Великоновосілківська районна державна адміністрація
Донецька область, Великоновосілківський район

Інформаційні повідомлення з питань діяльності, підготовлені фахівцями органів ДФС від 27.06.2019

За 5 місяців 2019 року платниками Мар’їнського управління на соціальні виплати перераховано 193 мільйона гривень єдиного внеску

 

Саме таку суму єдиного внеску спрямовано на казначейські рахунки за січень-травень поточного року, що перевищує показники відповідного періоду минулого року на 14,6 %, або на 25 мільйонів гривень. Із загальної суми надходжень єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування 91 мільйон гривень сплачено платниками Мар’їнського району, 70 мільйонів гривень - платниками міста Вугледар.          35 мільйонів гривень спрямував на соціальні виплати бізнес Великоновосілківського району.

Завдяки своєчасній сплаті єдиного внеску мешканці регіону отримують соціальні гарантії держави на пенсійне забезпечення, виплати на випадок безробіття, нещасних випадків чи  професійних захворювань. Саме тому фахівцями Мар’їнського управління Головного управління ДФС у Донецькій області значна увага приділяється дотриманню роботодавцями законодавчих норм щодо оплати праці.

Так, з початку року завдяки роботі фахівців служби, спрямованої на детінізацію заробітних плат та офіційне оформлення працівників, забезпечено додаткове надходження 1203,7 тисяч гривен  єдиного внеску.

Нагадуємо, що Законом України від 23.11.2018 №2629 "Про Державний бюджет України на  2019 рік" визначено

мінімальна заробітна плата у 2019 році з 01 січня 2019 року у місячному розмірі  становить 4173 грн, а у погодинному розмірі - 25,13 гривень .

У зв’язку з цим, у 2019 році максимальна база нарахування єдиного соціального внеску  становить 62595,0 грн (4173,0 х 15), а максимальний страховий внесок 13770,90 гривень (4173 х 15 х 22%).

Мінімальний страховий внесок у 2019 році - 918,06 гривень (4173,0 х 22%).

Більше 62% всіх адмінпослуг отримують фізичні особи –

платники податків

 

З початку 2019 року зафіксовано майже 87,6 тис. звернень представників бізнесу та громадян до органів фіскальної служби Донецької області за отриманням адміністративних послуг.

У квітні 2019 року надійшло 16 341 звернення представників бізнесу та громадян до органів фіскальної служби Донецької області за отриманням адміністративних послуг, з яких надано 16 246 адміністративних послуг. В 95 випадках відмовлено в наданні адміністративних послуг, що складає менше одного відсотка від загальної кількості звернень щодо надання адміністративних послуг.

Понад 62% від загальної кількості отриманих суб’єктами звернень адміністративних послуг припадає на отримання послуг з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків. Це стосується видачі картки платника податків про реєстраційний номер облікової картки платника податків, видачі відомостей про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків, внесення до паспорта громадянина України відмітки про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта. У квітні 2019 року громадяни отримали 10128 таких послуг.

Фіскальна служба Донеччини нагадує, що на теперішній час платники податків можуть звернутися до Центрів обслуговування платників Донецької області за отриманням 31 адміністративної послуги, 25 з яких надаються на безоплатній основі.

За використання природних ресурсів бюджет Донеччини отримав

майже 272 мільйона гривен

 

Природні ресурси, якими володіє наша держава, – це великий скарб, дарований нам природою. Тому кожен громадянин, кожен платник податків має пам’ятати про їх значимість та дбайливо і економно ставитися до їх використання.

За п’ять місяців 2019 року від підприємств Донецької області до зведеного бюджету країни за спеціальне використання води, надр та лісів надійшло 271,5 млн грн рентних платежів.

Слід зазначити, що 77% від загальної суми надходжень становить плата за користування надрами, що, безумовно, пов’язано зі специфікою регіону, а саме, з вугільно-видобувною галуззю. Так, з початку року до державної казни надійшло 141,3 млн грн рентної плати за користування надрами, а місцеві бюджети отримали понад 67,9 млн грн ренти.

Друге місце з часткою у 23% займає рентна плата за спеціальне використання води. За період січень – травень 2019 року підприємства Донеччини сплатили майже 61,8 млн гривень.

Найменшу частку (менш за 1%) в рентних платежах, що сплачують платники Донеччини, займає рентна плата за спеціальне використання лісових ресурсів – з початку 2019 року місцеві бюджети області отримали 0,5 млн грн цієї ренти, що на 10,8 тис. грн більше, ніж у минулому році.

Шановні природокористувачі, пам’ятайте – сплачуючи рентні платежі, ви не тільки виконуєте свій конституційний обов`язок, але й фінансуєте заходи, спрямовані на відновлення природних ресурсів країни.

 

На соціальні потреби громади Донеччини отримали

майже 4 млрд гривень

 

Спільні заходи з органами місцевої влади, численні зустрічі з бізнесом, громадськістю, покращення обслуговування платників та проведення роз’яснювальної роботи щодо застосування норм податкового законодавства дозволило забезпечити  за січень-квітень 2019 року надходження від бізнес-спільноти Донеччини до місцевих бюджетів у сумі 3 млрд 960 млн гривень, що на 761,5 мільйон гривень більше показника відповідного періоду минулого року.

Проведення інвентаризації землі, об’єктів нерухомості майна, виплата заробітної плати, ліквідація заборгованості, дотримання законодавства про оплату праці – це ті напрями, де податкова служба продуктивно діє спільно з органами місцевого самоврядування. Завдяки цьому суб’єкти господарювання працюють у правовому полі, дотримуючись трудового законодавства, а місцеві бюджети отримують додаткові надходження. Суб’єкти господарювання сплатили за 4 місяці 2019 року до місцевих бюджетів 2 млрд 851 млн гривень ПДФО та 342 млн гривень земельного податку.

Найбільші надходження до місцевої казни забезпечили платники м. Маріуполя – 1,4 млрд грн, м. Покровськ та Покровський район поповнили місцеві бюджети на 0,5 млрд грн, а м. Краматорськ – на 0,4 млрд гривень.

ГУ ДФС у Донецькій області нагадує, що своєчасна та повна сплата податків і зборів до бюджетів – це одна з передумов відновлення фінансової стабільності і добробуту нашої країни та кожного її громадянина.

 

 

Землекористувачі Донеччини сплатили майже 432 млн грн

плати за землю

 

За п`ять місяців 2019 року власники та орендарі земельних ділянок – юридичні і фізичні особи Донеччини сплатили до місцевих бюджетів області 431,7 млн грн земельного податку. У порівнянні з аналогічним періодом 2018 року надходження цього податку збільшились на 88,2 млн грн, або на 25,7 відсотків.

Переважну частину надходжень отримано від юридичних осіб, які перерахували 397,3 млн грн земельного податку та орендної плати за землі державної та комунальної власності. В свою чергу, фізичні особи перерахували 34,4 млн гривень.

Нагадуємо, що нарахування сум податку за землю фізичним особам – власникам або користувачам земельних ділянок проводиться контролюючими органами (за місцем знаходження земельної ділянки), які надсилають (вручають) платникові за місцем його реєстрації податкове повідомлення-рішення про внесення податку до 1 липня 2019 року. Податок фізичними особами сплачується протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення.

Шановні платники податків, ГУ ДФС у Донецькій області звертає вашу  увагу, що сплата земельного податку – це законний обов’язок кожного власника чи користувача землею. Фізичні і юридичні особи несуть відповідальність за несвоєчасне або неповне погашення нарахованого узгодженого грошового зобов’язання з плати за землю у вигляді штрафу в розмірах, встановлених ст.126 ПКУ. Крім того, на суму податкового зобов’язання з плати за землю, не сплаченого протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення, нараховується пеня у порядку, визначеному ст.129 ПКУ. Не зволікайте, своєчасно розраховуйтесь із бюджетом!

Майже 2 млн грн штрафів за порушення правил проведення готівкових розрахунків сплатять несумлінні підприємці Донеччини

 

Контроль за суб’єктами господарювання, які здійснюють розрахунки в готівковій та безготівковій формі з використанням реєстраторів розрахункових операцій, є і залишається важливим напрямком роботи підрозділів управління аудиту ГУ ДФС у Донецькій області.

За січень-травень 2019 року співробітниками підрозділу фактичних перевірок, контролю за готівковими операціями управління аудиту області проведено 118 фактичних перевірок. Як результат – встановлено факти порушення касової дисципліни та донараховано порушникам 1,95 млн грн штрафних санкцій, з яких 1,1 млн грн вже сплачено до бюджету.

Віднедавна набула суттєвих спрощень процедура реєстрації РРО. Зараз  зареєструвати касовий апарат, книгу ОРО тощо можливо на підставі однієї тільки заяви, без додатків. Таким чином, час на отримання адміністративної послуги скорочується з 2-5 днів до декількох годин.

Це стало можливим завдяки запровадженню електронного обміну документами між учасниками відносин у сфері застосування РРО (виробник РРО, ЦСО, суб’єкт господарювання, ДФС) та взаємодії інформаційних ресурсів податкової служби. Завдяки новому електронному сервісу можна подати заяву на реєстрацію РРО, КОРО, РК через приватну частину (особистий кабінет) Електронного кабінету, який доступний цілодобово.

Важливо – до початку реєстрації РРО надіслати (подати) до контролюючого органу Повідомлення про об’єкти оподаткування за формою №20-ОПП з повною та достовірною інформацією про господарську одиницю, де буде застосовуватись РРО. Повідомлення також можна подати через приватну частину Електронного кабінету з використанням електронного цифрового підпису будь-якого Акредитованого центру сертифікації ключів.