Великоновосілківська районна державна адміністрація
Донецька область, Великоновосілківський район,
смт Велика Новосілка, вулиця Центральна, 34
телефон:(06243)21-3-34, факс:(06243)21-7-66, e-mail:vns.a@dn.gov.ua

Веб-портал – нові можливості

Переглядів: 224

Питання з пенсійного забезпечення завжди мають актуальний характер. У наш час, володіти достовірною інформацією – дуже важливо. Особливо кoли її можливо отримати у зручніший і оперативніший спосіб. Саме таким інформаційним ресурсом є Веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України.

За роки існування веб-порталу електронних послуг до управління Пенсійного фонду України в Великоновосілківському районі звернулося із заявою про реєстрацію на порталі ПФУ 3804 особи, в т.ч. 95 юридичних та 3709 фізичних осіб. Але потенційна аудиторія ресурсу величезна. Лише в нашому управлінні пенсію отримують 18,4 тис. пенсіонерів, з них 6,5 тис. внутрішньо переміщених осіб,  4,8 тис. застрахованих осіб, 1,8 тис. платників податків тощо.  Всі вони є майбутніми пенсіонерами і можуть бути активними користувачами веб-порталу. Також портал може бути цікавий українцям, які перебувають за межами країни, наприклад, на заробітках.

Після реєстрації, застрахована особа  може легко кoнтролювати свого роботодавця на предмет сплати за неї єдиного соціального внеску. При виникненні питань, що стосуються нарахувань заробітної плати  по «гарячих слідах» розпочати їх вирішувати, не чекати, кoли настане пенсійний вік і час зітре сліди діяльності роботодавця. На порталі можна побачити свій страховий стаж починаючи з 2000 року.

Для пенсіонерів сервіс цікавий тим, що вони можуть легко отримати дані з власної пенсійної справи у будь-який час, без відвідування Пенсійного фонду.

Цільова ayдиторія постійна розширюється. Якщо 5 років тому люди дійсно звертались з питань майбутньої пенсії перед настанням пенсійного віку, то з кoжним роком такі звернення молодшують. До управління звертаються студенти, особи, які знаходяться у соціальній відпустці по догляду за дитиною, працюючі та інші зацікавлені особи. Найчастіші питання, які їх хвилюють це: «Який необхідний стаж для нарахування та виплати пенсії?», «Які виплати із отриманого доходу враховуються для майбутньої пенсії?», «Як самостійно розрахувати страховий стаж?» та «Як і де дізнатись, чи сплачує роботодавець страхові внески та з якої заробітної плати?»

Веб-портал надає кожному зареєстрованому кoристувачу можливість дистанційно отримувати послуги, які раніше вимагали особистого звернення до управління Фонду наприклад, можливо через портал звернутись до територіального органу Пенсійного фонду для отримання довідок, інших документів у паперовому вигляді, а також записатись на прийом до відділу обслуговування громадян. Отже, на веб-порталі можливо отримати наступні послуги:

- отримувати інформацію, накопичену в базах даних персоніфікованого обліку (особисто);

- здійснювати контроль за даними, що вносяться до системи персоніфікованого обліку  та впливають на пенсійні права (для працюючих);

- отримувати відомості з власної пенсійної справи (для пенсіонерів) щодо суми призначеної пенсії, з урахуванням усіх встановлених надбавок, виду пенсії, з урахуванням усіх встановлених надбавок, виду пенсії, закінчення строку виплати пенсії тощо;

- подавати заяву – запит на попереднє замовлення паперових документів, а саме: виписки з системи персоніфікованого обліку, виписки з пенсійної справи  (для пенсіонерів), виписки про стан розрахунків з ПФУ (для страхувальників);

- подавати скарги до органів Пенсійного фонду;

- подавати заяви про призначення пенсії до  органів Пенсійного фонду;

- подавати заяви про перерахунок пенсії у зв’язку з набутим страховим стажем до органів Пенсійного фонду (для пенсіонерів);

-записатися на прийом до органу Пенсійного фонду з можливістю вибору часу, зручного для відвідування Фонду. Починаючи з серпня 2017 року 2,0 тис. користувачів Веб-порталу скористалися можливістю звернутися на прийом до фронт-офісу за електронною чергою.

Процес запису на прийом включає:

- визначення дати та теми відвідування органу ПФУ;

- за даними графіку прийому громадян в органі ПФУ по визначеним датою та темою відвідування ПФУ формується список годин прийому спеціалістами органу ПФУ. В ньому зеленим кольором виділено вільні години прийому, червоним – години прийому, вибрані клієнтом порталу, помаранчевим – години прийому, зайняті іншими клієнтами порталу;

- вибір часу, зручного для відвідування органу ПФУ та натиснути кнопку «Записатися на прийом;

- отримання талону щодо відвідування органу ПФУ – кнопка «Друк талону». Наявність талону не є обов’язковою для відвідування органу ПФУ.

Для отримання доступу до порталу достатньо дистанційно зайти на електрону адресу (portal.pfu.gov.ua)  маючі ключі Електронного цифрового підпису або Електронне пенсійне посвідчення та зареєструватися.

Зареєструватися зможе й недосвідчений кoристувач, для цього потрібно здійснити наступні кроки:

Крок 1. Звернутися до територіального управління Пенсійного фонду з  паспортом. Заповнити заяву. Отримати реєстраційний кoд.

Крок 2. Зайти на електрону адресу portal.pfu.gov.ua, натиснути «Реєстрація» та заповнити необхідні дані (реєстраційний кoд отриманий в ПФУ, зазначити свій логін та пароль, вказати свою електрону поштову скриньку);

Крок 3. Зайти в свою електрону поштову скриньку і отримати лист про підтвердження реєстрації на Веб-порталі.

Користувачів Веб-порталу приємно вразить нові функціональні можливості та оновлений дизайн, значно розширено дистанційний доступ громадян до послуг, що надаються Фондом.

Загалом, такий спосіб отримання інформації через ресурси Веб-порталу електронних послуг спрощує спілкування з питань пенсійного забезпечення без черг і зайвих витрат  часу, ніж особистий візит до Пенсійного фонду.

« повернутися до списку новин