Великоновосілківська районна державна адміністрація
Донецька область, Великоновосілківський район,
смт Велика Новосілка, вулиця Центральна, 34
телефон:(06243)21-3-34, факс:(06243)21-7-66, e-mail:vns.a@dn.gov.ua

Мар’їнська ОДПІ Головного управління ДФС у Донецькій області повідомляє

Переглядів: 208

З початку поточного року до ЦОП Мар’їнської ОДПІ звернулось понад 28 тисяч відвідувачів

За січень - лютий 2018 року до Центрів обслуговування платників (далі - ЦОП) Мар’їнської ОДПІ Головного управління ДФС у Донецькій області звернулось 28169 відвідувачів, платникам податків надано 3479 адміністративних послуг.

Найбільш запитуваною, у зв’язку з декларуванням доходів державними службовцями, була послуга щодо отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків. Звернулось - 1696 громадян.

Дещо менша протягом січня-лютого поточного року кількість звернень, щодо видачі картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків. Щодо видачі картки платника податків звернулось 1251 особа.

ЦОП Мар’їнської ОДПІ надається широкий спектр безкоштовних послуг для платників податків та громадян.

Серед них приймання податкової звітності, видача ідентифікаційного номера, довідок тощо.

Громадяни та суб’єкти господарювання, завітавши до інспекції, мають змогу проконсультуватися з тих чи інших питань із кваліфікованими спеціалістами.

Запрошуємо платників відвідати Центри обслуговування платників Мар’їнської ОДПІ, які знаходяться за наступними адресами:

  1. Вул. Пушкіна, буд. 17, м. Курахове, Мар’їнський район, Донецька область, 85612.
  2. Великоновосілківське відділення Мар’їнської ОДПІ, вул. Центральна, буд. 31, смт Велика Новосілка, Донецька область, 85500. Обслуговуються громадяни та суб’єкти господарювання Великоновосілківського району;
  3. Вугледарське відділення Мар’їнської ОДПІ, вул. 30-річчя Перемоги, буд. 16, м. Вугледар, Донецька область, 85670. Обслуговуються жителі м. Вугледар.

Центри обслуговування платників інспекції приймають відвідувачів:

з понеділка по четвер з 9 год. 00 хв. до 18 год. 00 хв., обідня перерва-з 13 год. 00 хв. до 13 год. 45 хв.;

у п’ятницю - з 9 год. 00 хв. до 16 год. 45 хв., Обідня перерва-з 13 год. 00 хв. до 13 год. 45 хв.;

у суботу - з 9 год. 00 хв. до 13 год. 00 хв.

У період декларування громадянами доходів отриманих протягом 2017 року до 2 травня поточного року ЦОП, працюють з понеділка по п’ятницю з 9 год. 00 хв. до 20 год. 00 хв.

Спроба жителя м. Донецьк приховано перевезти до непідконтрольної території психотропні препарати виявилася марною

Співробітниками управління оперативного забезпечення на окремих територіях зон проведення АТО ГУ ДФС у Донецькій області, які несуть службу у складі фіскального наряду на КПВВ «Новотроїцьке», спільно з працівниками Державної прикордонної служби України днями було виявлено партію медичних препаратів, яку мешканець м. Донецьк намагався приховано перемістити до тимчасово непідконтрольної території. 

Під час огляду транспортного засобу Toyota Camry встановлено, що водій намагався приховано перевезти в напрямку м. Донецьк медичні препарати 144 різних найменувань орієнтовною вартістю 219,3 тис. грн.

Також встановлено, що частина виявлених медичних препаратів належить до категорії психотропних, незаконне транспортування яких має ознаки кримінального правопорушення.

За фактом перевезення медичних препаратів складено протокол про вчинення адміністративного правопорушення за ч.1 ст.204-3 Кодексу України про адміністративні правопорушення (порушення Порядку переміщення товарів до району або з району проведення антитерористичної операції).

Матеріали щодо перевезення психотропних препаратів передано до органу Національної поліції для прийняття правового рішення.

Співробітники податкової міліції Донеччини виявили черговий склад контрафактних тютюнових виробів в «сірій зоні»

Співробітники управління оперативного забезпечення на окремих територіях зон АТО (спецпідрозділ «Фантом») спільно з працівниками оперативного управління Головного управління ДФС у Донецькій області в рамках операції «Акциз-2018» виявили поблизу лінії розмежування склад з контрафактними сигаретами, які мали бути реалізовані на підконтрольній Україні території.

Встановлено, що в «сірій зоні» в одному із сіл Мар’їнського району Донецької області в приміщенні покинутого будинку здійснюється накопичення тютюнових виробів, які, за оперативними даними, виготовлені на тимчасово окупованій території та незаконно ввезені на підконтрольну територію для подальшої реалізації в оптово-роздрібній мережі Донецької області.

В ході заходів правоохоронці виявили у підпільному складі 3,3 тис. пачок тютюнових виробів різних найменувань, частина з яких не маркована марками акцизного податку, а частина має акцизні марки так званих ДНР та ЛНР. Загальна вартість виявлених тютюнових виробів попередньо оцінена у 82,6 тис. грн.

На даний час тривають заходи щодо встановлення кола осіб, причетних до незаконних поставок контрафактних підакцизних товарів.

Кампанія декларування триває – саме про це йшлося під час інтерв’ю телеканалу м. Покровськ

Зважаючи на свою актуальність, кампанія «Декларування доходів громадян – 2018» стала темою інтерв’ю, нещодавно наданого журналістам телекомпанії «Орбіта». На запитання журналістів відповідав заступник начальника відділу адміністрування податків і зборів з фізичних осіб Покровсько-Добропільського управління ГУ ДФС у Донецькій області Вадим Бондик. Відповідаючи на питання посадовець звернув увагу на коло осіб, які зобов’язані подати декларацію про майновий стан та доходи за 2017 рік, а також порядку, способів та термінів її подання.

На питання щодо доступності бланків податкових декларацій фахівець проінформував, що їх можна безкоштовно отримати на паперових носіях в податкових органах на запит платника податків, а в електронному вигляді – за допомогою сервісу «Декларування громадян» на офіційному веб-порталі ДФС України за посиланням http://sfs.gov.ua/. Для зручності декларантів на офіційному веб-порталі ДФС України функціонує спеціальний банер «Деклараційна кампанія – 2018», в якому, крім нормативних і інформаційних матеріалів, розміщено форму декларації про майновий стан і доходи, приклади її заповнення. Крім цього, платник податків має право звернутися до податкового органу за місцем реєстрації з проханням отримати консультативну допомогу із зазначеного питання.

Вадим Бондик зазначив, що станом на поточну дату свій конституційний обов’язок щодо декларування минулорічних доходів виконали 594 громадянина Добропільського та Покровського районів, задекларувавши 12,2 млн. грн. доходів, з яких нараховано понад 719,6 тис. грн. податку на доходи фізичних осіб та 105,6 тис. грн. військового збору. Завдяки сумлінному та відповідальному ставленню громадян до декларування та сплати податків державна та місцеві скарбниці вже поповнились більш, ніж на 500 тис. грн.

Головне управління ДФС у Донецькій області нагадує, що декларація про майновий стан та доходи за минулий рік подається до 1 травня 2018 року до податкової інспекції за місцем реєстрації. Сплатити податок на доходи фізичних осіб та військовий збір із задекларованих доходів необхідно до 1 серпня поточного року. Громадяни, які мають право на отримання податкової знижки, реалізувати його зможуть до 31 грудня 2018 року включно.

На Донеччині за січень-лютий громадяни задекларували більше 178 млн. гривень

З початку деклараційної кампанії про свої минулорічні доходи вже прозвітувало 2451 громадян Донеччини. З них 12 громадян задекларували доходи на суму, що перевищує 1 млн. грн. Загальна сума задекларованих за 2017 рік доходів – 178,1 млн. грн., що на 10,1% перевищує показники минулого року.

За попередніми результатами цьогорічної кампанії декларування доходів громадян до сплати в бюджет декларантами нараховано 4,4 млн. грн. податку на доходи фізичних осіб та 0,8 млн. грн. військового збору. Протягом двох місяців 2018 року мешканцями Донецької області вже сплачено до бюджету 1,7 млн. грн. податку на доходи фізичних осіб та 0,4 млн. грн. військового збору.

Найактивніше про свої доходи за 2017 рік звітують ті, хто отримував спадщину – 567 декларацій, отримував доходи від продажу транспорту та нерухомого майна – 145 декларацій та від продажу сільгосппродукції – 806 декларацій.

Окрім того, вже 150 декларантів звернулися до фіскальних органів Донецької області за податковою знижкою. Таким чином, з казни громадянам області буде повернуто 0,3 млн. грн. Звертаємо увагу, що реалізувати своє право на отримання податкової знижки громадяни можуть впродовж всього поточного року.

Головне управління ДФС у Донецькій області нагадує, що останній день подання декларації за 2017 рік для громадян та осіб, які проводять незалежну професійну діяльність – 2 травня 2018 року.

Митниками Донеччини за січень-лютий 2018 року перераховано більше 156 тис. гривень за порушення митного законодавства

Донецькою митницею ДФС протягом перших двох місяців 2018 року виявлено та задокументовано 37 порушень митних правил на суму майже 3,9 млн. грн. Із загальної кількості справ, у п’яти випадках реально вилучені предмети правопорушень, вартість яких, за попередньою оцінкою, складає 62 тис. грн. Фактів незаконного переміщення наркотичних засобів, психотропних речовин, прекурсорів, зброї та бойових припасів, а також культурних цінностей у січні – лютому 2018 року не виявлено.

Аналіз структури митних правопорушень свідчить, що переважну більшість з них складають протиправні діяння, пов’язані із транспортними засобами. Серед них: порушення строків транзиту та тимчасового ввезення, використання транспортного засобу, ввезеного на митну територію України не за цільовим призначенням. Слід зазначити, що переважну більшість протоколів складено стосовно транспортних засобів з іноземною реєстрацією. Питома вага протоколів про порушення митних правил щодо зазначених протиправних діянь складає 81% від загальної кількості виявлених правопорушень.

Крім того, у лютому 2018 року до Управління СБУ в Донецькій області направлено одне повідомлення про протиправне діяння, що містить ознаки кримінального правопорушення, передбаченого ст. 191 Кримінального кодексу України (привласнення чи розтрата чужого майна, яке було ввірене особі чи перебувало у її віданні).

Взаємодія з митними органами іноземних держав – важливий напрямок роботи Управління протидії митним правопорушенням та міжнародної взаємодії Донецької митниці ДФС. За січень-лютий 2018 року фахівцями Управління підготовлено та направлено 13 запитів до митників країн близького та дальнього зарубіжжя. Внаслідок опрацювання матеріалів, отриманих від зарубіжних колег, складено 2 протоколи про порушення митних правил за ознаками ч. 1 та 2 ст. 483 Митного кодексу України (переміщення або дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю) на загальну суму більше 3,8 млн. грн.

Протягом січня-лютого поточного року митницею розглянуто 27 справ про порушення митних правил. За результатами їх розгляду накладено штрафи на суму 4,7 млн. грн. Крім цього, укладено мирових угод на загальну суму майже 46 тис. грн., з урахуванням сплати порушниками митного законодавства України розстрочених штрафів за попередні періоди, до казни країни загалом надійшло додатково більше 54 тис. грн.

До Державного бюджету України протягом січня-лютого 2018 року Донецькою митницею ДФС перераховано штрафних санкцій за порушення митного законодавства на суму більше 156 тис. грн.

Про забезпечення Мар’їнською ОДПІ доступу до публічної інформації

Закон України від 13.01.2011 №2939-VI «Про доступ до публічної інформації» (далі – Закон № 2939) визначає порядок здійснення та забезпечення права кожного на доступ до інформації, що знаходиться у володінні суб’єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації.

До Мар’їнської ОДПІ з січень - лютий 2018 року електронною поштою від юридичної особи надійшов один запит. На вказаний запит на інформацію відповідь надана у встановлені законодавством терміни.

Мар’їнська ОДПІ нагадує, що запит на інформацію має містити:

  1. Ім'я (найменування) запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер засобу зв’язку, якщо такий є;
  2. Загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит, якщо запитувачу це відомо;
  3. Підпис і дату за умови подання запиту в письмовій формі.

Про стан обліку суб’єктів господарювання

Станом на 01.03.2018 року на обліку в Мар’їнській ОДПІ Головного управління ДФС у Донецькій області перебувають 1620 суб’єктів господарювання юридичних осіб та 3435 фізичних осіб - підприємців.

Впродовж січня-лютого 2018 року взято на облік 13 новостворених підприємств та 69 підприємців. Відомості про державну реєстрацію припинення внесли 2 підприємства та 71 підприємець.

Стан розгляду звернень громадян Мар’їнською ОДПІ

За січень-лютий 2018 року на офіційну скриньку Мар’їнської ОДПІ Головного управління ДФС у Донецькій області (dn38.official@sfs.gov.ua) звернення не надходили.

З початку 2018 року керівництвом Мар’їнської ОДПІ проведено один особистий прийом громадян. В ході якого громадянам, на їх звернення, була надана кваліфікована усна відповідь, без подальшого розгляду в структурних підрозділах інспекції.

Тематика звернення - інформування щодо сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.

Звертаємо увагу громадян, що вони також мають можливість потрапити на особистий прийом до керівництва інспекції, згідно із затвердженими графіками прийому.

Ознайомитись з графіками особистого прийому громадян керівництвом Мар’їнської ОДПІ Головного управління ДФС у Донецькій області можна за посиланням. http://dn.sfs.gov.ua/okremi-storinki/struktura/73833.html.

Громадяни мають можливість направити свої письмові звернення до Мар’їнської ОДПІ Головного управління ДФС у Донецькій області електронною поштою на офіційну скриньку dn38.official@sfs.gov.ua або поштою за адресою: 85612, м. Курахове, вул. Пушкіна, буд. 17.

Нагадуємо, що у зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявнику з відповідними роз’ясненнями не пізніш як через десять днів від дня його надходження, крім випадків, передбачених частиною першою статті 7 Закону України «Про звернення громадян від 02 жовтня 1996 року №393/96-ВР зі змінами і доповненнями.

Мар’їнська ОДПІ Головного управління ДФС у Донецькій області

« повернутися до списку новин