – задоволено в повному обсязі. На вказаний запит на інформацію відповідь надана у встановлені законодавством терміни.

 

Понад 14 тисяч відвідувачів звернулось за січень 2018 року до ЦОП Мар’їнської ОДПІ, Великоновосілківського та Вугледарського відділень інспекції

         За січень 2018 року до Центрів обслуговування платників (далі - ЦОП)  Мар’їнської ОДПІ Головного управління ДФС у Донецькій області звернулось 14180 відвідувачів.

У ЦОП Мар’їнської ОДПІ надається широкий спектр безкоштовних послуг для платників податків та громадян.

Серед них приймання податкової звітності, видача ідентифікаційного номера, довідок тощо. Також для зручності відвідувачів у Центрах функціонує система Wi-Fi.

Всього у ЦОП інспекції надається 17 адміністративних послуг.

Повний перелік адміністративних послуг, які надаються Мар’їнською ОДПІ, можна переглянути на сайті Головного управління ДФС у Донецькій області за адресою http://dn.sfs.gov.ua/okremi-storinki/arhiv1/125357.html.

Протягом січня 2018 року ЦОП інспекції надано платникам податків 1146 адміністративних послуг.

Серед найбільш запитуваних послуг були: отримання карток платника податків – 632 звернень; отримання відомостей з ДРФО про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків – 229 звернень; отримання витягів з реєстру платника єдиного податку – 25 звернень; реєстрація книг обліку розрахункових операцій – 80 звернень.

Громадяни та суб’єкти господарювання, завітавши до інспекції, мають змогу проконсультуватися з тих чи інших питань із кваліфікованими спеціалістами.

 

У місті Курахове відкрито Центр обслуговування платників

         27 лютого 2018 року у місті Курахове, яке знаходиться всього лиш за 15 кілометрів від лінії зіткнення, відбулося відкриття Центру обслуговування платників Мар’їнської ОДПІ Головного управління ДФС у Донецькій області.

Центр створено у зв’яжу із переміщенням інспекції, що викликане проведенням антитерористичної операції, з міста Мар’їнка до міста Курахове. Метою його створення є покращення рівня обслуговування, забезпечення комфортних умов платникам податків при поданні звітності, отриманні довідок та дозвільних документів, чи отриманні консультаційних послуг.

У церемонії відкриття центру взяли участь та привітали податківців з нагоди цієї урочистої події почесні гості: начальник Головного управління ДФС у Донецькій області Сергій Погорєлий, голова Мар’їнської райдержадміністрації Володимир Мороз, голова Курахівської міської ради Роман Падун, заступник начальника Головного управління ДФС у Донецькій області – начальник Покровсько – Добропільського управління Алла Єльникова, платники податків, представники ЗМІ.

За словами начальника Головного управління ДФС у Донецькій області Сергія Погорєлого, ця подія стала можливою лише дякуючи Курахівській міській раді на чолі з Романом Падуном.

Сергій Погорєлий вручив голові Курахівської міської ради Роману Падуну подяку за вагомий внесок в розвиток органів Державної фіскальної служби Донецької області та забезпечення обслуговування платників податків.

Символічну стрічку перерізали та дали старт роботі Центру начальник Головного управління ДФС у Донецькій області Сергій Погорєлий спільно з головою Мар’їнської райдержадміністрації Володимиром Морозом та головою Курахівської міської ради Романом Падуном.

 

Донеччина: з початку року власники нерухомості сплатили понад 10 мільйонів гривень (станом на 26.02.2018 року)

         З початку 2018 року власники нерухомості Донецької області перерахували до місцевого бюджету 10 млн. 495 тис. гривень, що на 37% або на 2 млн. 835 тис. гривень більше надходжень січня 2017 року.

Безперечним лідером зі сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, є власники майна – юридичні особи, ними вже сплачено понад 9,6 млн. гривень. У Донецькій області з початку 2018 року подали декларації більш ніж 2,6 тис. юридичних осіб, що є власниками 5,7 тис. об’єктів нерухомості.

Нагадуємо, що платники – юридичні особи самостійно обчислюють суму податку станом на 1 січня звітного року і до 20 лютого цього ж року подають до відповідних державних податкових інспекцій за місцезнаходженням об'єкта/об'єктів оподаткування декларацію з розбивкою річної суми рівними частками поквартально.

Що стосується фізичних осіб – власників нерухомості, то за січень поточного року вони перерахували податку на нерухоме майно майже у 6 разів більше, ніж  за відповідний період минулого року, сплативши 858 тис. гривень.

Нагадуємо, що громадяни сплачують податок у 2018 році за минулий рік за ставками і з урахуванням пільг 2017 року. Про суму нарахованого податку на нерухоме майно громадян – фізичних осіб повідомляють фіскальні органи за місцем податкової адреси, вручаючи податкові повідомлення-рішення до 1 липня звітного року. У разі незгоди з визначеною у податковому повідомленні сумою податку, громадяни мають право звернутися до податкового органу за місцем реєстрації та провести звірку даних. Податкове зобов`язання сплачується протягом 60 днів з дня отримання податкового повідомлення. У разі несплати в установлений термін податкового зобов`язання, застосовується штраф та нараховується пеня у порядку і розмірах, передбачених ст. 126 та ст. 129 Податкового Кодексу України.

На даний час лідируючи позиції зі сплати податку займають власники нерухомості м. Маріуполь (3,9 млн. грн.), Слов’янського району (1,2 млн. грн.) та Покровського району (1,1 млн. грн.) Донецької області.

 

Податківці Донеччини прийняли участь у засіданні круглого столу, організованому центром розвитку місцевого самоврядування

         23 лютого 2018 року за ініціативи Донецького центру розвитку місцевого самоврядування у місті Краматорськ відбулось засідання у форматі круглого столу «Доходи місцевих бюджетів 2017. Очікування 2018» у якому прийняли участь представники Донецької обласної державної адміністрації та Головного управління ДФС у Донецькій області. Крім того, учасниками заходу стали запрошені експерти міжнародних організацій і представники об’єднаних територіальних громад Донецької області.

Ефективна та дієва система місцевого самоврядування є важливим елементом функціонування демократичної держави. Для забезпечення виконання своїх функцій, створення належного життєвого середовища для населення громади органи місцевого самоврядування повинні мати у своєму розпорядженні достатні фінансові ресурси, основу яких складають кошти відповідних бюджетів. Тому питанням і проблемам, що стосуються формування дохідної частини бюджетів місцевого самоврядування, пошуку і реалізації їх наповнення, розширенню бази оподаткування була приділена значна увага на заході, що відбувся у м. Краматорськ.

Не залишились і осторонь питання щодо обміну інформацією між органами місцевого самоврядування та Державної фіскальної служби України, а також проблеми в оподаткуванні, з якими стикаються новостворені об’єднані територіальні громади.

Підбиваючи підсумки круглого столу, організатори заходу зазначили, що їм вдалось звернути увагу на основні проблеми діяльності об’єднаних територіальних громад в сфері фінансів та визначитись з алгоритмом їх подальшого вирішення.

 

Надходження до місцевих бюджетів від платників Мар’їнської ОДПІ за січень 2018 року зросли у порівняні з надходженнями за січень минулого року на 12,1%

         За січень 2018 року від платників Мар’їнської ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області до Зведеного бюджету країни надійшло майже 59 мільйонів гривень., що на 1 мільйон або на 2 відсотки перевищує показники за січень 2017 року.

Основну частку, майже 53,9 % від загального збору Зведеного бюджету займають надходження до місцевих бюджетів. У січні до місцевих бюджетів регіону сплачено 32 мільйони гривень що на 12,1 % або на 3 мільйони гривень більше ніж торік

До Державного бюджету України з початку року бізнес спрямував майже 27 мільйонів гривень. Протягом січня 2018 року основними бюджетоформуючими податками та зборами традиційно залишаються:

- податок на додану вартість – 19,2 мільйони гривень;

- податок на доходи фізичних осіб – 5,5 мільйонів гривень;

- військовий збір – 1,7 мільйонів гривень.

Керівництво Мар’їнської ОДПІ висловлює вдячність платникам податків, які сумлінно сплачують податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом та закликають всіх платників до своєчасного та в повному обсязі виконання своїх зобов’язань по сплаті податків і зборів, адже ці кошти йдуть на реалізацію соціально важливих проектів та економічний розвиток країни.

 

Щодо створених телефонних ліній

         Головне управління ДФС у Донецькій області нагадує:

З питань щодо переміщення товарних вантажів в зоні проведення АТО, що належать до компетенції органів Державної фіскальної служби України, можна звернутись за телефонами «гарячої лінії» 0934434409 та 0993683346.

понеділок – четвер

з 9 год. 00 хв. до 18 год. 00 хв.

перерва в роботі – з 13 год. 00 хв.                до 13 год. 45 хв.

п’ятниця

з 9 год. 00 хв. до 16 год. 00 хв.

перерва в роботі – з 13 год. 00 хв.               до 13 год. 45 хв.

 

в неробочі дні «гаряча» телефонна лінія не працює

 

На Донеччині співробітники спецпідрозділу «Фантом» вилучили з незаконного обігу партію тютюнових виробів на 3,6 мільйонів гривень

         28 лютого 2018 року співробітниками управління оперативного забезпечення на окремих територіях зон АТО ГУ ДФС у Донецькій області (спецпідрозділ «Фантом») у рамках спільних заходів із співробітниками оперативного управління ГУ ДФС у Донецькій області, військовослужбовцями Державної прикордонної служби України та співробітниками Головного управління Національної поліції у Донецькій області у м.Дружківка Донецької області зупинено автомобіль IVECO DAILY під керуванням мешканця Одеської області, який рухався в напрямку м.Краматорськ.

Під час огляду вказаного транспортного засобу виявлено 200 коробів тютюнових виробів «Marlboro Gold» (99 950 пачок), обклеєних марками акцизного податку України з візуальними ознаками підробки.

За наявними оперативними даними вказані тютюнові вироби виготовлені на тимчасово непідконтрольній території та ввезені для подальшої реалізації на території, підконтрольній українській владі.

Товарно-матеріальні цінності загальною вартістю 3 млн. 948,2 тис. грн., а саме - тютюнові вироби на 3 млн. 598,2 тис. грн. та транспортний засіб на  350 тис. грн., вилучено.

Усі обставини протизаконної діяльності будуть досліджені у рамках кримінального провадження.

 

Мар’їнська ОДПІ Головного управління ДФС у Донецькій області

« повернутися до списку новин