Великоновосілківська районна державна адміністрація
Донецька область, Великоновосілківський район,
смт Велика Новосілка, вулиця Центральна, 34
телефон:(06243)21-3-34, факс:(06243)21-7-66, e-mail:vns.a@dn.gov.ua

Мар’їнська ОДПІ Головного управління ДФС у Донецькій області інформує

Переглядів: 209

Як користуватись електронним сервісом «Отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків в електронному вигляді»?

Фізична особа – платник податків відомості про суми виплачених доходів та утриманих податків в електронному вигляді може отримати через:

приватну частину (особистий кабінет) Електронного кабінету з використанням електронного цифрового підпису (далі – ЕПЦ) фізичної особи будь-якого Акредитованого центру сертифікації ключів;

спеціалізоване клієнтське програмне забезпечення для формування та подання звітності/запитів до «Єдиного вікна подання електронної звітності» з використанням електронного цифрового підпису.

Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.sfs.gov.ua, а також через офіційний веб-портал ДФС.

Вхід до приватної частини (особистого кабінету) здійснюється після проходження користувачем електронної ідентифікації он лайн з використанням ЕЦП, отриманого в будь-якому акредитованому центрі сертифікації ключів (АЦСК).

В меню «Заяви, запити для отримання інформації» приватної частини Електронного кабінету фізична особа має можливість обрати Запит про суми виплачених доходів та утриманих податків з ДРФО – платників податків для заповнення податкової декларації про майновий стан і доходи/декларації про доходи та витрати осіб, які звернулись за призначенням житлових субсидій (далі – Запит).

У запропонованій формі Запиту необхідно заповнити відповідні поля такого запиту, підписати та надіслати.

Фізичні особи – платники податків, які отримали паспорт нового зразка, де вказано лише номер паспорта (серія відсутня), при заповненні поля «Реквізити паспортного документа» Запиту зазначають лише номер паспорта.

Інформацію щодо отримання Запиту (квитанція № 1) та відповідь на запит можна переглянути у вкладці «Вхідні документи» меню «Вхідні/вихідні документи» приватної частини Електронного кабінету, відправлений Запит – у вкладці «Відправлені документи» меню «Вхідні/вихідні документи».

Середня тривалість обробки Запиту складає близько 30 хвилин.

Відомості про суми виплачених доходів та утриманих податків в електронному вигляді надаються за останні три роки (по квартально), відомості за останній звітний період (квартал) надаються через 50 днів після його закінчення.

У разі виникнення питань з приводу користування Електронним кабінетом фізична особа – платник податків може скористатись інструкцією користувача, яка розміщена у меню Допомога відкритої частини Електронного кабінету, зокрема переглянути відео-урок щодо отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків в електронному вигляді, або звернутись за телефоном 0 800 501 007.

Ознайомитись з порядком отримання відомостей про доходи за допомогою «Спеціалізованого клієнтського програмного забезпечення для формування та подання звітності/запитів до «Єдиного вікна подання електронної звітності» можна на офіційному веб-порталі ДФС за посиланням: Головна/Фізичним особам/Отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків у електронному вигляді (http://sfs.gov.ua/fizichnim-osobam/vidomosti-doxid).

Детальніше, щодо користування електронним сервісом «Отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків» Ви дізнаєтесь, скориставшись загальнодоступним інформаційно-довідковим ресурсом на веб-порталі Державної фіскальної служби України (категорія 140.05 «Інші загальні питання»).

За I квартал 2018 року Мар’їнською ОДПІ в ДРФО зареєстровано 455 громадян та надано 3913 довідок щодо відомостей з ДРФО про суми виплачених доходів та утриманих податків

З метою здійснення єдиного державного обліку фізичних осіб, які зобов’язані сплачувати податки, збори у порядку та на умовах, що визначаються Податковим кодексом України, контролю за правильністю нарахування, повнотою та своєчасності перерахування податків та платежів до бюджету було створено Державний реєстр фізичних осіб - платників податків ( далі - ДРФО) – централізовану базу даних, в якій накопичується інформація про доходи фізичних осіб та суми сплачених ними податків.

До ДРФО вноситься інформація про осіб, які є:

громадянами України;

іноземцями та особами без громадянства, які постійно проживають в Україні;

іноземцями та особами без громадянства, які не мають постійного місця проживання в Україні, але відповідно до законодавства зобов'язані сплачувати податки в Україні або є засновниками юридичних осіб, створених на території України.

За даними Державної фіскальної служби України станом на 01 квітня 2018 року у Мар’їнському районі зареєстровано - 89386, у Великоновосілквському - 64842, а у місті Вугледар - 24517 громадян.

Певна категорія громадян, зокрема через свої релігійні та інші переконання, відмовляються від присвоєння їм номера облікової картки платника податків. Для таких громадян в ДРФО створено окремий реєстр в якому громадяни обліковуються за прізвищем, ім’ям, по батькові та серію і номером паспорту. У цьому разі у паспортах зазначених осіб фіскальними органами робиться відмітка про наявність у них права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорту. Мар’їнською ОДПІ зареєстровано 259 таких громадян.

З початку 2018 року Мар’їнською ОДПІ Головного управління ДФС у Донецькій області у ДРФО зареєстровано 455 фізичних осіб, що на 6 % менше відповідного періоду 2017 року.

Фізична особа, яка зареєстрована у ДРФО чи в окремому реєстрі ДРФО, може отримати відомості про себе, наявні у ДРФО.

Для отримання відомостей про себе з ДРФО фізична особа звертається особисто або через уповноважену особу до контролюючого органу за своїм місцем проживання, або за місцем отримання доходів, або за місцезнаходженням іншого об'єкта оподаткування, подає документ, що посвідчує особу, та заяву. Уповноважена особа додає до заяви довіреність, засвідчену в нотаріальному порядку, на отримання відомостей про джерела доходів / доходи (після пред'явлення повертається) та її копію, документ, що посвідчує особу такого представника, та ксерокопію (з чітким зображенням) документа, що посвідчує особу довірителя.

За січень – березень поточного року Мар’їнською ОДПІ надано громадянам, за їх зверненнями, 3913 довідок щодо відомостей з ДРФО про суми виплачених доходів та утриманих податків.

21 листопада 2017 року набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 29.09.2017 № 822 (далі - Наказ № 822), яким затверджено Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків.

Наказом №822  удосконалено процедуру отримання фізичними особами відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків. Відтепер заява може бути подана до контролюючого органу також засобами електронного зв’язку в електронній формі з використанням електронного цифрового підпису. За результатами обробки запиту на електронну адресу платника надходить відповідь, що містить відомості про суми доходів.

Отримати інформацію про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру можна й у приватній частині  (особистий кабінет) Електронного кабінету платника.

Цей електронний сервіс надає можливість громадянам отримувати відомості про себе з Державного реєстру в електронному вигляді, не звертаючись до органу ДФС.

Інформацію щодо електронного сервісу можна отримати на веб-порталі ДФС у рубриці: Фізичним особам/Отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків у електронному вигляді http://sfs.gov.ua./fizichnim-osobam/vidomosti-doxid/.

Надходження ЄСВ за три місяці 2018 року зросли у порівняні з минулим роком на 29 відсотків або майже на 22 мільйона гривень

За січень-березень 2018 року страхувальники Мар’їнського, Великоновоселківського районів та міста Вугледар сплатили 97 мільйонів гривень єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – єдиний внесок,ЄСВ), зокрема за березень надійшло 39,0 мільйони гривень. Надходження єдиного внеску за три місяця 2018 року зросли у порівняні з відповідним періодом минулого року майже на 22 мільйона або на 29 відсотків.

Мар’їнська ОДПІ нагадує: платники єдиного внеску, крім фізичних осіб – підприємців, осіб, які провадять незалежну професійну діяльність та членів фермерського господарства, зобов'язані сплачувати єдиний внесок, нарахований за календарний місяць, не пізніше 20 числа наступного місяця, крім гірничих підприємств, які зобов'язані сплачувати єдиний внесок, нарахований за календарний місяць, не пізніше 28 числа наступного місяця.

Фізичні особи – підприємці, особи, які провадять незалежну професійну діяльність, та члени фермерського господарства зобов’язані сплачувати єдиний внесок, нарахований за календарний квартал, до 20 числа місяця, що настає за кварталом, за який сплачується єдиний внесок (абзац третій частини восьмої ст. 9 Закону України від 8 липня 2010 року №2464-VІ «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» із змінами та доповненнями.

«Рубіж-2018» - результати роботи податкової міліції Донеччини у першому кварталі 2018 року

За перший квартал 2018 року співробітники податкової міліції Головного управління ДФС у Донецькій області спільно з працівниками Прокуратури Донецької області, в результаті проведення моніторингу імпортних операцій з різними групами товарів, проведених суб’єктами зовнішньоекономічної діяльності та перевірки законності ланцюгів постачання продукції, викрито підприємство, яке ухилялось від сплати податків в особливо великих розмірах. За вказаним фактом зареєстровано кримінальне провадження за ч. 3 ст. 212 Кримінального кодексу України.

Крім того, протягом січня-березня 2018 року співробітниками податкової міліції Донеччини разом із працівниками митної служби складено 5 протоколів про порушення митних правил, а також направлено до Донецької митниці 3 листа з інформацією про виявлені випадки завищення митної вартості товарів. В результаті проведеної роботи до бюджету було донараховано близько 400 тис. гривень митних платежів.

Головне управління ДФС у Донецькій області продовжує проводити комплекс широкомасштабних організаційно-практичних заходів «Рубіж-2018», направлених на протидію незаконному переміщенню товарів через митний кордон України.

Скільки податкових накладних за щоденними підсумками операцій повинен складати платник податку у разі наявності декількох касових апаратів у структурних підрозділах (філіях), яким не делеговано право складання податкових накладних?

Відповідно до п. 1 Порядку заповнення податкової накладної, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31.12.2015 № 1307, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 26.01.2016 за № 137/28267 (далі – Порядок № 1307), податкову накладну складає особа, яка зареєстрована як платник податку у контролюючому органі та якій присвоєно індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (далі – ПДВ).

Якщо не зареєстровані платниками ПДВ філії та інші структурні підрозділи платника податку самостійно здійснюють постачання товарів/послуг та проводять розрахунки з постачальниками/споживачами, то зареєстрований платник податку, до складу якого входять такі структурні підрозділи, може делегувати філії або структурному підрозділу право складання податкових накладних. Для цього платник податку повинен кожній філії та кожному структурному підрозділу присвоїти окремий цифровий номер, про що має письмово повідомити контролюючий орган за місцем його реєстрації як платника ПДВ.

Згідно із п. 14 Порядку № 1307 податкова накладна складається за щоденними підсумками операцій (якщо податкова накладна не була складена на ці операції) у разі:

здійснення постачання товарів/послуг за готівку кінцевому споживачеві (який не є платником податку), розрахунки за які проводяться через касу/реєстратори розрахункових операцій або через банківську установу чи платіжний пристрій (безпосередньо на поточний рахунок постачальника);

виписки транспортних квитків, готельних рахунків або рахунків, які виставляються платнику податку за послуги зв’язку, інші послуги, вартість яких визначається за показниками приладів обліку, що містять загальну суму платежу, суму податку та податковий номер постачальника (продавця), за винятком тих, форма яких встановлена міжнародними стандартами;

надання платнику податку касових чеків, які містять суму поставлених товарів/послуг, загальну суму нарахованого податку (з визначенням фіскального та податкового номерів постачальника).

Отже, платник ПДВ – головне підприємство, до складу якого входять філії та/або структурні підрозділи, які здійснюють операції з використанням касових апаратів та яким не делеговано право складання податкових накладних, може прийняти рішення щодо:

складання окремих податкових накладних за щоденними підсумками операцій за показниками кожного касового апарату структурного підрозділу (філії);

складання однієї податкової накладної за щоденними підсумками операцій за показниками усіх касових апаратів у структурних підрозділах (філіях).

Детальніше, щодо складання податкових накладних за щоденними підсумками операцій Ви дізнаєтесь, скориставшись загальнодоступним інформаційно-довідковим ресурсом на веб-порталі Державної фіскальної служби України (категорія 101.16).

Яким чином заповнюються реквізити «Призначення платежу» та «Отримувач» платіжного доручення на сплату податків та зборів (крім єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування)?

При сплаті, зокрема податків, зборів до бюджету платник податків заповнює поле «Призначення платежу» розрахункового документа з урахуванням вимог Порядку заповнення документів на переказ у разі сплати (стягнення) податків, зборів, митних платежів, єдиного внеску, здійснення бюджетного відшкодування податку на додану вартість, повернення помилково або надміру зарахованих коштів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24.07.2015 № 666 із змінами та доповненнями (далі – Порядок).

Пунктом 1 Порядку передбачено, що поле «Призначення платежу» розрахункового документа заповнюється таким чином:

поле № 1 – друкується службовий код (знак) «*» (ознака платежу);

поле № 2 – друкується розділовий знак «;» та код виду сплати (формат ссс - тризначне число);

поле № 3 – друкується розділовий знак «;» та один з нижченаведених реквізитів:

1) код клієнта за ЄДРПОУ (доповнюється зліва нулями до восьми цифр, якщо значущих цифр менше 8);

2) реєстраційний номер облікової картки платника податків (завжди має 10 цифр) або серія та номер паспорта громадянина України (для фізичних осіб, які мають відмітку у паспорті про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта);

3) реєстраційний (обліковий) номер платника податків, який присвоюється контролюючими органами (завжди має 9 цифр);

поле № 4 – друкується розділовий знак «;» та роз’яснювальна інформація про призначення платежу в довільній формі

У разі сплати платежу до бюджету в іноземній валюті обов’язково вказується код класифікації доходів бюджету.

У разі здійснення бюджетного відшкодування податку на додану вартість (далі – ПДВ), повернення коштів, помилково або надміру зарахованих до бюджету за висновками територіальних органів ДФС, поля № 5 та № 6 заповнюються таким чином:

поле № 5 – друкується розділовий знак «;» та дата висновку, на підставі якого здійснюється відшкодування ПДВ або повернення коштів, помилково або надміру зарахованих до бюджету (формат – ДД.ММ.РРРР). Платником податків поле № 5 не заповнюється;

поле № 6 – друкується розділовий знак «;» та номер висновку, на підставі якого здійснюється відшкодування ПДВ або повернення коштів, помилково або надміру зарахованих до бюджету. Платником податків поле № 6 не заповнюється;

поле № 7 – друкується розділовий знак «;».

При заповненні полів не допускаються пропуски (пробіли) між словами та службовими знаками (п. 2 Порядку).

Сплата за кожним видом платежу та за кожним видом сплати має оформлятися окремим документом на переказ (п. 6 Порядку).

У разі наявності у платника податків, зокрема податкового боргу розрахунковий документ на переказ коштів приймається до виконання незалежно від напряму сплати, зазначеного у полі «Призначення платежу» розрахункового документа. При цьому зарахування коштів відбувається у порядку черговості, встановленому Податковим кодексом України, а такому виду сплати органами ДФС присвоюється код виду сплати 140 (п. 8 Порядку).

В залежності від виду сплати в полі № 2 «Призначення платежу» розрахункових документів вказується відповідний код сплати згідно із додатком до Порядку.

Згідно з додатком 8 «Указівки щодо заповнення реквізитів розрахункових документів на паперових носіях, їх реєстрів і заяви про відкриття акредитива» до Інструкції про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, затвердженої постановою Правління Національного банку України від 21.01.2004 № 22, зареєстрованою в Міністерстві юстиції України 29.03.2004 за №377/8976, у реквізиті «Отримувач» під час сплати платежів до бюджету зазначаються найменування (повне або скорочене) відповідної установи, на ім’я якої відкрито рахунки для зарахування надходжень до державного та/або місцевих бюджетів, найменування території та код бюджетної класифікації.

Детальніше, щодо заповнення реквізитів «Призначення платежу» та «Отримувач» платіжного доручення Ви дізнаєтесь, скориставшись загальнодоступним інформаційно-довідковим ресурсом на веб-порталі Державної фіскальної служби України (категорія 135.04).

Штрафні санкції за неподання або несвоєчасне подання до контролюючого органу копії статистичного звіту про використання води за формою № 2 ТП-водгосп (річна) - не передбачено

Згідно із п. 255.12 ст. 255 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VІ із змінами та доповненнями (далі – ПКУ) порядок подання декларації, строки сплати, відповідальність платників рентної плати за спеціальне використання води (далі – рентна плата) та контроль за її справлянням визначено ст.ст. 257 і 258 ПКУ.

Платники рентної плати подають одночасно з податковими деклараціями контролюючим органам копії дозволу на спеціальне водокористування, договору на поставку води та статистичної звітності про використання води (п.п. 255.11.19 п. 255.11 ст. 255 ПКУ).

Відповідно до п. 1.3 розд. І Порядку ведення державного обліку водокористування, затвердженого наказом Міністерства екології та природних ресурсів України від 16.03.2015 № 78 (далі – Порядок), державний облік водокористування здійснюється шляхом подання водокористувачами звітів про використання води за формою № 2ТП-водгосп (річна) (далі – Звіт).

Пунктом 1.9 Порядку визначено, що звітним періодом є календарний рік. Водокористувачі, зазначені у п. 1.5 розд. І Порядку, не пізніше 01 лютого наступного за звітним року подають Звіти до організацій, що належать до сфери управління Держводагентства.

Копії Звітів з відміткою про одержання (штампом організації, що прийняла Звіт, та датою прийняття) подаються платниками рентної плати за спеціальне використання води до територіальних органів ДФС (п. 1.11 розд. І Порядку)

На платника рентної плати покладається відповідальність за правильність обчислення, повноту і своєчасність її внесення до бюджету, а також за своєчасність подання контролюючим органам відповідних податкових декларацій згідно із нормами ПКУ та інших законодавчих актів (п.п. 258.1.1 п. 258.1 ст. 258 ПКУ).

Відповідно до п. 120.1 ст. 120 ПКУ неподання (крім випадків, якщо податкова декларація не подається відповідно до п. 49.2 ст. 49 ПКУ) або несвоєчасне подання платником податків або іншими особами, зобов’язаними нараховувати і сплачувати податки та збори, податкових декларацій (розрахунків), а також іншої звітності, обов’язок подання якої до контролюючих органів передбачено ПКУ, – тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 170 гривень, за кожне таке неподання або несвоєчасне подання. Ті самі дії, вчинені платником податків, до якого протягом року було застосовано штраф за таке порушення, – тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 1020 гривень за кожне таке неподання або несвоєчасне подання.

Застосування штрафних санкцій за неподання або несвоєчасне подання до контролюючого органу копії статистичного Звіту нормами ПКУ не передбачено.

Із вказаним роз’ясненням Ви можете ознайомитись скориставшись загальнодоступним інформаційно-довідковим ресурсом Державної фіскальної служби України.

 

« повернутися до списку новин