Великоновосілківська районна державна адміністрація
Донецька область, Великоновосілківський район

ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА про підсумки роботи зі зверненнями громадян у Великоновосілківській райдержадміністрації за 2017 рік

У райдержадміністрації відбудована система роботи зі зверненнями громадян, спрямована на їх своєчасний розгляд. Вся низка заходів спрямовується на виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008, розпоряджень голови облдержадміністрації та райдержадміністрації з даного напрямку роботи.

Так, за 2017 рік від мешканців району до райдержадміністрації надійшло 276 звернень громадян, з них 20 письмових (з яких безпосередньо до райдержадміністрації надійшло 11 звернень, через органи влади вищого рівня до райдержадміністрації надійшло 9 звернень) та 256 усних.

Через Урядову гарячу лінію надійшло звернень з наступних питань: виплата різних видів допомоги відповідно до закону України «Про допомогу сім’ям з дітьми» - 57; призначення житлової субсидії – 440; виплат субсидії готівкою – 53; отримання державної допомоги інвалідам – 9; виплата щомісячної адресної допомоги ВПО – 45; забезпечення технічними засобами реабілітації – 7.

За звітний період до райдержадміністрації з надання безоплатної первинної правової допомоги звернулося 49 громадян.

Відповідно до вимог Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» (далі – Указ) розпорядженням голови райдержадміністрації від 26.12.2016 року № 265 «Про затвердження графіків особистого прийому осіб, які потребують безоплатної первинної правової допомоги та особистого, виїзного прийомів громадян, чергування на «Прямій лінії» керівництвом райдержадміністрації на 2017 рік» затверджено графіки особистих, спільних та виїзних прийомів громадян, телефонного зв’язку з населенням «Пряма лінія» керівництва райдержадміністрації, графік особистого прийому осіб, які потребують безоплатної первинної правової допомоги з питань, що належать до компетенції райдержадміністрації.

За звітний період керівництвом райдержадміністрації проведено 151 особистих, спільних та виїзних прийомів громадян.

Особлива увага приділяється розгляду звернень пільгових категорій громадян, які розглядалися в першочерговому порядку. За відповідний період до райдержадміністрації надійшло звернень від інвалідів І,ІІ,ІІІ груп – 10, учасників бойових дій – 4, дітей війни – 1, учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи – 2, багатодітних сімей та одиноких матерів - 13.

У громадській приймальні райдержадміністрації щоденно в робочі дні працював «Телефон довіри». Проведено 24 «Прямих ліній» телефонного зв’язку з населенням.

У суспільно-політичній газеті Великоновосілківського району «Сільський край» та на веб-сторінці Великоновосілківської райдержадміністрації офіційного веб-сайту Донецької облдержадміністрації систематично оприлюднюються графіки особистих, спільних та виїзних прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації, графік особистого прийому осіб, які потребують безоплатної правової допомоги з питань, що належать до компетенції райдержадміністрації, публікуються оголошення про проведення телефонного зв’язку з населенням «Пряма лінія», функціонування «Телефону довіри» райдержадміністрації, інформаційні матеріали про подання електронних звернень з використанням мережі Інтернет, висвітлюються результати проведеної роботи зі зверненнями громадян та інформація про підсумки прийомів керівників.

10 лютого 2017 року проведено «День громади» в Новопетриківській сільській раді, де було проведено прийом громадян з метою вирішення актуальних проблем.

15 лютого 2017 року та 19 липня 2017 року проведено засідання колегії Великоновосілківської райдержадміністрації, розглянуті питання про забезпечення вимог законодавства щодо розгляду звернень громадян до органів державної влади та органів місцевого самоврядування за 2016 рік та за I півріччя 2017 року.

28 квітня 2017 року проведено у громадській приймальні Великоновосілківської райдержадміністрації виїзний прийом громадян за участі заступника голови Донецької обласної державної адміністрації Стокоза І.С.

Питання, з якими звернулися заявники під час прийому, стосувались, зокрема: регіональної програми «Освіта Донеччини в європейському вимірі. 2017-2020 роки», фінансування закладів освіти, територіального об’єднання громад.

У громадській приймальні райдержадміністрації Великоновосілківської райдержадміністрації згідно графіку облдержадміністрації проводилися виїзні прийоми Золкіної Лілії Іванівни – начальника управління у справах сім’ї та молоді Донецької обласної державної адміністрації.

З метою здійснення оперативного аналізу за кількістю звернень до органів влади вищого рівня, колективних звернень, контролю за дотриманням термінів виконання звернень, за звітний період проведено 12 засідань постійно діючої комісії при райдержадміністрації з питань розгляду звернень громадян. На засіданнях комісії розглядались доручення, що надійшли з облдержадміністрації та доручення голови райдержадміністрації, основні проблемні питання, що порушували громадяни у своїх зверненнях, аналізувалися причини надходження звернень до органів влади вищого рівня, Урядової гарячої лінії, якість підготовки і прийняття рішень з проблемних питань соціально-економічного життя.

На засіданнях вищезазначеної комісії заслухані особисті звіти керівників структурних підрозділів райдержадміністрації та виконкомів сільських рад про стан роботи зі зверненнями громадян та результати вжитих заходів, проаналізовані звернення громадян від найменш соціально незахищених категорій громадян

За 2017 рік здійснено 12 моніторингів рівня організації роботи, дотримання законодавства та діловодства за зверненнями громадян у десятьох сільських радах та в управлінні соціального захисту населення, та в управлінні освіти, молоді та спорту райдержадміністрації.

Результати моніторингів розглядаються на засіданні постійно діючої комісії при райдержадміністрації з питань розгляду звернень громадян.

Основні питання, які порушували громадяни у своїх зверненнях:

  • соціального захисту;
  • допомоги у оформленні субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг;
  • надання матеріальної допомоги та вирішення соціально-побутових питань;
  • нарахування соціальної допомоги;
  • пришвидшення виплат соціальної допомоги;
  • надання матеріальної допомоги тимчасово переміщеним особам із зони АТО.

З метою підвищення якості робіт, що виконуються по зверненнях громадян в райдержадміністрації проводяться «Дні контролю». За звітний період проведено 12 «Дні контролю».

Для покращення матеріального стану малозабезпечених сімей, пенсіонерів, ветеранів війни та інших соціально незахищених верств населення в районі функціонує благодійний фонд «Милосердя». За звітний період надано допомогу з позабюджетних джерел фонду 56,6 тисяч гривень. Так, з благодійного фонду до Міжнародного дня людей з інвалідністю було виділено 5600 грн.

До Дня Святого Миколая виділено 12000 грн. на придбання та вручення подарункових наборів дітям, які взяті на облік служби у справах дітей, як такі, що перебувають у складних життєвих обставинах, та дітям сиротам, дітям позбавлених батьківського піклування, які перемістилися з тимчасово окупованої території, районів проведення АТО, та проживають у Великоновосілківському районі, та дітям – інвалідам

Робота зі зверненнями громадян залишається одним із пріоритетних напрямків діяльності райдержадміністрації, а об’єднання зусиль райдержадміністрації, виконкомів сільських рад, підприємств, організацій і установ району дозволяють вирішувати порушені жителями району питання, надавати допомогу малозабезпеченим верствам населення.

З метою забезпечення реалізації та гарантування конституційного права громадян на звернення, надання дієвої допомоги мешканцям району, райдержадміністрацією передбачається вжити додаткових заходів з удосконалення організації і проведення прийомів осіб, які потребують безоплатної правої допомоги, особистих, спільних, виїзних прийомів громадян, оперативного вирішення порушених у зверненнях питань.