Великоновосілківська районна державна адміністрація
Донецька область, Великоновосілківський район,
смт Велика Новосілка, вулиця Центральна, 34
телефон:(06243)21-3-34, факс:(06243)21-7-66, e-mail:vns.a@dn.gov.ua

Мар’їнська ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області щодо роботи інспекції та роз’яснення податкового законодавства

Переглядів: 230

Донеччанину не дозволили перевезти до непідконтрольної території промислові ворота вартістю понад 40 тисяч гривень

Співробітниками управління оперативного забезпечення на окремих територіях зон АТО ГУ ДФС у Донецькій області спільно з працівниками прикордонної служби України 29 квітня 2018 року упереджено спробу вивезення до непідконтрольної території Донецької області товарно-матеріальних цінностей.

Так, під час огляду на контрольно-пропускному пункті в’їзду-виїзду «Новотроїцьке» автомобілю Fiat Doblo з бортовим причепом виявлено секційні промислові ворота «Alutech» серії ProPlus орієнтовною вартістю 41 тисяча гривень, які мешканець м. Донецьк намагався перевезти до тимчасово неконтрольованої території України.

Відносно порушника складено протокол про адміністративне правопорушення за ч.1 ст.204-3 КУпАП, товарно-матеріальні цінності вилучено.

Платники Мар’їнської ОДПІ на підтримку армії перерахували до бюджету майже 10 мільйонів гривень

За січень-квітень 2018 року від платників податків Мар’їнської ОДПІ до бюджету надійшло 9 мільйонів 505 тисяч гривень військового збору. Порівняно з відповідним періодом минулого року надходження військового збору зросли на 1 мільйон 526 тисяч гривень або на 19,1 відсотки.

Лише у квітні цього року  на зміцнення оборони країни спрямовано 2 мільйони 649 тисяч гривень. Порівнюючи з квітнем минулого року надходження зросли на 412 тисяч  гривень або на 18,4 відсотки.

Серед основних чинників позитивної динаміки сплати військового збору – зростання фонду оплати праці, результати заходів щодо легалізації найманих працівників, адже, як відомо, військовий збір сплачується з легальних доходів.

Нагадаємо, що військовим збором оподатковуються доходи у формі заробітної плати, інших заохочувальних та компенсаційних виплат або інших виплат і винагород, які виплачуються платнику у зв’язку з трудовими відносинами. Ставка військового збору складає 1,5% вiд об'єкту оподаткування.

Товарообіг Донецької митниці збільшився на третину

За підсумками  роботи  Донецької митниці ДФС протягом І кварталу 2018 року товарообіг у порівнянні з аналогічним періодом 2017 року зріс на третину та склав 1 млрд 233 млн доларів. При цьому експортовано товарів на суму 894 млн доларів, імпортовано – на 339 млн доларів.

У поточному році спостерігається активізація зовнішньоекономічної діяльності по всіх напрямках. Так, у порівнянні з минулорічними показниками  зростання обсягу операцій з експорту склало 15%, з імпорту – 109%. Залишається позитивним і сальдо торговельного балансу, яке дорівнює 555 млн доларів. Загальний обсяг експортно-імпортних вантажів за перші три місяці 2018 року склав понад 4 млн. тон.

Також стабільними є і показники середнього часу митного оформлення. Зокрема, при здійсненні митних формальностей витрати часу на оформлення імпортної митної декларації становлять 54 хвилини, експортної – 21 хвилину.   

Протягом січня – березня 2018 року в митниці оформлено більше 13 тис. митних декларацій всіх видів, що на 21% більше, ніж торік.  Із загальної кількості оформлених митних декларацій 72% здійснено за принципом «єдиного вікна».

Запровадження застосування принципу «єдиного вікна» при електронному декларуванні товарів – це важливий крок у напрямі створення сприятливих умов для ведення бізнесу та один з пріоритетних напрямків роботи митниці.

За І квартал 2018 року роботодавцям-порушникам донараховано до сплати понад 17 мільйонів гривень

Легалізація заробітної плати та зайнятості населення є і залишається одним з основних напрямків роботи фіскальної служби Донеччини. Саме тому, дбаючи про майбутнє громадян, їх соціальний захист та розвиток регіону за рахунок наповнення місцевих бюджетів, співробітники відомства продовжують  проводити комплекс заходів, направлених на детінізацію трудових відносин.

Так, протягом І кварталу 2018 року роботодавцям, які порушували податкове законодавство при виплаті заробітної плати та інших доходів фізичним особам, донараховано до сплати 17,1 млн. гривень. Із загальної донарахованої суми понад 12,2 млн. грн. складає податок на доходи фізичних осіб, 3,9 млн. грн. – єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та майже 0,9 млн. грн. – військовий збір.

За рахунок вжитих заходів податкового контролю було виявлено 14 найманих осіб, праця яких використовувалася роботодавцем без оформлення трудових відносин.

Слід зауважити, що фахівцями Головного управління ДФС у Донецькій області постійно проводиться роз’яснювальна робота серед керівників підприємств регіону, внаслідок чого роботодавці додатково уклали 3800 трудових угод з найманими працівниками.

За результатами вжитих заходів залучено до державної реєстрації 921 громадянин, котрі здійснювали підприємницьку діяльність без реєстрації. До бюджету додатково сплачено 0,9 млн. грн. податків. 

Головне управління ДФС у Донецькій області висловлює щиру вдячність сумлінним роботодавцям за їх небайдужість до своїх найманих працівників. Адже офіційна заробітна плата – запорука майбутнього громадян і держави в цілому.

У Маріуполі припинено діяльність з незаконної реалізації фальсифікованого алкоголю

Днями співробітниками податкової міліції  Головного управління ДФС у Донецькій області під час проведення загальнодержавної операції «Акциз-2018» в рамках розслідування кримінального провадження, зареєстрованого в Єдиному реєстрі досудових розслідувань за ст.204 Кримінального кодексу України (незаконне виготовлення, зберігання, збут або транспортування з метою збуту підакцизних товарів), припинено діяльність з незаконної реалізації спиртовмісної рідини.

В ході розслідування були встановлені місця зберігання спиртовмісної рідини, яка в подальшому реалізовувалась через торгівельну мережу міста Маріуполя.

За результатами проведених обшуків місць зберігання та реалізації  фальсифікованої підакцизної продукції виявлено та вилучено спиртовмісної рідини на суму близько 650 тисяч гривень.

Досудове розслідування триває.

Щомісяця бізнес Донеччини спрямовує на соціальні виплати понад 500 мільйонів гривень єдиного внеску

За перший квартал 2018 року роботодавці Донецької області та самозайняті особи перерахували 1 мільярд 602 мільйони гривень єдиного внеску. Порівняно з відповідним періодом минулого року надходження збільшились на 13% або на 184 мільйони гривень. Відповідно збільшився і середньомісячний показник надходжень єдиного внеску по Донецькій області з 472 млн. грн. у 2017 році до 534 млн. грн. на даний час.

Слід зауважити, що завдяки своєчасній сплаті єдиного внеску мешканці Донеччини отримують соціальні гарантії держави на пенсійне забезпечення, виплати на випадок безробіття, нещасних випадків чи професійних захворювань.

Із загальної суми перерахованого єдиного внеску найбільші суми забезпечили страхувальники м. Маріуполь – 464 млн. грн., платники м. Покровськ та Покровського району сплатили понад 229 млн. грн., роботодавці м. Слов’янськ та Слов’янського району перерахували майже 192 млн. грн., м. Краматорськ – понад 187 млн. гривень.

Нагадуємо, що з 1 січня 2018 року законодавством встановлено розмір мінімальної заробітної плати 3723 грн., а максимальна величина заробітної плати, з якої сплачується єдиний внесок, складає 55 845 гривень. Виходячи з цього, мінімальний розмір єдиного внеску за місяць – 819,06 грн. (3723 грн. х 22%), за квартал – 2 457,18 гривень.

Як правильно оприбутковувати готівкову виручку

Відповідно до листа Національного банку України від 07.03.2018 №№ 50-0007/13560) «Роз'яснення з питань ведення касових операцій відокремленими підрозділами підприємств» оприбуткуванням готівки в касах установ/підприємств/відокремлених підрозділів, які проводять готівкові розрахунки з оформленням їх касовими ордерами і веденням касової книги/застосуванням РРО та КОРО (у разі застосування КОРО без застосування РРО), є здійснення обліку готівки в повній сумі її фактичних надходжень у касовій книзі на підставі прибуткових касових ордерів/фіскальних звітних чеків (або даних розрахункових квитанцій).

Готівкова виручка (готівка) здається суб'єктами господарювання самостійно (у тому числі із застосуванням платіжних пристроїв та через пункти приймання готівки) або через відповідні служби, яким згідно із законодавством надано право на перевезення валютних цінностей та інкасацію коштів, або через підприємства; які отримали ліцензію Нацбанку України на надання банкам послуг з інкасації (п. 16 розділу II Положення про ведення касових операцій у національній валюті в Україні, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 29.12.2017 р. № 148 (далі - Положення № 148),).

Вилучення готівки з місця здійснення готівкових розрахунків із застосуванням РРО або РК для здавання її до банку оформляється відповідними чеками РРО із виконанням операції «службова видача» (п. 29 розділу III Положення № 148).

Документом, що свідчить про здавання виручки до банку, є:

  • квитанція до прибуткового документа банку на внесення готівки, підписана відповідальними особами банку та засвідчена відбитком печатки банку;
  • квитанція/чек банкомата чи програмно-технічного комплексу самообслуговування;
  • копія супровідної відомості до сумки з готівковою виручкою (готівкою), засвідчена підписом та відбитком печатки інкасатора-збирача;
  • чек платіжного термінала в разі проведення інкасації коштів у режимі реального часу з використанням платіжних терміналів.

Готівкова виручка відокремлених підрозділів, які не ведуть касової книги, що здається ними до кас банку через інкасаторів-збирачів, зараховується на рахунок підприємства — юридичної особи у безготівковому порядку та не потребує оприбуткування в касовій книзі підприємства — юридичної особи.

Для розрахунку ліміту каси установа, підприємство може вибирати будь-який період вибірки для розрахунку середньоденного надходження готівки до каси або її середньоденної видачі з каси.

Установа, підприємство затверджує внутрішніми документами установлений ліміт каси. Для відокремлених підрозділів ліміт каси установлюється і доводиться до їх відома відповідним внутрішнім документом установи, підприємства — юридичної особи, небанківської фінансової установи.

Відповідно до пп. 26 розділу III Положення №148 видача готівки з кас проводиться за видатковими касовими ордерами (додаток 3) або видатковими відомостями. Документи на видачу готівки підписуються керівником і головним бухгалтером або особою, уповноваженою керівником. До видаткових ордерів додаються заяви на видачу готівки, розрахунки.

Згідно з вимогами абзацу п'ятого п. 32 розділу III Положення №148 реквізити у видатковому ордері «Одержав», «Дата», «Сума», «Підпис одержувача», дані документа, що засвідчує особу отримувача [які заповнюються отримувачем готівки (додаток 3 до цього Положення №148)] та в прибутковому ордері «Прийнято від» не заповнюються в касових ордерах, які оформляються на загальну суму проведених установою/підприємством касових операцій (видача готівки за видатковими відомостями, електронними платіжними засобами, здавання готівки до банку, отримання готівки з банку за чеком та оприбуткування її в касі). Інші реквізити в касових ордерах та видаткових відомостях є обов'язковими до заповнення.

У разі якщо видатковий касовий ордер оформляється на загальну суму готівки, що видається, наприклад, за видатковою відомістю працівникам підприємства, то у реквізиті «Видати» зазначається прізвище, ім'я, по батькові особи, яка видає кошти (касир).

Одночасно зазначаємо, що вимоги Положення № 148 набрали чинності з 05.01.2018 року, а отже, є обов'язковими до виконання з 05.01.2018 року.

« повернутися до списку новин