Великоновосілківська районна державна адміністрація
Донецька область, Великоновосілківський район,
смт Велика Новосілка, вулиця Центральна, 34
телефон:(06243)21-3-34, факс:(06243)21-7-66, e-mail:vns.a@dn.gov.ua

Мар’їнська ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області щодо роботи інспекції та роз’яснення податкового законодавства

Переглядів: 155

Митники Донеччини отримали подяки від Управління патрульної поліції в Донецькій області

Минулого вівторка представники керівного складу Управління патрульної поліції в Донецькій області відвідали Донецьку митницю ДФС. Цього дня правоохоронці завітали до митників  не у  робочих справах. Керівництвом Управління патрульної поліції було прийнято рішення  відзначити працівників Управління протидії митним правопорушенням та міжнародної взаємодії Донецької митниці ДФС за високі досягнення та плідну співпрацю за результатами спільних заходів, які проводились в рамках операції «Рубіж-2018».

Завдяки інформації, отриманої від Управління патрульної поліції,  за січень-червень 2018 року в митниці накладено стягнень за адміністративні правопорушення на загальну суму понад 2 млн гривень. Основною підставою для притягнення до відповідальності винних осіб стали їх неправомірні дії, пов’язані із порушенням строків транзиту, тимчасового ввезення або  використанням транспортних засобів, ввезених на митну територію України не за цільовим призначенням.  До того ж, митницею досягнуто домовленість із  винними особами про припинення справ про порушення митних правил шляхом укладання мирових угод. До держбюджету України правопорушниками добровільно сплачено штрафів на суму 34 тис. гривень.

Крім того, протягом І півріччя відповідно до затверджених спільних планів фахівцями митниці проведено 8 занять з особовим складом Управління патрульної поліції. У ході навчання митники надали роз’яснення щодо нормативно-правових актів з питань державної митної справи, поділились власним досвідом  відпрацювання транспортних засобів, громадян, а також окремих груп підакцизних товарів.

Митники високо цінують взаємні зусилля щодо підтримання законності та правопорядку в нашому регіоні та сподіваються на подальшу плідну співпрацю  з Управлінням патрульної поліції в Донецькій області.

На Донеччині упереджено спробу перевезення через лінію зіткнення картин відомого українського художника

Кікіньова В.М. вартістю понад 3,5 мільйонів гривень

Співробітниками управління оперативного забезпечення на окремих територіях зон проведення АТО ГУ ДФС у Донецькій області, які включені до складу Об’єднаних сил, спільно з працівниками СБУ та прикордонної служби України під час огляду на КПВВ «Новотроїцьке» автомобіля ГАЗ 330214 СПГ виявлено картини українського художника Кікіньова В.М. у кількості 210 штук орієнтовною вартістю понад 3,5 млн гривень, які водій вказаного транспортного засобу - мешканець м. Луганська на підставі документів з ознаками підробки намагався перевезти із тимчасово окупованої території.

Відносно порушника складено протокол про адміністративне правопорушення за ч.1 ст. 204-3 Кодексу України про адміністративні правопорушення, товарно-матеріальні цінності вилучено до прийняття законного рішення.

На Донеччині упереджено спробу незаконного перевезення обладнання для дитячого ігрового майданчика на суму 80 тис гривень

Співробітниками спеціального підрозділу податкової міліції ДФС, який залучений до складу Об’єднаних сил, спільно з працівниками прикордонної служби України 23 червня 2018 року під час огляду на КПВВ «Новотроїцьке» автомобілю під керуванням мешканця Великоновосілківського району Донецької області виявлено дитячий ігровий майданчик орієнтовною вартістю 80,0 тис грн, який він намагався перевезти на тимчасово окуповану територію України.

Відносно порушника складено протокол про адміністративне правопорушення за ч.1 ст. 204-3 Кодексу України про адміністративні правопорушення, товарно-матеріальні цінності вилучено до прийняття законного рішення.

КПВВ «Мар`їнка»: 2 невдалі спроби перевезення ТМЦ на тимчасово окуповану територію України

Співробітники спецпідрозділу податкової міліції  ДФС, який залучений до складу Об’єднаних сил, спільно з працівниками прикордонної служби,
23-24 червня 2018 року під час несення служби на КПВВ «Мар’їнка» виявили факти порушення порядку переміщення товарів на тимчасово окуповану територію України та порядку провадження господарської діяльності.

23 червня 2018 року під час огляду автомобіля під керуванням мешканця смт Гольмівський Донецької області, який прямував на тимчасово окуповану територію України, було виявлено оптоволоконний кабель довжиною 1500 м орієнтовною вартістю понад 15,0 тис. гривень.

Наступного дня під час огляду автомобіля під керуванням мешканця
м. Димитрів Донецької області було виявлено аналогічне порушення – водій намагався приховано перевезти на тимчасово окуповану територію України  метал (мідь) листовий та у виробах вагою 67 кг орієнтовною вартістю
10,5 тис. грн та косметичні засоби в асортименті орієнтовною вартістю
5,8 тис. гривень.

Також вищезазначений громадянин України надавав послуги з перевезення  пасажирів без державної реєстрації як суб'єкта господарювання за грошову винагороду у сумі 2,25 тис. гривень.

Відносно порушників складено протоколи про адміністративні правопорушення за ч.1 ст. 204-3 та ч.1 ст. 164 Кодексу України про адміністративні правопорушення, товарно-матеріальні цінності загальною орієнтовною вартістю 33,55 тис. гривень вилучено до прийняття законного рішення.

Cервіс «Пульс» Державної Фіскальної служби України

Сервіс «Пульс» приймає звернення громадян та суб’єктів господарювання (далі – Заявники) щодо неправомірних дій та бездіяльності, можливі корупційні правопорушення у сфері службової діяльності з боку конкретних посадових осіб структурних підрозділів ДФС та її територіальних органів (далі – Інформація).

Заявники можуть надати Інформацію за телефоном 0800-501-007, обравши на інтерактивному голосовому автовідповідачі напрямок «4», та на електронну пошту idd@sfs.gov.ua.

 Інформація приймається цілодобово.

При наданні Інформації бажано назвати своє прізвище, ім’я, по батькові (найменування підприємства, установи, організації, суб’єкта господарювання), контактний телефон, місце проживання/реєстрації, а також прізвище, ім’я, по батькові та посаду працівника органу ДФС, з яким пов’язана подія, дата, місце і суть події, конкретні обставини, зауваження, прохання чи вимоги. Якщо Заявник не бажає називати своє прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання/реєстрації, Інформація реєструється як анонімна.

У разі звернення представника Заявника обов’язково надаються відомості стосовно його повноважень здійснювати представництво законних інтересів та ведення справ Заявника, пов’язаних із сплатою податків, на підставі закону або довіреності. Якщо представник Заявника не надає такі дані, Інформація на сервіс «Пульс» не приймається.

Про результати розгляду Інформації клієнти повідомляються невідкладно або протягом 3 робочих днів. Якщо інформація потребує додаткового розгляду, то загальний термін її опрацювання може бути подовжено.

Не повідомляються Заявникам результати розгляду анонімної Інформації  та повідомлень про наявність на офіційному веб-порталі/субсайтах ДФС недостовірної/застарілої інформації; методологічних чи технічних проблем в роботі електронних сервісів чи систем; відомості що надходить до ІДД ДФС електронною поштою щодо мінімізації сплати податків, зборів, митних платежів, ЄВ.

ДО УВАГИ ПЛАТНИКІВ ПОДАТКІВ!

Головне управління ДФС у Донецькій області повідомляє про зміну реквізитів бюджетних рахунків для сплати податків і зборів до державного і місцевих бюджетів, які починають діяти з 02.07.2018.

Шановні громадяни! Якщо ви збираєтесь сплатити будь-який податок, будь ласка, УТОЧНІТЬ БЮДЖЕТНИЙ РАХУНОК!!!

З новими рахунками можливо ознайомитись в Центрах обслуговування платників державних податкових інспекцій області та на субсайті ГУ ДФС у Донецькій області (dn.sfs.gov.ua) у розділі «Бюджетні рахунки».

Інформація щодо внесення змін до Інструкції про порядок організації та здійснення валютно-обмінних операцій на території України 15.06.2018

Правлінням Національного банку України постановою від 07 червня 2018 року № 63 «Про внесення змін до деяких нормативно-правових актів Національного банку України» (далі – Постанова № 63) затверджено Зміни до Інструкції про порядок організації та здійснення валютно-обмінних операцій на території України (далі – Зміни 502), що свого часу була затверджена постановою Правління Національного банку України від 12.12.2002 № 502.

Постанову № 63 офіційно опубліковано 11.06.2018 року.

Із текстом нормативно-правового акту можна ознайомитись на інтернет сайті Національного банку України (https://bank.gov.ua) у розділі «Офіційне опублікування нормативно-правових актів».

Згідно з п. 5 Постанови № 63 вона набирає чинності з 01 липня 2018 року, крім окремих пунктів, які наберуть чинності через шість місяців із дня набрання чинності постановою, тобто з 01 січня 2019 року.

З метою спрощення оформлення банками валютно-обмінних операцій підпунктом 1 пункту 2 Змін 502 передбачено, що банк має право за згодою клієнта не здійснювати оформлення першого примірника квитанції про здійснення валютно-обмінної операції, який видається клієнту.

Для тих осіб, які відмовились від паперового примірника квитанції, банк має право не здійснювати операції сторно (відмова клієнта від раніше здійсненої ним валютно-обмінної операції).

Вказані норми набувають чинності з 01 липня 2018 року.

Також передбачається можливість для фінансових установ, пунктів обміну валют банків та фінансових установ при проведенні валютно-обмінної операції оформляти не два документа – квитанцію про здійснення валюто-обмінної операції та розрахунковий документ реєстратора розрахункових операцій (далі – розрахунковий документ РРО), а лише один – розрахунковий документ РРО.

Для цього розрахунковий документ РРО доповнюється реквізитами, які містилися на квитанції про здійснення валюто-обмінної операції. Слід зазначити, що дані про клієнта у розрахунковому документі РРО заповнюються лише у разі здійснення валютно-обмінної операції на суму, що дорівнює чи перевищує в еквіваленті 150 000 гривень.

Окрім того, банкам та фінансовим установам надано можливість здійснювати через їхні платіжні пристрої (банківські автомати, платіжні термінали, програмно-технічні комплекси самообслуговування тощо) не тільки купівлю, а також і продаж готівкової іноземної валюти.

При цьому для фінансових установ документ, що друкується їх платіжним пристроєм, має відповідати вимогам Положення про форму і зміст розрахункових документів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 21.01.2016 № 13, а також додатково містити інформацію щодо валютно-обмінної операції.

А самі платіжні пристрої фінансових установ мають відповідати вимогам Закону України від 06 липня 1995 року «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» та постанови Кабінету Міністрів України  від 02 березня 2016 року № 149 «Про вимоги щодо реалізації фіскальних функцій реєстраторами розрахункових операцій для окремих сфер застосування».

З огляду на необхідність для виробників зазначеної техніки відповідного часу для її доопрацювання і налаштування, Постановою № 63 передбачено що норми, пов’язані з реквізитами розрахункових документів РРО, набудуть чинності через шість місяців після набрання чинності Постановою № 63, тобто з 01 січня 2019 року.

ДФС звертає увагу суб’єктів господарювання, які здійснюють операції з купівлі-продажу іноземної валюти на необхідність забезпечення  виконання вимог чинного законодавства та зазначає, що за порушення вимог Закону України від 06 липня 1995 року № 265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» щодо застосування при проведені операцій з купівлі–продажу іноземної валюти до уповноважених банків та суб’єктів господарювання  передбачено застосування відповідних штрафних фінансових санкцій.

Митники Донеччини поповнили казну держави на суму понад 3,2 млрд гривень

За п’ять місяців 2018 року Донецькою митницею ДФС до Державного бюджету України перераховано понад 3 млрд 222 млн гривень.  У порівнянні з відповідним періодом 2017 року надходження до скарбниці країни від митників Донеччини зросли більше ніж в півтора рази.  За травень поточного року казна країни поповнилась майже на 629 млн гривень. Протягом січня - травня 2018 року спостерігається збільшення надходжень по всіх категоріях податків. Звичайно, лідером з наповнення бюджету залишається ПДВ, сума перерахувань якого до держбюджету склала 3 млрд 50 млн гривень. При цьому  зростання по відношенню до торічних показників склало 75%, або 1 млрд 315 млн грн (надходження ПДВ за січень - травень 2017 року - 1 млрд 735 млн гривень).

Рівень перерахувань Донецькою митницею ДФС митних платежів у Державний бюджет України обумовлений зростанням обсягів імпорту  по групах товарів, що традиційно імпортуються найпотужнішими промисловими підприємствами області для власного виробництва: вугілля, мінеральні продукти, устаткування і обладнання. 

За результатами аналізу торговельних операцій суб’єктів зовнішньоекономічної діяльності, які здійснювали митне оформлення в Донецькій митниці ДФС продовж п’яти місяців 2018 року, встановлено, що основним торговельним партнером виступає Європейський Союз.  Товарообіг із країнами ЄС склав понад 1 млрд доларів. З них  більше 91%, або практично 951 млн дол., становлять експортні операції. Відповідно до Угоди про асоціацію між Україною та Європейським Союзом, співтовариством з атомної енергії і їхніми державами – членами  протягом січня – травня 2018 року в митниці видано 1453 сертифікати форми EUR.1. Найбільша кількість сертифікатів видана на товари, які експортовані до наступних країн ЄС: Польща, Румунія, Німеччина, Італія, Чехія.  У розрізі товарів найбільша кількість Сертифікатів видана на наступні: «свинець», «сплав свинцю» «частини прокатного стану», «скло листове прокатне», «аргон рідкий», «бензол сирий кам’яновугільний».

Донеччина: більше ніж на 2,6 млрд грн, або на 40,5%, збільшились надходження до зведеного бюджету

За результатами роботи протягом перших п’яти місяців 2018 року фахівцями фіскальної служби Донецької області забезпечено надходження до зведеного бюджету країни у сумі майже 9,2 млрд грн, що в свою чергу на 40,5%, або на 2,6 млрд грн, перевищує минулорічні надходження.

Так, позитивна динаміка січня-травня 2018 року спостерігається як у надходженнях до Державного бюджету країни – 2,0 млрд грн, так і за платежами до місцевих бюджетів області – 583 млн гривень.

У травні 2018 року до зведеного бюджету надійшло 2,8 млрд грн, що на 73%, або майже на 1,2 млрд грн, перевищує показник травня минулого року.

Запорукою значного приросту податкових надходжень, насамперед, стали злагоджена та конструктивна робота спеціалістів фіскальних органів Донецької області, а також усвідомлення бізнесом важливості своєчасної сплати всіх належних платежів.

За територіальною приналежністю найбільші надходження до зведеного бюджету країни належать м. Маріуполю, а саме майже 2,2 млрд грн, або 24% від усіх надходжень по області, та м. Краматорську – 0,7 млрд грн, або 8%.

Лідерами серед основних джерел формування зведеного бюджету країни на Донеччині залишаються:

  • податок на доходи фізичних осіб – 3,8 млрд грн (42%);
  • податок на прибуток підприємств – понад 2,5 млрд грн (28%);
  • податок на додану вартість – 1,0 млрд грн (12%).

Щодо створених телефонних ліній

Головне управління ДФС у Донецькій області нагадує:

З питань щодо переміщення товарних вантажів в зоні проведення АТО, що належать до компетенції органів Державної фіскальної служби України, можна звернутись за телефонами «гарячої лінії» 0934434409 та 0993683346.

понеділок – четвер

з 9 год. 00 хв. до 18 год. 00 хв.

перерва в роботі – з 13 год. 00 хв.                до 13 год. 45 хв.

п’ятниця

з 9 год. 00 хв. до 16 год. 00 хв.

перерва в роботі – з 13 год. 00 хв.               до 13 год. 45 хв.

 

в неробочі дні «гаряча» телефонна лінія не працює

 

Удосконалено Форму для подання запиту на отримання публічної інформації

Закон України від 13.01.2011 №2939-VI «Про доступ до публічної інформації» (далі – Закон № 2939) визначає порядок здійснення та забезпечення права кожного на доступ до інформації, що знаходиться у володінні суб'єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації

До Мар’їнської ОДПІ за січень - червень 2018 року електронною поштою від юридичних осіб надійшло 6 запитів. На вказані запити на інформацію відповіді надані у встановлені законодавством терміни. 

Мар’їнська ОДПІ інформує, що 26.06.2018 набрав чинності  наказ Міністерства фінансів України від 04.05.2018 № 468 «Про затвердження Порядку організації роботи та взаємодії між структурними підрозділами органів Державної фіскальної служби при складанні, поданні та опрацюванні запитів на отримання публічної інформації та Форми для подання запиту на отримання публічної інформації, що знаходиться у володінні органів Державної фіскальної служби», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 29 травня 2018 р. за № 643/32095 (далі – Наказ).

Наказом удосконалено Форму для подання запиту на отримання публічної інформації, що знаходиться у володінні органів Державної фіскальної служби, в якій передбачено можливість обрання запитувачем способу отримання інформації (документів) на запитна отримання публічної інформації шляхом проставлення у такому запиті відмітки «ознайомлення з документами в спеціальному місці розпорядника інформації».

Також Наказом визначається порядок відшкодування витрат на копіювання та/або друк документів, що надаються за запитом на отримання публічної інформації, розпорядником якої є органи Державної фіскальної служби.

Орган ДФС надає за вимогою запитувача 10 перших сторінок документа безкоштовно одночасно з повідомленням про необхідність відшкодування витрат на виготовлення копій решти документів, крім документів, якщо вони надаються на вимогу запитувачу виключно на електронну пошту.

Наказом закріплено електронну адресу, на яку до ДФС направляється запит на отримання публічної інформації: publicinfo@sfs.gov.ua, яка на сьогодні функціонує відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації».

 

« повернутися до списку новин