Великоновосілківська районна державна адміністрація
Донецька область, Великоновосілківський район,
смт Велика Новосілка, вулиця Центральна, 34
телефон:(06243)21-3-34, факс:(06243)21-7-66, e-mail:vns.a@dn.gov.ua

Мар’їнська ОДПІ Головного управління ДФС у Донецькій області інформує

Переглядів: 269

Порядок заповнення та подання Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку за формою № 1ДФ

Мар’їнська ОДПІ повідомляє, що підпунктом "б" п. 176.2 ст. 176 Податкового кодексу України (далі - ПКУ) встановлено, що особи, які відповідно до ПКУ мають статус податкових агентів, зобов'язані подавати у строки, встановлені ПКУ для податкового кварталу, податковий розрахунок суми доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, а також суми утриманого з них податку - до контролюючого органу за місцем свого розташування. Такий розрахунок подається лише у разі нарахування сум зазначених доходів платнику податку податковим агентом протягом звітного періоду.

Порядок заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку (форма № 1ДФ) затверджено наказом Міністерства фінансів України від 13.01.2015 № 4, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 30.01.2015 за № 111/26556 (далі - Порядок).

Дія Порядку поширюється на податкових агентів, зокрема, юридичних осіб, які нараховують (виплачують, надають) доходи фізичній особі та/або зобов'язані нараховувати, утримувати та сплачувати податок, передбачений розділом IV ПКУ, до бюджету від імені та за рахунок фізичної особи з доходів, що виплачуються такій особі, а також військовий збір, передбачений п. 16 1 підрозділу 10 розділу XX "Перехідні положення" ПКУ (п. 1.3 Порядку).

Податковий розрахунок подається окремо за кожний квартал (податковий період) протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного кварталу.

Якщо останній день строку подання податкового розрахунку припадає на вихідний або святковий день, останнім днем строку вважається операційний (банківський) день, що настає за вихідним або святковим днем.

Граничні строки подання податкового розрахунку можуть бути збільшені за правилами та на підставах, які передбачені Кодексом (п. 2.1 Порядку).

Податковий розрахунок подається незалежно від того, виплачує чи не виплачує доходи платникам податку податковий агент протягом звітного періоду (п. 2.2 Порядку).

Пунктом 3.6 Порядку встановлено, що у графі 5 "Ознака доходу" зазначається ознака доходу згідно з довідником ознак доходів. Ознака доходу визначається до нарахованого доходу.

Згідно з довідником ознак доходів під ознакою доходу "118" відображаються суми надміру витрачених коштів, отриманих платником податку на відрядження або під звіт та не повернутих у встановлені законодавством строки, розмір якої обчислюється відповідно до п. 170.9 ст. 170 ПКУ.

Таким чином, під "118" ознакою доходу відображаються виключно суми коштів, які згідно з п.п. 170.9.1 п. 170.9 ст. 170 ПКУ підлягають оподаткуванню.

Згідно з п. 119.2 ст. 119 ПКУ неподання, подання з порушенням встановлених строків, подання не у повному обсязі, з недостовірними відомостями або з помилками податкової звітності про суми доходів, нарахованих (сплачених) на користь платника податків, суми утриманого з них податку, а також суми отриманої оплати від фізичних осіб за товари (роботи, послуги), якщо такі недостовірні відомості або помилки призвели до зменшення та/або збільшення податкових зобов'язань платника податку та/або до зміни платника податку тягнуть за собою накладення штрафу у розмірі  510 гривень.

Ті самі дії, вчинені платником податків, до якого протягом року було застосовано штраф за таке саме порушення, тягнуть за собою накладення штрафу у розмірі 1020 гривень.

Крім того ст. 163 4 Кодексу України про адміністративні правопорушення встановлено, що неповідомлення або несвоєчасне повідомлення державним податковим інспекціям за встановленою формою відомостей про доходи громадян, тягне за собою попередження або накладення штрафу на посадових осіб підприємств, установ і організацій, а також на громадян - суб'єктів підприємницької діяльності у розмірі від двох до трьох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Дії, передбачені частиною першою цієї статті, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за те ж порушення, тягнуть за собою накладення штрафу на посадових осіб підприємств, установ і організацій, а також на громадян - суб'єктів підприємницької діяльності у розмірі від трьох до п'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Січень – березень 2018 року: платники Мар’їнської ОДПІ спрямували до зведеного бюджету країни майже 262 млн. грн.

За I квартал 2018 року платники податків Мар’їнської ОДПІ Головного управління ДФС у Донецькій області до зведеного бюджету країни перерахували майже 262 мільйони гривень, що 26,5 % або на 55 мільйонів гривень більше ніж у I кварталі минулого року.

Основну частку, а саме 54,8% від загального збору зведеного бюджету, займають надходження до місцевих бюджетів. У січні - березні 2018 року до місцевих бюджетів бізнес спрямував 143 мільйони гривень,  що на 10 %  або на 13,0 мільйонів гривень більше ніж торік. Надходження до місцевих бюджетів у січні - березні сформовано на 46,1 % за рахунок надходжень податку на доходи фізичних осіб, 28,7 % - екологічного податку, 11,1 % склали надходження від платників єдиного податку та 11%  надходжень до місцевих бюджетів з початку поточного року забезпечили землевласники та землекористувачі.

До державного бюджету платники спрямували майже 118 мільйонів гривень  У порівнянні з аналогічним періодом 2017 року надходження збільшились на 54,7% або  майже на 42 мільйони гривень.

Безперечними лідерами в наповненні бюджетів залишаються платники Мар’їнського району. За січень - березень 2018 року до зведеного бюджету країни ними спрямовано 183 мільйона гривень.

Друге місце за підсумками поточного року – за платниками Великоновосілківського району. Ними перераховано до бюджету 41 мільйон гривень.

Бізнес м. Вугледар перерахував до зведеного бюджету 38 мільйонів гривень.

Значне підвищення рівня надходжень відбулось завдяки налагодженій роботі Мар’їнської ОДПІ з платниками податків. Крім того, постійне вдосконалення електронних сервісів ДФС та функціонування системи електронного адміністрування ПДВ безумовно сприяє створенню комфортних умов для ведення бізнесу, тим самим забезпечуючи високий рівень сплати податків.

Платники Мар’їнської ОДПІ сплатили за I квартал 2018 року 6,9 мільйонів гривень військового збору

За січень – березень поточного року платники м. Вугледар, Мар’їнського та Великоновосілківського районів перерахували понад 6,9 мільйонів гривень військового збору. Сума надходжень збору на підтримку української армії зросла порівняно з аналогічним періодом минулого року на 19,4 % або на 1,1 мільйона гривень.

Найбільші суми збору з початку 2018 року забезпечені платниками Мар’їнського району та м. Вугледар - сплачено відповідно 3,2 та 2,4 мільйона гривень.

Місцеві скарбниці Мар’їнського, Великоновоселківського районів та м. Вугледар поповнились на суму 15,7 мільйонів гривень за рахунок надходжень земельного податку та орендної плати

За січень-березень 201 року надходження земельного податку та орендної плати з юридичних осіб склали 14,4 мільйона гривень, що на 0,9 мільйонів гривень. або на 6,9 % більше, ніж за аналогічний період 2017 року. Фізичними особами сплачено 1,4 мільйона гривень. В тому числі за березень бізнес спрямував до місцевих скарбниць 4,9 мільйона гривень.

Нагадуємо, що платниками податку є власники земельних ділянок, земельних часток (паїв) та землекористувачі, а об'єктами оподаткування земельні ділянки, які перебувають у власності або користуванні та земельні частки (паї), які перебувають у власності.

Платники плати за землю (крім фізичних осіб) самостійно обчислюють суму податку щороку станом на 1 січня і не пізніше 20 лютого поточного року подають відповідному контролюючому органу за місцезнаходженням земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 Податкового кодексу України (далі – Кодекс), з розбивкою річної суми рівними частками за місяцями. Подання такої декларації звільняє від обов'язку подання щомісячних декларацій. При поданні першої декларації (фактичного початку діяльності як платника плати за землю) разом з нею подається довідка (витяг) про розмір нормативної грошової оцінки земельної ділянки, а надалі така довідка подається у разі затвердження нової нормативної грошової оцінки землі.

Платник плати за землю має право подавати щомісяця звітну податкову декларацію, що звільняє його від обов'язку подання податкової декларації не пізніше 20 лютого поточного року, протягом 20 календарних днів місяця, що настає за звітним.

За ново відведені земельні ділянки або за новоукладеними договорами оренди землі платник плати за землю подає податкову декларацію протягом 20 календарних днів місяця, що настає за звітним.

У разі зміни протягом року об'єкта та/або бази оподаткування платник плати за землю подає податкову декларацію протягом 20 календарних днів місяця, що настає за місяцем, у якому відбулися такі зміни.

Нарахування фізичним особам сум податку проводиться контролюючими органами (за місцем знаходження земельної ділянки), які надсилають (вручають) платникові за місцем його реєстрації до 1 липня поточного року податкове повідомлення-рішення про внесення податку за формою, встановленою у порядку, визначеному статтею 58  Кодексу

Облік фізичних осіб - платників податку і нарахування відповідних сум проводяться контролюючими органами за місцем знаходження земельної ділянки щороку до 1 травня.

Податок фізичними особами сплачується протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення.

З 01.01.2018 року платниками єдиного податку не здійснюється нарахування та сплата авансового внеску під час виплати дивідендів

Мар’їнська ОДПІ Головного управління ДФС у Донецькій області доводить до відома платників, що Державна фіскальна служба України листом від 26.03.2018 р. N 8773/7/99-99-15-02-02-17 «Про надання роз'яснення» з метою належного адміністрування податку на прибуток та у зв'язку з надходженням запитів платників податків стосовно нарахування та сплати платниками єдиного податку авансового внеску з податку на прибуток під час виплати дивідендів повідомляє.

Відповідно до пп. 14.1.49 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України у редакції, чинній з 01.01.2018 (далі – Кодекс) дивіденди - платіж, що здійснюється юридичною особою, у тому числі емітентом корпоративних прав, інвестиційних сертифікатів чи інших цінних паперів на користь власника таких корпоративних прав, інвестиційних сертифікатів та інших цінних паперів, що засвідчують право власності інвестора на частку (пай) у майні (активах) емітента, у зв'язку з розподілом частини його прибутку, розрахованого за правилами бухгалтерського обліку.

Згідно з п. 297.4 ст. 297 Кодексу дивіденди, що виплачуються платниками єдиного податку третьої групи (юридичними особами) та четвертої групи власникам корпоративних прав (засновникам таких платників єдиного податку), оподатковуються за правилами, встановленими розділами II і IV цього Кодексу.

Відповідно до пп. 57.1 1.1 п. 57.1 1. ст. 57 Кодексу у разі прийняття рішення щодо виплати дивідендів платник податку на прибуток - емітент корпоративних прав, на які нараховуються дивіденди, проводить зазначені виплати власнику таких корпоративних прав незалежно від того, чи є оподатковуваний прибуток, розрахований за правилами, визначеними ст. 137 цього Кодексу.

Згідно з пп. 57.1 1.2 п. 57.1 1. ст. 57 Кодексу крім випадків, передбачених пп. 57.1 1.3 цього пункту, емітент корпоративних прав, який приймає рішення про виплату дивідендів своїм акціонерам (власникам), нараховує та вносить до бюджету авансовий внесок із податку на прибуток.

Зазначений авансовий внесок вноситься до бюджету до/або одночасно з виплатою дивідендів.

З урахуванням внесених Законом України від 07 грудня 2017 року N 2245-VIII "Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2018 році" змін, які набули чинності з 01.01.2018, обов'язок з нарахування та сплати авансового внеску з податку за визначеною п. 136.1 ст. 136 цього Кодексу ставкою не покладається на платників єдиного податку.

Отже, починаючи з 01.01.2018, платниками єдиного податку не здійснюється нарахування та сплата авансового внеску під час виплати дивідендів.

Таким чином, під час виплати дивідендів у 2018 році за результатами фінансово-господарської діяльності за 2016, 2017 роки, платники єдиного податку у 2018 році не нараховують та не сплачують до бюджету авансові внески з податку на прибуток.

Якщо рішення про виплату дивідендів своїм акціонерам буде прийнято платником єдиного податку - емітентом корпоративних прав у 2017 році, але виплата таких дивідендів до 01.01.2018 не відбулася, то у разі виплати таких дивідендів у 2018 році платник єдиного податку - емітент корпоративних прав авансовий внесок із податку на прибуток не сплачує.

До уваги платників рентної плати за спеціальне використання води

Мар’їнська ОДПІ Головного управління ДФС у Донецькій області доводить до відома платників, що ДФС України листом від 19.01.2018 №1579/7/99-99-12-03- 04-17 «Про адміністрування у 2018 році рентної плати за спеціальне використання води» (далі – Лист ДФС №1579) повідомила наступне.

Законом України від 07.12.2017 №2245-VIIІ «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2018 році» (далі – Закон №2245) внесені зміни до Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ).

Пунктом 46 розділу І Закону України №2245 внесено зміни до ст.255 ПКУ та збільшено на 16,8 відсотків (порівняно з діючими у 2017 році) ставки рентної плати за спеціальне використання води (далі – Рентна плата), які застосовуються при обчисленні податкових зобов’язань з Рентної плати за результатами господарської діяльності у 2018 році. Зазначена норма запроваджена пунктом 1 розділу ІІ Прикінцевих та перехідних положень Закону №2245, починаючи з 01.01.2018.

Платники Рентної плати обчислюють суму Рентної плати наростаючим підсумком з початку року та складають податкові декларації за формою, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 17.08.2015 №719, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 03.09.2015 за №1051/27496 (із змінами і доповненнями).

Податкові декларації з Рентної плати подаються платниками контролюючим органам до закінчення визначеного розділом ІІ ПКУ граничного строку подання податкових декларацій за податковий (звітний) період, що дорівнює календарному кварталу, за місцем податкової реєстрації (п.п.257.3.4 п.257.3 ст.257 ПКУ).

Платники Рентної плати перераховують суми Рентної плати одним платіжним дорученням на рахунки, відкриті в органах, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів, які забезпечують розподіл цих коштів у співвідношенні, визначеному Бюджетним кодексом України із змінами, внесеними Законом України від 07.12.2017 №2233-VIIІ «Про внесення змін до Бюджетного кодексу України».

Слід зазначити, що визначені у п.255.4 ст.255 ПКУ види використання води, за які не справляється Рентна плата, стосуються виключно вторинних водокористувачів, які відповідно до п.255.1 ст.255 ПКУ з 2018 року не є платниками Рентної плати.

Крім того з 2018 року норма п.255.3 ст.255 ПКУ визначатиме об’єкт оподаткування Рентною платою як фактичний обсяг води, що обліковується як результат водозабору та водопідготовки, наприклад, очищення або оброблення до встановлених для відповідного  водного об’єкта нормативних вимог споживання.

Понад 834 тисячі гривень отримали місцеві бюджети від власників нерухомості, яка знаходиться на території, що обслуговується Мар’їнською ОДПІ

Як повідомила Наталя Пащенко - в.о. начальника Мар’їнської ОДПІ Головного управління ДФС у Донецькій області, протягом січня - березня 2018 року платники Мар’їнської ОДПІ сплатили до місцевих бюджетів 834,3 тисячі гривень податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, що на 392,9 тисяч гривень або на 89,0 відсотків перевищує надходження відповідного періоду минулого року. Із цієї суми 82 відсотки або 680,3 тисяч гривень - внесок власників нерухомості Мар’їнського району.

Нагадаємо, суб’єкти декларування – юридичні особи самостійно визначають суму податку на нерухоме майно та перераховують її до бюджету. Щодо фізичних осіб, які мають у власності нерухомість, що підлягає оподаткуванню, то податкове зобов’язання їм визначають органи Державної фіскальної служби України та до 1 липня надсилають повідомлення про сплату належної суми.

«Громадяни ще мають час, щоб провести звірку з органами ДФС стосовно об’єктів нерухомості та їх площі для правильного нарахування суми податку. Для цього їм потрібно завітати до Центру обслуговування платників та звірити наявну в органах ДФС інформацію щодо належного їм майна», - зазначила Наталя Пащенко та нагадала, що сплачувати податок на нерухоме майно зобов’язані не всі фізичні особи, а лише ті, які мають у власності квартиру/квартири, житлова площа яких перевищує 60 кв. м і будинок/будинки площею більше 120 кв. м. У випадку наявності об’єктів нерухомого майна різних типів податок сплачується за площу, що перевищує 180 кв. м.

Разом з тим, громадяни, які мають у власності житлову нерухомість, зокрема квартиру загальною площею понад 300 кв. м., або будинок площею більше 500 кв. м., цього року сплачують додатково 25 тисяч гривень за кожен такий об’єкт житлової нерухомості.

262 млн. гривень спрямували до бюджету платники Мар’їнської ОДПІ за січень-березень 2018 року

За січень-березень 2018 року від платників Мар’їнської ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області до зведеного бюджету країни надійшло майже 262 мільйона гривень, що на 55 мільйонів або на 26,5 відсоток перевищує показники за січень-березень 2017 року.

Основну частку, 54,8 % від загального збору зведеного бюджету займають надходження до місцевих бюджетів. За I квартал 2018 року до місцевих бюджетів регіону сплачено понад 143 мільйона гривень, що на 10,0 % або на 13 мільйонів гривень більше ніж торік.

До державного бюджету України з початку року бізнес спрямував майже 118 мільйонів гривень. Збір коштів до державного бюджету перевищив минулорічні показники на 54,7 % або на 42 мільйона гривень. Протягом січня-березня 2018 року основними бюджетоформуючими податками та зборами традиційно залишаються:

- податок на додану вартість – 44,7 мільйонів гривень;

- екологічний податок – 33,7 мільйонів гривень;

- податок на доходи фізичних осіб – 22,5 мільйонів гривень;

- військовий збір – 6,9 мільйона гривень.

Досягти таких результатів вдалось завдяки злагодженій роботі фахівців фіскальної служби та своєчасного виконання свого податкового обов’язку представниками бізнесу.

Керівництво Мар’їнської ОДПІ висловлює щиру вдячність платникам податків за їх сумлінне ставлення до виконання свого конституційного обов’язку щодо забезпечення надходжень до Державного бюджету України.

Щодо створених телефонних ліній

Головне управління ДФС у Донецькій області нагадує:

З питань щодо переміщення товарних вантажів в зоні проведення АТО, що належать до компетенції органів Державної фіскальної служби України, можна звернутись з 9 до 18 години за телефонами «гарячої лінії» 0934434409 та 0993683346.

За I квартал 2018 року ЦОП Мар’їнської ОДПІ надано 6620 адміністративних послуг

У Центрах обслуговування платників (далі - ЦОП) Мар’їнської ОДПІ Головного управління ДФС у Донецькій області представникам бізнесу та громадянам надається широкий спектр адміністративних, консультативних та інформаційних послуг, забезпечується приймання податкової звітності, прийом та реєстрація вхідної кореспонденції, попередній запис громадян на особистий прийом, видача довідок тощо. Також для зручності відвідувачів у Центрах функціонує система Wi-Fi.

Протягом I кварталу 2018 року ЦОП Мар’їнської ОДПІ надано 6620 адміністративних послуг, що у 2,5 рази більше у порівнянні з аналогічним періодом минулого року .

Найбільш популярна адміністративна послуга з отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків ( ДРФО) про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків. За три місяця 2018 року громадяни отримали 3913 таких відомостей, їх питома вага у загальній кількості отриманих у звітному місяці адмінпослуг – 59,1 %.

Також запитуваними з боку суб`єктів господарювання у січні-березні 2018 року були такі адміністративні послуги:

- видача картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків – 1871 (28,3%);

- реєстрація книг обліку розрахункових операцій 215 (3,2%);

- надання витягу з реєстру платників єдиного податку – 151 (2,3%).

З більш детальною інформацією щодо контактів, адрес Центрів обслуговування платників та переліків адміністративних послуг можна ознайомитись на офіційному субсайті ГУ ДФС у Донецькій області за посиланням http://dn.sfs.gov.ua/okremi-storinki/arhiv1/125357.html

У період декларування громадянами доходів отриманих протягом 2017 року до 2 травня поточного року ЦОП, працюють з понеділка по п'ятницю з 9 год. 00 хв. до 20 год. 00 хвилин.

За вихідні спецпідрозділ «Фантом» неодноразово упереджував спроби вивезення з непідконтрольної території готівки

Протягом минулих вихідних співробітниками управління оперативного забезпечення на окремих територіях зон АТО Головного управління ДФС у Донецькій області (спецпідрозділ «Фантом») було припинено декілька спроб ввезення готівкових коштів з тимчасово непідконтрольної території.

Так, 31 березня 2018 року під час огляду громадянина було виявлено готівкові кошти у розмірі 400,0 тис. гривень. Вказані кошти підприємливий мешканець м. Донецька намагався перенести на собі з тимчасово непідконтрольної українській владі території, сховавши їх під верхнім одягом.

Крім того, 01 квітня 2018 року під час поглибленого огляду на КПВВ «Мар’їнка» транспортного засобу Toyota Highlander було виявлено готівкові кошти  у розмірі 404,9 тис. гривень. Вказані кошти мешканець м. Шахтарськ намагався приховано провезти з тимчасово непідконтрольної українській владі території.

Усі матеріали та грошові кошти передано працівникам Національної поліції для прийняття рішення  згідно з чинним законодавством.

Майже 43 мільйони гривень надійшло до місцевих бюджетів від аграріїв Донеччини

Сплативши у січні-лютому 2018 року єдиний податок, агровиробники Донеччини вже поповнили місцеві бюджети області на 42,8 млн. грн., це на 36% або на 11,5 млн. грн. більше, ніж за відповідний період минулого року.

На даний час у Донецькій області 813  представників аграрного бізнесу обрали спрощену систему оподаткування.

У територіальному розрізі лідерами зі сплати єдиного податку є сільськогосподарські підприємства м. Маріуполь, які перерахували до місцевого бюджету понад 40,2 млн. гривень. Аграрії м. Покровськ та Покровського району сплатили 22,6 млн. грн. єдиного податку, а платники м. Слов’янськ та Слов’янського району забезпечили надходження до місцевого бюджету громади у розмірі майже 19 млн. гривень.

Ставка податку залежить від категорії земель (або водного фонду) та їх розташування (рілля, сіножаті і пасовища, багаторічні насадження, сільгоспугіддя, що перебувають в умовах закритого ґрунту тощо). Їх розмір розраховується у відсотках від бази оподаткування, тобто, від площі земельних ділянок.

Звертаємо увагу, що у 2018 році  діють наступні ставки єдиного податку:

 

Види земельних ділянок

Ставки єдиного податку (y % вiд нормативної грошової оцінки)

загальні

у гірських зонах тa на поліських територіях

на закритому ґрунті

Рілля, сіножаті,  пасовища

0,95 (у 2017 році - 0,95; у 2016 році - 0,81)

0,57 (у 2017 році - 0,57; у 2016 році -0,49)

6,33 (2017 рік - 6,33; 2016 рік - 5,4)

Багаторічні насадженя

0,57 (у 2017 році - 0,57; у 2016 році - 0,49)

0,19 (у 2017 році - 0,19; у 2016 році - 0,16)

 

Землі водного фонду

2,43 (2017 рік - 2,43)

 

 

 

Співробітниками «Фантому» задокументовано факт пропозиції надання неправомірної вигоди

30 березня 2018 року під час несення служби на КПВВ «Мар'їнка» співробітниками управління оперативного забезпечення на окремих територіях зон АТО Головного управління ДФС у Донецькій області спільно із працівниками Державної прикордонної служби під час здійснення контрольно-дозвільних процедур задокументовано факт пропозиції надання неправомірної вигоди в сумі 2000 гривень.

Так, під час проведення огляду автомобіля Fiat Doblo, який рухався з тимчасово неконтрольованої території під керуванням мешканця м. Донецьк, виявлено тимчасовий реєстраційний талон на транспортний засіб невстановленого зразка ДНР. Вказаний громадянин за безперешкодне переміщення з тимчасово неконтрольованої території  запропонував грошові кошти співробітникам Державної фіскальної служби та Державної прикордонної служби.

Матеріали за фактами пропозиції надання неправомірної вигоди та виявлення тимчасового реєстраційного талону на транспортний засіб невстановленого зразка ДНР передані представникам Національної поліції для прийняття рішення згідно з чинним законодавством.

Про декларування доходів громадян -  викладачам ДонНТУ

Нещодавно начальник Покровського відділу податків і зборів з фізичних осіб Покровсько-Добропільського управління ГУ ДФС у Донецькій області Павло Рисованний взяв участь у засіданні вченої ради Донецького національного технічного університету. Метою його виступу на цьому заході стало роз’яснення норм законодавства, що стосуються декларування доходів громадян, та прикладів їх практичного застосування.

Податківець зазначив, що згідно зі ст. 67 Конституції України, п.п. 49.18.5, ст. 49 та п.п.179.1 ст. 179 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) кожний громадянин зобов’язаний сплачувати податки у порядку і розмірі, передбаченому Законом, а також щорічно подавати до податкових органів за місцем реєстрації декларації про свій майновий стан та доходи за попередній рік (далі – Декларація).

Павло Рисованний нагадав викладачам закладу, що з 1 січня по 1 травня п.р. проводиться кампанія декларування громадянами доходів, отриманих у 2017 році, з яких не були нараховані та сплачені податки.

Учасники засідання отримали змістовну інформацію щодо категорій громадян,  які зобов’язані подати річну податкову декларацію про майновий стан і доходи та визначити податкові зобов’язання з податку на доходи фізичних осіб, військового збору. Фахівець ГУ ДФС у Донецькій області детально зупинився на видах доходів, які підлягають обов’язковому декларуванню. Зокрема, це іноземні доходи, та доходи, отримані від:

-   надання послуг репетиторства;

-   спадщини або дарування;

-   продажу рухомого чи нерухомого майна;

-   надання в оренду житлових і нежитлових приміщень, іншого майна;

-   списання установами банків кредитів;

-  інвестиційного прибутку (при отриманні частини статутного фонду  при закритті підприємства або зміні засновників та ін.);

-   продажу власної сільгосппродукції, вирощеної на земельній ділянці, що перевищує 2 гектари.

Крім того, податківцем були наведені конкретні приклади застосування ст. 166 ПКУ в частині реалізації права громадян на отримання податкової знижки та актуальність цієї інформації для студентства.

Нагадуємо, що за вибором платника податків Декларації подаються за місцем своєї податкової адреси особисто або уповноваженою на це особою; поштою (не пізніше ніж 5 днів до завершення кінцевого терміну подання) або в електронному вигляді через сервіс «Електронний кабінет платника податків» на веб-порталі ДФС.

Якісний та кваліфікований розгляд звернень громадянпріоритетний напрямок роботи податківців Донеччини

Якісний та кваліфікований розгляд звернень громадян, оперативне вирішення суперечливих питань, що виникають в сфері податкового законодавства – пріоритетний напрямок роботи фіскальної служби Донеччини.

Цьогоріч до ГУ ДФС у Донецькій області і її територіальних органів надійшло 103 письмових звернення громадян (95 заяв, 8 скарг), що на 4% більше, ніж за відповідний період 2017 року. Основні питання, які порушено у письмових зверненнях, – проведення контрольно-перевірочної роботи, адміністрування загальнодержавних податків, сплата єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, сплата місцевих податків та інші. 

 З початку року розглянуто 60 письмових звернень, за їх результатами: на 51 звернення надано відповідні роз`яснення, вирішено позитивно 6 звернень, направлено на розгляд за належністю до інших органів 2 звернення, не підлягало розгляду 1 звернення.

Для забезпечення реалізації конституційного права на звернення протягом січня-лютого поточного року посадовими особами Головного управління ДФС у Донецькій області та державних податкових інспекцій проведено 13 прийомів громадян, у тому числі 7 виїзних. Кількість усних прийомів дорівнює показнику аналогічного періоду минулого року. За результатами розгляду усних звернень громадян на 12 надано роз’яснення, 1 вирішено позитивно. Усім заявникам надані своєчасні та кваліфіковані відповіді.

 

« повернутися до списку новин