Великоновосілківська районна державна адміністрація
Донецька область, Великоновосілківський район,
смт Велика Новосілка, вулиця Центральна, 34
телефон:(06243)21-3-34, факс:(06243)21-7-66, e-mail:vns.a@dn.gov.ua

Мар’їнська ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області щодо роботи інспекції та роз’яснення податкового законодавства

Переглядів: 157

З початку року на суб’єктів господарювання Донеччини складено 34 матеріали з ознаками кримінальних правопорушень

Як зазначили в управлінні боротьби з відмиванням доходів, одержаних злочинним шляхом, ГУ ДФС у Донецькій області, за січень-липень 2018 року за результатами дослідження діяльності суб’єктів господарювання Донеччини складено 34 матеріали з ознаками кримінальних правопорушень (з них 16 правопорушень в сфері контролю за державними закупівлями).

За напрямком «Легалізація (відмивання) доходів, одержаних злочинним шляхом»  згідно зі ст.209 Кримінального кодексу України (далі ККУ) складено 4 матеріали, за якими  сума виявлених легалізованих доходів склала 334,0 млн гривень.

За напрямком «Суспільно небезпечні протиправні діяння, що передували легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом» складено 34 матеріали за ознаками предикатних злочинів,загальна сума встановлених збитків - 760,0 млн гривень.

За іншими злочинами складено 1 матеріал, сума нанесених збитків за яким - 15,3 млн гривень.

 

За результатами розгляду складених матеріалів 5 матеріалів було приєднано до кримінальних проваджень та обліковано в Єдиному реєстрї досудових розслідувань (ЄРДР) 16 кримінальних правопорушень (з них у сфері державних закупівель – 9 кримінальних правопорушень).

Із загальної кількості внесених до ЄРДР порушень, 2 матеріали  містять ознаки кримінального правопорушення, передбаченого статтею 209 ККУ («Легалізація (відмивання) доходів, одержаних злочинним шляхом»), а саме  суб’єктами господарювання – фізичними особами-підприємцями привласнювалися бюджетні кошти, які, не проводячи нарахувань та виплат заробітної плати працівникам, натомість відображали такі операції в актах виконаних підрядних (будівельних) робіт, замовниками яких виступали бюджетні установи.

Крім того, впродовж січня-липня 2018 року управлінням боротьби з відмиванням доходів, одержаних злочинним шляхом, ГУ ДФС у Донецькій області виявлено факт безпідставно заволодіння бюджетними коштами директором комерційного підприємства.  При виконанні ремонтних робіт для бюджетної установи до актів виконаних робіт комерційним підприємством були включені завідомо не правдиві дані щодо фактичного виконання деяких робіт, а також ПДВ в розмірі 20%, не будучи при цьому платником ПДВ. Отримані в такий спосіб кошти директором підприємства були використані у власній господарській діяльності.

Матеріали за вказаним  фактом передані до Управління захисту економіки в Донецькій області Департаменту захисту економіки Національної поліції України. Директору підприємства було повідомлено про підозру у вчиненні кримінальних правопорушень, передбачених ККУ. В ході слідства директор підприємства  відшкодував всі збитки, завдані бюджету.

Відповідальність за неподання або несвоєчасне подання фінансової звітності

Мар’їнське управління ГУ ДФС у Донецькій області нагадує, що відповідно до п. 46.2 ст. 46 ПКУ платник податку на прибуток подає разом з відповідною податковою декларацією квартальну або річну фінансову звітність у порядку, передбаченому для подання податкової декларації з урахуванням вимог ст. 137 ПКУ.

Фінансова звітність, що складається та подається відповідно до п. 46.2 ст. 46 ПКУ платниками податку на прибуток та неприбутковими підприємствами, установами та організаціями, є додатком до податкової декларації з податку на прибуток підприємств (далі – Декларація) та звіту про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації (далі – Звіт) та їх невід’ємною частиною.

Згідно з п. 48.3 ст. 48 ПКУ податкова декларація повинна містити обов’язкові реквізити, зокрема, інформацію про додатки, що додаються до податкової декларації та є її невід’ємною частиною.

Податкова звітність, складена з порушенням норм ст. 48 ПКУ, не вважається податковою декларацією (п. 48.7 ст. 48 ПКУ).

Отже, при поданні платниками податку на прибуток і неприбутковими підприємствами, установами та організаціями фінансової звітності слід керуватися нормою п. 46.2 ст. 46 ПКУ, якою передбачено, що фінансова звітність є додатком до Декларації (Звіту) та її невід’ємною частиною.

При неподанні до органу ДФС фінансової звітності разом з Декларацією (Звітом) як її невід’ємної частини, така податкова звітність не визнається податковою декларацією.

Відповідальність за неподання або несвоєчасне подання платником податків або іншими особами, зобов’язаними нараховувати та сплачувати податки, збори, податкових декларацій (розрахунків) передбачена п. 120.1 ст. 120 ПКУ.

Тобто неподання або несвоєчасне подання платником податку на прибуток (неприбутковими підприємствами, установами та організаціями) Декларації (Звіту), обов’язок подання яких до контролюючих органів передбачено ПКУ, – тягнуть за собою штраф в розмірі 170 гривень за кожне таке неподання або несвоєчасне подання. Ті самі дії, вчинені платником податків, до якого протягом року було застосовано штраф за таке порушення, – передбачають штраф в розмірі 1020 гривень за кожне таке неподання або несвоєчасне подання.

Відповідальність за несвоєчасну сплату плати за землю та податку на нерухоме майно

Мар’їнське управління Головного управління ДФС у Донецькій області повідомляє, що 29 серпня сплинув термін сплати майнових податків - за нерухоме майно та земельного податку.

Власники землі та землекористувачі, крім тих, хто має право на пільгу із земельного податку, сплачують до відповідного місцевого бюджету плату за землю у вигляді земельного податку або орендної плати.

Податок на нерухомість сплачується щорічно за минулий рік. Відповідно, у 2018 р. платники податку зобов’язані сплатити податок на нерухомість за 2017 р., який сплачується за місцем розташування об'єкта оподаткування.

Відповідно до п. 126.1 ст. 126 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами та доповненнями (далі – ПКУ) фізособи (громадяни) несуть відповідальність за своєчасне та повне погашення нарахованого узгодженого грошового зобов’язання. Якщо ж платники податків протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення не сплачують узгоджену суму грошового зобов’язання з плати за землю та податку на нерухоме майно, то вони притягуються до відповідальності у вигляді штрафу у таких розмірах:

  • при затримці до 30 календарних днів включно, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов’язання, — у розмірі 10% погашеної суми податкового боргу;

  • при затримці більше 30 календарних днів, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов’язання, — у розмірі 20% погашеної суми податкового боргу.

Водночас на суму податкового зобов’язання, не сплаченого протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення, нараховується пеня у порядку, визначеному ст. 129 ПКУ.

Дохід від продажу нерухомості не оподатковується якщо право власності більше трьох років

Мар’їнське управління ГУ ДФС у Донецькій області нагадує, що відповідно до ст.172 Податкового кодексу України дохід, отриманий платником податку від продажу (обміну) не частіше одного разу протягом звітного податкового року житлового будинку, квартири або її частини, кімнати, садового (дачного) будинку (включаючи земельну ділянку, на якій розташовані такі об’єкти, а також господарсько-побутові споруди та будівлі, розташовані на такій земельній ділянці), а також земельної ділянки, що не перевищує норми безоплатної передачі, визначеної ст. 121 Земельного кодексу України залежно від її призначення, та за умови перебування такого майна у власності платника податку понад три роки , не оподатковується.

Умова щодо перебування такого майна у власності платника податку понад три роки не розповсюджується на майно, отримане таким платником у спадщину.

Обов’язок платника податку щодо подання податкової декларації вважається виконаним і податкова декларація не подається, якщо такий платник податку отримував  доходи, зокрема, від операцій продажу (обміну) майна, дарування, при нотаріальному посвідченні договорів за якими був  сплачений податок відповідно до р. IV Податкового кодексу України. (п.179.2 ст.179).

Аудитом Донеччини додатково забезпечено 44 мільйона гривень надходжень до бюджету

З метою виявлення та упередження порушень податкового законодавства підрозділами аудиту фіскальної служби Донеччини першочергова увага приділяється проведенню перевірок суб’єктів господарювання, що мають ризики в своїй діяльності.

Так, за 8 місяців 2018 року фахівці підрозділів аудиту ГУ ДФС у Донецькій області провели 450 документальних перевірок, за результатами яких донараховано податкових зобов’язань на 435,9 млн гривень. Крім того, в ході перевірок зменшено від’ємне значення об’єкта оподаткування податком на прибуток на 487,4 млн грн, що упередило несплату податку на прибуток у майбутньому на 87,7 млн гривень.

За січень-серпень 2018 року підрозділами аудиту Донеччини забезпечено додаткових надходжень до державного бюджету 44,2 млн гривень. За результатами проведених документальних перевірок поточного року до бюджету надійшло 24,8 млн гривень.

На Донеччині місцеві бюджети отримали майже 3 мільйони гривень «автоподатку»

За січень-липень 2018 року до місцевих бюджетів Донецької області сплачено майже 3,0 млн грн транспортного податку. У порівнянні з минулим роком надходження зросли на 1,49 млн грн,  або майже у два рази. Із загальної суми понад 1,5 млн грн надійшло від автовласників - юридичних осіб та майже 1,5 млн грн  - від фізичних осіб.

З початку року найбільші відрахування "автоподатку" забезпечили власники автомобілів м. Маріуполь (790 тис. грн), м. Бахмут (522,7 тис. грн), м. Покровськ (450,9 тис. гривень).

Одним з критеріїв для визначення об’єкта обкладення транспортним податком є вартісна оцінка легкового автомобіля. Оподатковуються легкові автомобілі, з року випуску яких минуло не більше п'яти років (включно) та середньоринкова вартість яких становить понад 375 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня.

Нагадаємо, транспортний податок входить до складу податку на майно та повністю зараховується до місцевих бюджетів тих територій, на яких зареєстроване авто. Його ставка складає 25 тисяч гривень на рік.  Фізичні особи повинні сплатити податок не пізніше 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення, юридичні особи – щоквартально авансовими внесками до 30 числа місяця, що наступає за звітним кварталом.

На Донеччині збільшили сплату єдиного податку на 18%

Єдиний податок від малого підприємництва належить до тих податкових платежів, надходження яких стабільно і суттєво поповнюють місцевий бюджет та забезпечують життєдіяльність територіальних громад.

Суб’єкти господарювання Донеччини, які перебувають на спрощеній системі оподаткування, за січень-липень 2018 року сплатили до місцевих бюджетів області більше 437 млн грн єдиного податку, що більше, ніж на 18% перевищує показник відповідного періоду 2017 року.

Станом на 01.08.2018 у Донецькій області обліковуються 42,1 тисячі фізичних осіб – підприємців, що обрали спрощену систему оподаткування.

На сьогодні саме фізичні особи - підприємці є лідерами зі сплати єдиного податку – ними сплачено до місцевих бюджетів 289,3 млн гривень.

Натомість юридичними особами - платниками єдиного податку перераховано до місцевої казни 148,1 млн грн, у тому числі більше половини надійшло від сільгоспвиробників області – 86,2 млн гривень.

Головне управління ДФС у Донецькій області нагадує, що з 02 липня 2018 року почали діяти нові бюджетні рахунки для сплати податків і зборів до бюджетів всіх рівнів, та акцентує особливу увагу, що з 11 вересня 2018 року зарахування платежів буде здійснюватися виключно на нові рахунки - за старими реквізитами платежі будуть надходити як нез’ясовані. З оновленими рахунками можливо ознайомитись на субсайті ГУ ДФС у Донецькій області у розділі «Бюджетні рахунки» за посиланням http://dn.sfs.gov.ua/byudjetni-rahunki/.

Понад 4,3 млрд грн надійшло від митників Донеччини до державної казни протягом січня - липня 2018 року

Саме така сума перерахована Донецькою митницею ДФС протягом січня-липня поточного року до Державного бюджету України. Порівняно із відповідним періодом минулого року зростання митних платежів склало понад 40%, або практично 1 млрд 250 млн гривень.

У розрізі бюджетоформуючих товарів лідером залишається кам’яне вугілля, доля якого від загальних перерахувань до казни країни складає більше 48%, або майже 2,1 млрд гривень. Також до трійці лідерів входять промислове обладнання та транспортні засоби, вогнетривкі матеріали та вироби. Їх загальна доля - більше 22%, або 975,6 млн гривень.

Відповідно до Угоди про асоціацію між Україною та Європейським Союзом за 7 місяців поточного року митницею видано 1930 сертифікатів форми EUR.1, що майже в 2 рази перевищує показник аналогічного періоду 2017 року.

Ліцензії на алкоголь та тютюн поповнили бюджет Донеччини на 30 мільйонів гривень

Роздрібна реалізація алкогольних напоїв і тютюнових виробів – суттєве джерело надходжень до бюджетів громад.

З початку 2018 року від плати за ліцензії на право оптової та роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами до місцевих бюджетів Донецької області від платників регіону надійшло 30,0 млн гривень.

Станом на 01.09.2018 у Донецькій області діє 8226 ліцензій на право здійснення роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами. Упродовж восьми місяців поточного року суб’єкти господарювання Донеччини отримали 5974 ліцензії, з них 3352 – на роздрібну торгівлю алкогольними напоями та 2622 – на роздрібну торгівлю тютюновими виробами.

В той же час, за несвоєчасну сплату чергового платежу з початку року призупинено дію 334 ліцензій та анульовано 78 ліцензій. Крім того, за продаж алкоголю та тютюнових виробів особам, які не досягли 18 років, анульовано 57 ліцензій. До недобросовісних підприємців, які продавали алкоголь та тютюн неповнолітнім, застосовано фінансові санкції на загальну суму 762,0 тис. гривень.

Фіскальна служба Донецької області нагадує суб’єктам господарювання, що  легковажне ставлення до заборони продажу алкогольних та тютюнових виробів неповнолітнім веде до чималих штрафів та водночас – до анулювання ліцензії на продаж алкогольних та тютюнових виробів.

Тож, шановні підприємці! Головне управління ДФС у Донецькій області звертається до вас із проханням неухильно дотримуватися вимог чинного законодавства - не реалізовувати пиво, алкогольні, слабоалкогольні напої та тютюнові вироби дітям, адже кожен з нас відповідає за майбутнє покоління!

За спеціальне використання води підприємства Донеччини сплатили більше 104 мільйонів гривень

За вісім місяців 2018 року платники рентної плати за спеціальне використання води Донецької області перерахували до бюджетів всіх рівнів 104,1 млн гривень. Ця сума майже рівними частинами розподілена між державним та місцевими бюджетами:

  • 45%, або 46,8 млн грн – до загального фонду державного бюджету;

  • 45%, або 46,8 млн грн – до загального фонду місцевих бюджетів;

  • 10%, або 10,5 млн грн – до спеціального фонду державного бюджету.

Саме за рахунок частини збору, що надходить до скарбниць місцевих громад, фінансуються потреби бюджетної сфери місцевих громад та соціальні програми по екологічному оздоровленню річок та водоймищ  Донецької області.

Головне управління ДФС у Донецькій області нагадує, що граничний термін подання податкової звітності та сплати податкових зобов’язань з рентної плати за спеціальне використання води за ІІІ квартал 2018 року – 9 листопада та 19 листопада 2018 року відповідно.

Понад півмільярда гривень вже надійшло до місцевих бюджетів від власників та орендарів земель Донеччини

За сім місяців 2018 року місцеві бюджети Донецької області отримали 505,3 млн гривень плати за землю. Переважну частину надходжень отримано від юридичних осіб, які перерахували 430,1 млн грн земельного податку та орендної плати за землі державної та комунальної власності. В свою чергу, фізичні особи перерахували 75,2 млн гривень.

Цього року у формуванні місцевих бюджетів за показником найбільших надходжень плата за землю посідає друге місце, поступившись податку на доходи фізичних осіб. За результатами січня-липня поточного року загальна питома вага плати за землю у надходженнях місцевих бюджетів складає 8,5 відсотків.

За територіальною приналежністю найбільші надходження податку за землю сплачено за землі м. Маріуполя – понад 133 млн грн, землекористувачі Добропільського району поповнили бюджет на 58,2 млн грн, м. Краматорськ - на 57 млн гривень.

Фіскальна служба Донеччини нагадує, що нарахування сум податку за землю фізичним особам було проведено контролюючими органами за місцем знаходження земельної ділянки до 1 липня 2018 року. Податок фізичними особами сплачується протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення.

Бюджети Донеччини поповнено більше 3,9 млрд гривень податку на прибуток

За 8 місяців 2018 року до бюджетів всіх рівнів надійшло 3 941,5 млн грн податку на прибуток. Надходження до держбюджету склали 3 535,5 млн грн, що в 3,5 рази, або на 2537,2 млн грн більше минулорічних показників.

Декларації з податку на прибуток підприємств за І півріччя 2018 року подали 566 платників Донеччини. Сукупна сума задекларованих обсягів доходів  перевищила 40,6 млрд грн  проти  34,1 млрд грн за І півріччя 2017 року. Сума нарахованого податку на прибуток за І півріччя 2018 року склала 274,8 млн грн, аналогічний показник у минулому році становив 162,2 млн гривень. Зріс і нарахований податок до сплати – на 59,2 млн грн більше, ніж у 2017 році (154,9 млн грн за І півріччя 2018 року проти 95,7 млн грн аналогічного періоду 2017 року).

Також спостерігається  і зростання надходжень до місцевих бюджетів, так як 10 відсотків податку на прибуток підприємств залишається на місцях, сюди ж входить і 100 відсотків від оподаткування прибутку комунальних підприємств. Так, за 8 місяців 2018 року надходження до місцевих бюджетів Донецької області склали 406 млн грн, а це майже в 3 рази більше, ніж торік (минулорічні показники складають 136,7 млн гривень).

Позитивна динаміка надходжень до бюджетів усіх рівнів досягнута завдяки злагодженій роботі органів фіскальної служби Донеччини та сумлінному ставленню платників податків до сплати податкових зобов’язань.

Готівкові розрахунки: порушники в Донецькій області сплатили до бюджету майже 1,4 млн гривень

Контроль за суб’єктами господарювання, які здійснюють розрахунки в готівковій та безготівковій формі з використанням реєстраторів розрахункових операцій, є важливим напрямком роботи підрозділів управління аудиту ГУ ДФС у Донецькій області, тим більше, що станом на 01 вересня 2018 року у регіоні здійснюють такі розрахунки 8369 господарських одиниць.

З початку року співробітниками підрозділу фактичних перевірок, контролю за готівковими операціями управління аудиту області проведено  128 фактичних перевірок. Як результат - до бюджету надійшло 1375,5 тис. гривень.

Найбільша кількість правопорушень у сфері готівкового обігу встановлена у сфері торгівлі підакцизними товарами. Нагадуємо, що саме 5% від реалізації цієї групи товарів потрапляє до місцевих бюджетів у вигляді акцизного податку. Таким чином, порушуючи законодавство, несумлінні підприємці дбають про власний гаманець і забувають про свій обов’язок перед громадою сплачувати податки.

Крім того, ГУ ДФС у Донецькій області нагадує про реалізацію ДФС України експериментального проекту щодо реєстрації та експлуатації новітніх моделей програмних та/або програмно-технічних комплексів, призначених для реєстрації розрахункових операцій з використанням смартфонів та планшетів в якості новітніх касових апаратів. Зараз в напрямку запровадження електронних сервісів Україна рухається у ногу з часом - у світі прослідковується тенденція відмови від паперових носіїв. І, звісно, ми є частиною цього процесу, адже впровадження електронної системи е-Receipt це, насамперед, швидкість та зручність для громадян, бізнесу і всього суспільства.

Нагадуємо! З 11 вересня сплачуємо податки виключно на нові бюджетні рахунки

З метою уникнення недоїмки та податкового боргу зі сплати податків, зборів, платежів Головне управління ДФС у Донецькій області наголошує на необхідності сплати коштів на нові реквізити рахунків (функціонують з 02.07.2018), які відкриті на балансі центрального апарату Казначейства (МФО – 899998) в повному обсязі.

 З метою запобігання втрат бюджету Казначейством було встановлено перехідний період функціонування централізованої моделі виконання дохідної частини бюджетів, протягом якого залишилися активними для зарахування податків, зборів, платежів, зокрема, рахунки, які відкриті на балансі Головних управлінь Казначейства в областях та м. Києві, та будуть діяти до 11.09.2018 (старі рахунки).

Звертаємо увагу, що граничний термін перехідного періоду функціонування централізованої моделі виконання дохідної частини бюджетів бюджетів, протягом якого старі рахунки залишаються активними, закінчується 10.09.2018 року.

З 11.09.2018 кошти, які сплачуватимуться платниками на старі рахунки, не будуть зараховуватись до бюджетів, а повертатимуться  платникам, як нез’ясовані надходження.

Про усі нові рахунки можна дізнатися в Центрах обслуговування платників Мар’їнської ОДПІ Головного управління ДФС у Донецькій області.

Інформація про реквізити нових бюджетних рахунків розміщена на веб-порталі ДФС в рубриці «Бюджетні рахунки» (http://sfs.gov.ua/byudjetni-rahunki), на веб-сторінках Казначейства та Головних управлінь Казначейства в областях та м. Києві.

 

Головне управління ДФС у Донецькій області доводить до відома суб’єктів господарювання, що з питань  переміщення товарних вантажів через контрольні пункти в`їзду-виїзду зони проведення ООС, що належать до компетенції органів Державної фіскальної служби України, можна звернутись з 9 до 18 години за телефонами «гарячої лінії»  0993683346  та 0507068055.

Платникам єдиного податку першої, другої та третьої груп

Мар’їнське управління  Головного управління ДФС у Донецькій області нагадує, що строки сплати єдиного податку визначені ст.295 Податкового кодексу України. Так для підприємців першої та другої груп - нe пізніше 20 числа поточного місяця. При цьому, якщо 20 число випаде на вихідний або святковий день, то сплатити єдиний податок необхідно у попередній робочий день.

Таким чином, маємо такі терміни сплати єдиного податку за кожен конкретний місяць: 20 вересня, 19 жовтня, 20 листопада, 20 грудня.

Для підприємців та підприємств 3 групи податку строк сплати настає через 50 днів після закінчення кожного кварталу. Це за третій та четвертий квартали цього року відповідно 19 листопада 2018 та 19 лютого 2019 року.

Про реалізацію пілотного проекту e-Receipt

Головне управління ДФС у Донецькій області інформує, що ДФС України розпочата реалізація пілотного проекту щодо застосування новітніх моделей для реєстрації розрахункових операцій (далі – РРО).

Так, бізнес очікують зміни щодо РРО, які дозволять спростити та здешевити процес, а також покращити умови ведення господарської діяльності.

Реалізація експериментального проекту триватиме до 31 грудня 2019 року, під час якого буде досліджено інноваційні розробки, новітні моделі програмних та/або програмно-технічних комплексів, можливість їх застосування для здійснення розрахункових операцій, прийнято рішення щодо доцільності їх впровадження у промислову експлуатацію та подальшого застосування суб’єктами господарювання. Зазначене сприятиме популяризації використання відповідних комплексів бізнесом, у зв’язку з тим, що використання окремих моделей надасть можливість здійснювати віддалений контроль за розрахунками та обігом товарів на підприємстві.

З 19.06.2018 набула чинності постанова Кабінету Міністрів України від 13.06.2018 № 472 (далі – Постанова № 472), якою затверджено Порядок реалізації експериментального проекту щодо реєстрації та експлуатації новітніх моделей програмних та/або програмно-технічних комплексів, призначених для реєстрації розрахункових операцій (далі – Порядок).

Порядком передбачено, що учасниками експериментального проекту є виробники (постачальники) та користувачі новітніх моделей комплексів, зокрема удосконалених комп’ютерно-касових систем, які виявили заінтересованість щодо участі в експериментальному проекті.

При цьому організаційне супроводження експериментального проекту здійснюється Міжвідомчою робочою групою, утвореною Міністерством фінансів України (далі – Мінфін)

Результати проведеного пілотного проекту будуть узагальнені фахівцями ДФС України з урахуванням пропозицій, поданих територіальними органами ДФС, центрами сервісного обслуговування, користувачами новітніх моделей та передані для подальшої роботи до Мінфіну.

Інноваційна система реєстрації та обліку РРО – e-Receipt, розроблена ДФС України, передбачає оnline реєстрацію пристроїв (персональні комп’ютери, планшети, смартфони) без подання до контролюючих органів будь-яких паперових документів та не потребуватиме абонентської плати за користування нею.

Е-Receipt може бути встановлена та підтримуватиметься будь-яким пристроєм.

Ця система передбачає програмне забезпечення для платника (продавця), покупця та ДФС України, а також буде інтегрована з «Електронним кабінетом».

Всі кейси цієї системи безкоштовні для її користувачів та не потребують абонентської плати за користування.

Постанова № 472 розміщена на офіційному веб-порталі ДФС України за посиланням: http://sfs.gov.ua/zakonodavstvo/podatkove-zakonodavstvo/postanovi-kabinetu-ministr/72935.html

Нагадуємо! З 1 вересня 2018 року звітність з ЄСВ подається за новими формами

Мар’їнське управління Головного управління ДФС у Донецькій області нагадує, що наказом Міністерства фінансів України від 04.05.2018 №469 «Про внесення змін до Інструкції про порядок нарахування і сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» внесено зміни до  Інструкції про порядок нарахування і сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – ЄСВ), затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 20.04.2015 №449 «Про затвердження Інструкції про порядок нарахування і сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування». Інструкцією визначено процедуру нарахування і сплати ЄСВ страхувальниками, нарахування і сплати фінансових санкцій, стягнення заборгованості зі сплати єдиного внеску органами доходів і зборів.

Відповідно до змін розширено перелік платників ЄСВ, зокрема, з 1 січня 2018 року платниками ЄСВ визначено членів фермерського господарства.

Крім  того, наказом Міністерства фінансів України від 15.05.2018 №511 «Про внесення змін до Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування», (далі – наказ №511) змінено звітну форму – таблиця 1 Додатка 4 «Звіт про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, надбавки, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування».

Згідно з п.46.6 ст.46 Податкового кодексу України до визначення нових форм декларацій, які набирають чинності для складання звітності за податковий період, що настає за податковим періодом, у якому

Звітність за новими формами, затвердженими наказом №435 у редакції наказу №511, необхідно подавати з 1 вересня 2018 року.

Інструкцію про порядок нарахування і сплати ЄСВ розміщено на офіційному веб-порталі ДФС України,  за посиланням: http://sfs.gov.ua/zakonodavstvo/ediniy-vnesok-na-zagalnoobovyazkove-/-nakazi/72943.html

Як підприємцю повідомити фіскальну службу про нового працівника

Мар’їнське управління ГУ ДФС у Донецькій області нагадує, що відповідно до Порядку повідомлення  Державній фіскальній службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу, затвердженого постановою КМУ від 17.06.15 р. № 413, повідомлення про прийняття працівника на роботу подається фізичною особою-підприємцем до територіальних органів Державної фіскальної служби за місцем обліку його як платника єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за формою згідно з додатком до початку роботи працівника за укладеним трудовим договором одним із таких способів:

- засобами електронного зв’язку з використанням електронного цифрового підпису відповідальних осіб відповідно до вимог законодавства у сфері електронного документообігу та електронного підпису;

- на паперових носіях разом із копією в електронній формі;

- на паперових носіях, якщо трудові договори укладено не більш ніж із п’ятьма особами.

Інформація, що міститься в повідомленні про прийнятття працівника на роботу, вноситься до реєстру страхувальників і реєстру застрахованих осіб відповідно до Закону України від 08.07.10 р. №2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування».

« повернутися до списку новин