Великоновосілківська районна державна адміністрація
Донецька область, Великоновосілківський район

Функціонування кабінету страхувальника (роботодавця) на електронних сервісах Пенсійного фонду України

Переглядів: 313

Великоновосілківське об’єднане управління Пенсійного фонду України Донецької області продовжує знайомити громадян з електронними сервісами  Пенсійного фонду України.

Відтепер на порталі функціонує кабінет страхувальника (роботодавця), в якому для роботодавця доступна інформація щодо забезпечення соціальних прав його працівників, про правильність подання звітності тощо. 

У кабінеті можна переглянути інформацію стосовно сплати єдиного соціального внеску, в тому числі — щодо заборгованості підприємства з цього виду платежу до Фонду. Якщо є порушення прав працівників, у кабінеті відображається інформація, скільки застрахованих осіб з вини роботодавця не одержали зарахування певного періоду до страхового стажу. Окрім того, у кабінеті також містяться відомості щодо звітності по сплаті єдиного соціального внеску. Зокрема, роботодавець може бачити зауваження до його звітів та рекомендації щодо усунення неточностей.

Ще одна функція, яка стає доступною для роботодавця у його кабінеті, — можливість отримати інформацію для розрахунку суми виплати за час тимчасової непрацездатності працівника (лікарняні). До цього часу первинні дані для розрахунку — страховий стаж та розмір заробітної плати — надавали самі працівники. Для цього вони звертались до управлінь Пенсійного фонду за довідками. Тепер процедура отримання необхідних відомостей значно спрощується. Для отримання довідки Додаток 9 або ОК-7 у електронному вигляді безпосередньо страхувальнику (роботодавцю) необхідно здійснити наступні кроки:

1)  створіть запит на надання довідки (покрокова інструкція):

заходьте на адресу сайту portal.pfu.gov.ua, обирайте вкладку «Вхід» (вгорі справа), потім «Юридична особа», з наданого переліку обираєте свій центр, у якому ви отримали електронний підпис «Обрати АЦСК», застосовуєте файл ключа (директора або бухгалтера або печатки), вводьте пароль ключа та входіть за ЕЦП.  Обираєте розділ "Комунікації з ПФУ" – «Запит на отримання електронних документів» - «Довідка про трудовий та страховий стаж (або ОК-7)», вказуєте ІПН (код ДРФО), ПІБ та телефон працівника, на якого необхідна довідка, підписуєте ЕЦП та ставите відмітку про згоду на обробку даних, натискаєте відправити до ПФУ.

2) отримуйте довідку:

через 1-2 хвилини (за нормальної роботи програмного забезпечення) необхідно: не виходячи з кабінету страхувальника зайти в розділ "Звернення" та знайти там відповідь на запит з поміткою "Виконано". Натиснути на цей документ та внизу "Зберегти образ документу", тобто завантажити файл довідки у форматі .pdf. Довідку можна роздрукувати для зручності або зберігати в електронному вигляді.



« повернутися до списку новин