Великоновосілківська районна державна адміністрація
Донецька область, Великоновосілківський район

Інформаційні повідомлення з питань діяльності, підготовлені фахівцями органів ДФС від 18.07.2019

За І півріччя 2019 року кількість платників податків Донеччини

зросла на 1703 особи

Як повідомили в управлінні обслуговування платників податків ГУ ДФС у Донецькій області, станом на 1 липня  2019 року на обліку в органах податкової служби регіону перебувало 196,1 тис. платників податків. Це на  1,7 тис. платників більше, ніж на початок року. Із загальної кількості суб’єктів господарювання 78,3 тис. – юридичні особи та 117,8 тис. – фізичні  особи-підприємці.

Зокрема, за перше півріччя 2019 року взято на податковий облік 763  юридичні особи та 3743 фізичні особи-підприємця.

У стані припинення перебуває 15,4 тис. юридичних осіб та 3,7 тис.  фізичних осіб припинили державну реєстрацію підприємницької діяльності.

У Державному реєстрі фізичних осіб-платників податків станом на початок липня поточного року обліковано 4,2 млн фізичних осіб, з них 4136,4 тис. фізичних осіб-громадян України та 49,8 тис. іноземців.

В Окремому реєстрі перебувають на обліку 9,6 тис. мешканців Донеччини. Це особи, які через свої релігійні чи інші переконання відмовилися від присвоєння їм номера облікової картки платника податків та обліковуються у згаданому реєстрі за прізвищем, ім’ям, по батькові та серією і номером паспорту.

Якщо говорити про платників податку на додану вартість, то станом на 1 липня цього року у відповідному реєстрі перебуває 5,9 тис. юридичних осіб та 532 фізичні особи-підприємця. У порівнянні з даними на початок року загальна кількість платників податку на додану вартість зросла на 54 суб’єкта господарювання.

 

За 6 місяців 2019 року бюджет Донеччини отримав більше 1,2 млн грн штрафів за порушення у сфері готівкових операцій

Контроль за суб’єктами господарювання, які здійснюють розрахунки в готівковій та безготівковій формі з використанням реєстраторів розрахункових операцій, є важливим напрямком роботи підрозділів управління аудиту ГУ ДФС у Донецькій області, тим більше, що станом на 01 липня 2019 року у регіоні здійснюють такі розрахунки майже 12,5 тис. господарських одиниць.

З початку року співробітниками підрозділу фактичних перевірок, контролю за готівковими операціями управління аудиту області проведено 144 фактичні перевірки. Як результат – донараховано штрафних санкцій на суму 2,1 млн грн, з них до бюджету надійшло 1,2 млн гривень.

ГУ ДФС у Донецькій області нагадує, що зараз ініціювати перевірку несумлінних продавців можуть і самі громадяни. Для цього на сайті ДФС України запроваджено електронний сервіс «Пошук фіскального чека», який функціонує у відкритій частині Електронного кабінету за наступним посиланням cabinet.sfs.gov.ua/cashregs/check. За його допомогою покупці товарів (споживачі послуг) можуть перевірити достовірність отриманого фіскального чеку та встановити факт його наявності (відсутності) в базі даних ДФС.

Якщо чек не знайдено, то це означає, що суб’єкт господарювання, якому належить РРО, не передав електронну копію фіскального чека до ДФС, що свідчить про недотримання ним вимог законодавства. У такому випадку або у разі встановлення невідповідності реквізитів отриманого чека реквізитам чека, відображеного в Електронному кабінеті, ви можете звернутися до ГУ ДФС у Донецькій області для проведення відповідних контрольно-перевірочних заходів. З цією метою ви можете надіслати письмове звернення із додаванням копій отриманих фіскальних чеків на електронну адресу golovagu@gmail.com або зателефонувати за номером (063) 267-13-30.

 

Донеччина: 40 матеріалів з ознаками кримінальних правопорушень передано до правоохоронних органів з початку 2019 року

У січні-червні поточного року за результатами дослідження діяльності суб’єктів господарювання Донеччини управлінням боротьби з відмиванням доходів, одержаних злочинним шляхом ГУ ДФС у Донецькій області підготовлено та передано до правоохоронних органів для прийняття рішення згідно з Кримінальним кодексом України 40 матеріалів, за якими сума виявлених легалізованих доходів склала 2,4 млрд грн та встановлено збитків на суму 2,8 млрд гривень.

Майже 18% від усіх виявлених правопорушень – це порушення у сфері державних закупівель. Так, з початку року управлінням вже складено 7 матеріалів щодо порушень в цій сфері, всі матеріали було приєднано до кримінальних проваджень.

В результаті розгляду всіх переданих матеріалів з ознаками кримінальних правопорушень, що були спрямовані до правоохоронних органів, 35 матеріалів  вже приєднано до кримінальних проваджень. Крім того, порушено і обліковано в Єдиному реєстрі досудових розслідувань 13 кримінальних правопорушень, з них 2 – у сфері державних закупівель.

Протягом І півріччя 2019 року в рамках кримінальних проваджень, порушених за матеріалами управління, відшкодовано збитків бюджету на суму 23,4 млн грн, вилучено грошових коштів – на 3,1 млн грн, сплачено порушниками до відкриття кримінального провадження – 189,0 тис. гривень.

 

Понад 11 тисяч платників Мар’їнського, Новосілківського районів та м. Вугледару отримали адміністративні послуги

За шість місяців 2019 року до Центрів обслуговування Мар’їнського управління фіскальної служби Донецької області звернулося 11035 платників.

Найбільшим попитом користувалась послуга з  видачі відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми / джерела виплачених доходів та утриманих податків, яка здійснювалась 5718 раз, а також видача картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків  - 3280  раз.

З початку року 406  підприємців звернулись до ЦОП за витягами з реєстру платників єдиного податку, 449 – за проведенням реєстрації книги обліку доходів та книги обліку доходів і витрат. 214 осіб скористались послугою з видачі довідки про відсутність заборгованості з платежів до бюджету.

Для індивідуального підходу до кожного платника та ефективної системи обслуговування у Центрах працюють консультанти – модератори, які допомагають платникам у пошуку відповідної інформації на стендах, заповненні документів тощо. 

Центри обслуговування платників  працюють з понеділка по четвер з 9:00 до 18:00, у п’ятницю – 9:00 до 16:45. Обідня перерва – з 13:00 до 13:45. 

Понад 236,5 мільйонів гривень податку на доходи фізичних осіб надійшло від платників податків території обслуговування Мар’їнського управління ГУ ДФС у Донецькій області

За 6 місяців 2019 року від платників податків території обслуговування Мар’їнського управління ГУ ДФС у Донецькій області  надходження ПДФО склали 236,54 млн. гривень. Цьогоріч до державного бюджету перераховано 59,7 млн. грн або на 10,3 млн. грн більше минулорічного періоду 2018 року. Надходження до бюджетів місцевих рад зросли на 31,0 млн. грн. або на 21,2 відс. у порівнянні з аналогічним періодом минулого року та склали 176,8 млн. гривень.

Сплачується цей податок із розрахунку 18 відс. від нарахованого доходу та застосовується майже для всіх видів доходів громадян: зарплати, стипендії, заохочувальні виплати, виплати за договорами цивільно-правового характеру тощо.  Надходження саме цього податку є показовим для розвитку міст, селищ та регіону в цілому.

Тому, фахівці Мар’їнського управління звертають увагу роботодавців на дотримання вимог трудового законодавства, своєчасну виплату заробітної плати та проводять систематичну роботу,  спрямовану на  викорінення виплати заробітної плати в «конвертах», неофіційних трудових відносин та недопущення виплати заробітної плати менше мінімально встановленого рівня.

Понад 28 мільйонів гривень спрямували до місцевих бюджетів платники єдиного податку Мар’їнського управління

За підсумками першого півріччя 2019 року платники єдиного податку території обслуговування Мар’їнського управління Головного управління ДФС у Донецькій області поповнили місцеві скарбниці на 28 млн грн, що на 15,9 % перевищує надходження відповідного періоду минулого року.

На даний час у Мар’їнському  управлінні зареєстровано 2224 фізичних осіб суб’єктів підприємницької діяльності та 300 юридичних осіб, які застосовують спрощену систему оподаткування.

Найбільшу частку надходжень єдиного податку забезпечили сільгосппідприємства – платники єдиного податку четвертої групи, сплативши майже13 млн гривень. Порівняно з січнем – червнем 2018 року сплата податку сільгосппідприємствами зросла на 8,2% або на 1,0 млн гривень.

Від фізичних осіб – підприємців за підсумками шести місяців надійшло понад 13  млн грн, що на 3,0 млн грн або на 23,2 % перевищило показники відповідного періоду минулого року.

Натомість юридичні особи третьої групи спрямували до місцевих бюджетів 2 млн грн єдиного податку, що на 21,5 % перевищує показники 2018 року.

Мар’їнське управління Головного управління ДФС у Донецькій області нагадує, що для внесення змін до реєстру платників єдиного податку при зміні відомостей (місця здійснення діяльності, податкової адреси та ін.) платник повинен подати заяву про зміни у встановлені Податковим кодексом України строки.

У разі зміни прізвища, імені, по батькові фізичної особи - підприємця або серії та номера паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання в установленому порядку відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) заява подається протягом місяця з дня виникнення таких змін.

У разі зміни податкової адреси суб’єкта господарювання, місця провадження господарської діяльності, видів господарської діяльності заява подається платниками єдиного податку першої і другої груп не пізніше 20 числа місяця, наступного за місяцем, у якому відбулися такі зміни.

У разі зміни податкової адреси суб’єкта господарювання, місця провадження господарської діяльності заява подається платниками єдиного податку третьої групи разом з податковою декларацією за податковий (звітний) період, у якому відбулися такі зміни.