Великоновосілківська районна державна адміністрація
Донецька область, Великоновосілківський район

ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА про підсумки роботи зі зверненнями громадян у Великоновосілківській райдержадміністрації за перший квартал 2018 року

З метою виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» в райдержадміністрації проведено роботу щодо розгляду звернень громадян та вирішення порушених у зверненнях питань.

Так, за I квартал 2018 року від мешканців району до райдержадміністрації  надійшло  154  звернення громадян,  з них 93 письмових   (з яких безпосередньо до райдержадміністрації надійшло 2  звернення, через органи влади вищого рівня до райдержадміністрації надійшло 4 звернення, через Урядову гарячу лінію 87 звернень) та  61 усне.

За звітний період до райдержадміністрації з надання безоплатної первинної правової допомоги звернулося 14 громадян.

Відповідно до вимог Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» (далі – Указ)  розпорядженням голови райдержадміністрації від 27.12.2017 року  № 324 «Про затвердження графіків особистого прийому осіб, які потребують безоплатної первинної правової допомоги та особистого, виїзного прийомів громадян, чергування на «Прямій лінії» керівництвом райдержадміністрації на 2018 рік»  затверджено графіки особистих, спільних та виїзних прийомів громадян, телефонного зв’язку з населенням «Пряма лінія» керівництва райдержадміністрації, графік особистого прийому осіб, які потребують безоплатної первинної правової допомоги з питань, що належать до компетенції райдержадміністрації.

За звітний період керівництвом райдержадміністрації проведено  28 особистих,   спільних  та   виїзних   прийомів громадян.

Особлива увага приділяється розгляду звернень пільгових категорій громадян, які розглядалися в першочерговому порядку. За відповідний період до райдержадміністрації надійшло звернень від інвалідів I,II,III груп – 8, ветеранів праці – 1,  багатодітних сімей – 4, одиноких матерів – 5.

У  громадській  приймальні райдержадміністрації щоденно в робочі дні працював «Телефон довіри». Проведено  5  «Прямих ліній» телефонного зв’язку з населенням.

У суспільно-політичній газеті Великоновосілківського району «Сільський край» та на веб-сайті Великоновосілківської райдержадміністрації оприлюднюються графіки особистих, спільних та  виїзних прийомів громадян  керівництвом райдержадміністрації, графік особистого прийому осіб, які потребують безоплатної правової допомоги з питань, що належать до компетенції райдержадміністрації, публікуються оголошення про проведення телефонного зв’язку з населенням «Пряма лінія», функціонування «Телефону довіри»  райдержадміністрації, висвітлюються результати проведеної роботи зі зверненнями громадян.

17 січня  2018 року проведено засідання колегії Великоновосілківської райдержадміністрації, де розглядалося питання «Про забезпечення вимог законодавства щодо розгляду звернень громадян до органів державної влади та органів місцевого самоврядування за 2017 рік».

У громадській приймальні райдержадміністрації згідно графіку облдержадміністрації проводилися виїзні прийоми Мицика Володимира Петровича -  директора Департаменту сім’ї, молоді та спорту  Донецької обласної державної адміністрації, Узуна Юрія Геннадійовича -  директора Департаменту охорони здоров’я  Донецької обласної державної адміністрації.

З метою здійснення оперативного аналізу за кількістю звернень до органів влади вищого рівня, колективних звернень, контролю за дотриманням термінів виконання звернень, за звітний період проведено 3 засідання  постійно діючої комісії при райдержадміністрації з питань розгляду звернень громадян.  На засіданнях комісії розглядались доручення, що надійшли з облдержадміністрації та доручення голови райдержадміністрації, основні проблемні питання, що порушували громадяни у своїх зверненнях, аналізувалися причини надходження звернень до органів влади вищого рівня, Урядової гарячої лінії, якість підготовки і прийняття рішень з проблемних питань соціально-економічного життя.

На засіданнях вищезазначеної комісії заслухані особисті звіти керівників структурних підрозділів райдержадміністрації та виконкомів сільських рад про стан роботи зі зверненнями громадян та результати вжитих заходів, проаналізовані звернення громадян від найменш соціально незахищених категорій громадян

За  I квартал 2018  року здійснено 3  моніторинги  рівня організації роботи,  дотримання законодавства та діловодства за зверненнями громадян у  сільських радах та селищній раді.

Результати даного моніторингу розглядаються на засіданні постійно діючої комісії при райдержадміністрації з питань розгляду звернень громадян.

Основні питання, які порушували громадяни у своїх зверненнях:

  • соціального захисту - допомоги у оформленні субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, надання матеріальної допомоги та вирішення соціально-побутових питань, нарахування соціальної допомоги, пришвидшення виплат соціальної допомоги, надання матеріальної допомоги тимчасове переміщеним особам із зони АТО.

З метою підвищення якості робіт, що виконуються по зверненнях громадян в райдержадміністрації проводяться «Дні контролю». За звітний період проведено 3  «Дні контролю».

Для покращення матеріального стану малозабезпечених сімей, пенсіонерів, ветеранів війни та інших соціально незахищених верств населення в районі функціонує благодійний фонд «Милосердя». До благодійної акції «Милосердя»  звернулося  4  громадян  із заявами про надання матеріальної допомоги, яким надано 6700 грн.

Робота зі зверненнями громадян залишається одним із пріоритетних напрямків діяльності райдержадміністрації, а об’єднання зусиль райдержадміністрації,  виконкомів сільських рад, підприємств, організацій і установ району дозволяють вирішувати порушені жителями району питання, надавати допомогу малозабезпеченим верствам населення.

З метою забезпечення реалізації та гарантування конституційного права громадян на звернення, надання дієвої допомоги мешканцям району, райдержадміністрацією передбачається вжити додаткових заходів з удосконалення організації і проведення прийомів осіб, які потребують безоплатної правої допомоги, особистих, спільних, виїзних прийомів громадян, оперативного вирішення порушених у зверненнях питань.