Великоновосілківська районна державна адміністрація
Донецька область, Великоновосілківський район
gov.ua Державні сайти України
  Пошук

ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА про підсумки роботи зі зверненнями громадян у Великоновосілківській райдержадміністрації за перше півріччя 2019 року

З метою виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» в райдержадміністрації проведено роботу щодо розгляду звернень громадян та вирішення порушених у зверненнях питань.

Так, за перше півріччя 2019 року  від мешканців району до райдержадміністрації  надійшло  278 звернень  громадян,  з них 175 письмових  (з яких безпосередньо до райдержадміністрації надійшло 15 звернень, через органи влади вищого рівня до райдержадміністрації надійшло 160  звернень) та  103 усних звернень.

Протягом звітного періоду надійшло 2 колективних звернення громадян, або 0,7 % від загальної кількості.

Керівництвом райдержадміністрації з початку поточного року контролювалось 95,7 % звернень громадян. Рівень виконавської дисципліни склав 100%. Порушень термінів розгляду звернень не припущено. Позитивно вирішено 33,8% від загальної кількості контрольних звернень (94), надані роз’яснення на  61,9 % (172) звернень. Разом  з тим, 7 звернень, або 2,5 % від загальної кількості відповідно до повноважень направлено на розгляд за належністю до відповідних органів, 5 звернення або 1,8 % повернуто авторам відповідно до статті 8 Закону України «Про звернення громадян».

За звітний період до райдержадміністрації з надання безоплатної первинної правової допомоги звернулося 25 громадян.

Відповідно до вимог Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» (далі – Указ)  розпорядженням голови райдержадміністрації від 22.12.2018 року  № 335 «Про затвердження графіків особистого прийому осіб, які потребують безоплатної первинної правової допомоги та особистого, виїзного прийомів громадян, чергування на «Гарячій лінії» керівництвом райдержадміністрації на 2019 рік»  затверджено графіки особистих, спільних та виїзних прийомів громадян, телефонного зв’язку з населенням «Гаряча лінія» керівництва райдержадміністрації, графік особистого прийому осіб, які потребують безоплатної первинної правової допомоги з питань, що належать до компетенції райдержадміністрації.

За звітний період керівництвом райдержадміністрації проведено  97 особистих,   спільних  та   виїзних   прийомів громадян.

Особлива увага приділяється розгляду звернень пільгових категорій громадян, які розглядалися в першочерговому порядку. За відповідний період до райдержадміністрації надійшло звернень від багатодітних сімей – 11, інвалідів I,II,III груп – 14, одиноких матерів – 13, дітей війни – 2, учасників бойових дій – 2, ветеранів праці – 2, учасників ліквідації аварії на Чорнобильській АЕС – 2.   

У  громадській  приймальні райдержадміністрації щоденно в робочі дні працював «Телефон довіри». Проведено 9  «Гарячих ліній» телефонного зв’язку з населенням.

Основні питання, які порушували громадяни у своїх зверненнях:

соціального захисту населення -  190 питань (68,3%) від загальної кількості питань, (призначення субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, допомоги на дітей одиноким матерям,  соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам, державної соціальної допомоги інвалідам з дитинства);

комунального господарства – 37 питання (13,3%) від загальної кількості питань,  (стосувались ремонту доріг, послуг з водопостачання, тарифів на житлово-комунальні послуги);

аграрної політики і земельних відносин - 19 питань (6,8%) від загальної кількості питань, (виділення земельних ділянок для ведення особистого селянського господарства,  встановлення ставок земельного податку за земельні ділянки, розташовані за межами населених пунктів, виконання договірних зобов’язань за договором оренди землі, встановлення меж земельних ділянок, отримання земельного паю).

З метою скорочення надходження повторних, колективних, неодноразових звернень мешканців району та звернень до органів влади вищого рівня, та проблемних питань застосування законодавства про звернення громадян проведено 6 стажувань із  відповідальними за роботу зі зверненнями громадян з виконкомами сільських рад.

На веб-сайті Великоновосілківської райдержадміністрації оприлюднюються графіки особистих, спільних та  виїзних прийомів громадян  керівництвом райдержадміністрації, графік особистого прийому осіб, які потребують безоплатної правової допомоги з питань, що належать до компетенції райдержадміністрації, публікуються оголошення про проведення телефонного зв’язку з населенням «Гаряча лінія», функціонування «Телефону довіри»  райдержадміністрації, висвітлюються результати проведеної роботи зі зверненнями громадян.

18 лютого  2019 року проведено засідання колегії Великоновосілківської райдержадміністрації, де розглядалося питання «Про забезпечення вимог законодавства щодо розгляду звернень громадян до органів державної влади та органів місцевого самоврядування за 2018 рік».

У першому кварталі поточного  року проведено «День громади» в Багатирській сільській раді, де було проведено прийом громадян з метою вирішення актуальних проблем.   

Згідно графіку облдержадміністрації проводились виїзні прийоми Узуна Юрія Геннадійовича -  директора Департаменту охорони здоров’я  Донецької обласної державної адміністрації.

З метою здійснення оперативного аналізу за кількістю звернень до органів влади вищого рівня, колективних звернень, контролю за дотриманням термінів виконання звернень, за звітний період проведено 6 засідань  постійно діючої комісії при райдержадміністрації з питань розгляду звернень громадян.  На засіданнях комісії розглядались доручення голови райдержадміністрації, основні проблемні питання, що порушували громадяни у своїх зверненнях, аналізувалися причини надходження звернень до органів влади вищого рівня, урядової «гарячої лінії», якість підготовки і прийняття рішень з проблемних питань соціально-економічного життя, результати проведеного моніторингу рівня організації роботи та стану додержання вимог законодавства про звернення громадян у Великоновосілківській райдержадміністрації 25 лютого 2019 року.

На засіданнях вищезазначеної комісії заслухані особисті звіти відповідних  керівників структурних підрозділів райдержадміністрації та виконкомів сільських рад про стан роботи зі зверненнями громадян та результати вжитих заходів,  проаналізовані звернення громадян від найменш соціально незахищених категорій громадян.

За звітній період поточного року  проведено  моніторинг  рівня організації роботи,  дотримання законодавства та діловодства за зверненнями громадян у Багатирській, Комарській, Новопетриківській, Іскрівській, Піддубненській  сільських радах, та проведено відповідний моніторинг в управлінні соціального захисту населення райдержадміністрації.  

Результати даного моніторингу розглядаються на засіданні постійно діючої комісії при райдержадміністрації з питань розгляду звернень громадян.

З метою підвищення якості робіт, що виконуються по зверненнях громадян в райдержадміністрації проводяться «Дні контролю». За звітний період проведено 6  «Днів контролю».

 Протягом першого півріччя 2019 року здійснено 16 виїздів «Мобільного соціального офісу»,  прийнято 168 громадян.  Всі громадяни отримали необхідні роз’яснення та консультації, в тому числі 32 громадянам були призначені різні види соціальної допомоги.

Робота зі зверненнями громадян залишається одним із пріоритетних напрямків діяльності райдержадміністрації, а об’єднання зусиль райдержадміністрації,  виконкомів сільських рад, підприємств, організацій і установ району дозволяють вирішувати порушені жителями району питання, надавати допомогу малозабезпеченим верствам населення.

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора