Великоновосілківська районна державна адміністрація
Донецька область, Великоновосілківський район,
смт Велика Новосілка, вулиця Центральна, 34
телефон:(06243)21-3-34, факс:(06243)21-7-66, e-mail:vns.a@dn.gov.ua

Мар’їнська ОДПІ Головного управління ДФС у Донецькій області інформує

Переглядів: 333

На Донеччині співробітники «Фантому» упередили спробу вивезення до непідконтрольної території партії медичних препаратів.

Співробітники управління оперативного забезпечення на окремих територіях зон проведення АТО Головного управління ДФС у Донецькій області (спецпідрозділ «Фантом») 26 березня зупинили спробу незаконно доставити на окуповані бойовиками території медичні препарати.

Лікарські засоби та стоматологічні імпланти орієнтовною вартістю 58,4 тис. гривень виявили під час проведення заходів, спрямованих на виявлення фактів порушення законодавства України щодо порядку переміщення товарів через лінію зіткнення на КПВВ «Майорське» у одного із громадян України, який направлявся з підконтрольної території на тимчасово окуповану територію,.

За фактом перевезення медичних препаратів складено протокол про адміністративне правопорушення за ч.1 ст.204-3 КУпАП (порушення Порядку переміщення товарів до району або з району проведення антитерористичної операції), товарно-матеріальні цінності вилучено.

 

Оподаткування та декларування доходів від продажу продукції тваринництва.

Мар’їнська ОДПІ Головного управління ДФС у Донецькій області повідомляє, що положеннями Податкового кодексу України (ст. 165.1.24) передбачено, якщо при продажу власної продукції тваринництва, отримані від її продажу доходи не оподатковуються у випадку, коли сукупна сума за рік не перевищує 50 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного року (у 2017 році - 160000 грн.)

У разі коли сума отриманого доходу перевищує встановлений цим підпунктом розмір, фізична особа зобов'язана падати контролюючому органу довідку про самостійне вирощування, розведення, відгодовування продукції тваринництва, що видається у довільній формі сільською, селищною, міською радою або радою об'єднаних територіальних громад, що створена згідно із законом та перспективним планом формування територій громад, за місцем податкової адреси (місцем проживання) власника продукції тваринництва. Якщо довідкою підтверджено вирощування проданої продукції тваринництва безпосередньо платником податку, оподаткуванню підлягає дохід, що перевищує 50 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року.

Якщо таким платником податку не підтверджено самостійне вирощування, розведення, відгодовування продукції тваринництва, доходи від продажу якої він отримав, такі доходи підлягають оподаткуванню на загальних підставах.

Оподатковується такий дохід за ставкою 18% .

Мар’їнська ОДПІ нагадує продавцям власної продукції тваринництва, які отримували торік доходи, які підлягають оподаткуванню, що вони зобов’язані до 1 травня 2018 року подати до територіального органу фіскальної служби декларації про майновий стан і доходи, отримані у минулому році.

 

До уваги платників податків!

Відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України та на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 року № 117 «Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в  Єдиному реєстрі податкових накладних» Державною фіскальною службою України за погодженням з Міністерством фінансів України затверджено:

критерії ризиковості платника податків, ризиковості здійснення операцій;

перелік показників, за якими визначається позитивна податкова історія платника податків.

Роботу Єдиного реєстру податкових накладних та деяких електронних сервісів для платників податку на додану вартість в ІТС «Електронний кабінет» відновлено з урахуванням положень зазначеної постанови.

 

Платниками Мар’їнської ОДПІ у січні-лютому 2018 року сплачено за ліцензії до бюджету майже 290 тисяч гривень.

За ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами суб’єкти господарювання Мар’їнської ОДПІ Головного управління ДФС у Донецькій області протягом січня-лютого 2018 року перерахували до місцевих бюджетів 290 тисячі  гривень, що на 3,0 тисяч гривень або на 1,2 відсотки більше, ніж у відповідному періоді минулого року.

Зазначимо, що за перші два місяця поточного року суб’єктам господарювання Мар’їнського, Великоновосілківського районів та міста Вугледару видано 141 ліцензію на роздрібну торгівлю алкоголем та тютюном, 13 ліцензій анульовано.

Нагадаємо, що для отримання ліцензії на роздрібну торгівлю алкогольними та тютюновими виробами необхідно подати до Центру обслуговування платників за місцем провадження суб'єктом господарювання торговельної діяльності заяву та документи, перелік яких визначено Законом України від 19 грудня 1995 року N 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів».

З метою забезпечення дотримання вимог пп. 213.1.9 п. 213.1 ст. 213 та п. 216.9 ст. 216 розділу VI Податкового кодексу України у заявах про видачу ліцензій на роздрібну торгівлю алкогольними напоями та тютюновими виробами додатково зазначаються адреса місця торгівлі, перелік реєстраторів розрахункових операцій (книг обліку розрахункових операцій), які знаходяться у місці торгівлі, а також інформація про них: модель, модифікація, заводський номер, виробник, дата виготовлення; реєстраційні номери посвідчень реєстраторів розрахункових операцій (книг обліку розрахункових операцій), які знаходяться у місці торгівлі, та дата початку їх обліку в органах Державної фіскальної служби.

До заяви необхідно додати платіжний документ з підтвердженням відповідного фінансового органу про фактичне надходження коштів до бюджету. Видача ліцензій здійснюється тільки за умови фактичного надходження встановленої плати за ліцензію до відповідного бюджету, яке перевіряється уповноваженою на видачу ліцензій особою на підставі поданої заявником копії платіжного доручення (з відміткою банку про сплату).

 

Про внесення змін до Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних.

24 березня 2018 року набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 року № 204 «Про внесення змін до Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних» (далі - Постанова № 204), яка внесла зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 року № 1246 «Про затвердження Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних» (далі - Постанова № 1246).

Зокрема Постановою № 204 внесено наступні зміни:

операційний день триває в робочі дні з 8-ї до 20-ї години. Якщо 15 число або останній день місяця припадають на вихідний, святковий або неробочій день, такий день вважається операційним днем;

у разі зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування формується квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування. Така квитанція одночасно надсилається постачальнику (продавцю) та отримувачу (покупцю) - платнику податку;

податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій:

прийняття в установленому порядку та набрання чинності рішенням про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування;

набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДФС відповідного рішення);

неприйняття та/або відсутність реєстрації в установленому порядку рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.

Зі зміненою редакцією тексту Постанови № 1246 Ви можете ознайомитись скориставшись розділом «Нормативні та інформаційні документи» Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу (htpp://zir.sfs.gov.uа)

Постанову № 204 опубліковано в газеті «Урядовий кур'єр» від 24.03.2018 № 57.

 

Критерії ризиковості платника податку.

Мар’їнська ОДПІ Головного управління ДФС у Донецькій області повідомляє, що Державною фіскальною службою України (далі – ДФС) визначені та доведені листом ДФС від  21.03.2018 р. N 959/99-99-07-18 критерії ризиковості платника податку та критерії ризиковості здійснення операцій.

1. Платник податків відповідає критеріям ризиковості, якщо:

1.1. платника податку зареєстровано (перереєстровано) на недійсні (втрачені, загублені) та підроблені документи згідно з інформацією, наявною в органах Державної фіскальної служби;

1.2. платника податку зареєстровано (перереєстровано) в органах державної реєстрації фізичними особами з подальшою передачею (оформленням) у володіння чи управління неіснуючим, померлим, безвісти зниклим особам згідно з інформацією, наявною в органах Державної фіскальної служби;

1.3. платника податку зареєстровано (перереєстровано) в органах державної реєстрації фізичними особами, що не мали наміру провадити фінансово-господарську діяльність або реалізовувати повноваження згідно з інформацією, наданою такими фізичними особами;

1.4. платника податку зареєстровано (перереєстровано) та проваджено фінансово-господарську діяльність без відома та згоди його засновників і призначених у законному порядку керівників згідно з інформацією, наданою такими засновниками та/або керівниками;

1.5. наявний обвинувальний вирок суду стосовно посадової особи (посадових осіб) платника податку за статтею 205 Кримінального кодексу України згідно з інформацією, наявною в органах Державної фіскальної служби;

1.6. комісії головних управлінь ДФС в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДФС можуть розглядати питання щодо встановлення ризиковості платника податків, а саме:

платник податку зареєстрований (перереєстрований) за адресою, що знаходиться на непідконтрольній території України (зона АТО, АР Крим);

дата реєстрації платником податку на додану вартість не перевищує трьох місяців з дати такої реєстрації;

платник податку - юридична особа, який не має відкритих рахунків у банківських установах, крім рахунків в органах державної казначейської служби України (крім бюджетних установ);

платник податку, посадова особа та/або засновник якого був посадовою особою та/або засновником суб'єкта господарювання, якого ліквідовано за процедурою банкрутства протягом останніх трьох років;

платником податку не подано контролюючому органу податкову звітність з податку на додану вартість за два останні звітні періоди всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та абзацу першого пункту 49.2 і пункту 49.18 статті 49 Податкового кодексу України;

платником податку на прибуток не подано контролюючому органу фінансову звітність за останній звітний період всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та пункту 46.2 статті 46 Податкового кодексу України (далі - Кодекс);

наявна податкова інформація, що свідчить про наявність ознак здійснення ризикових операцій платником.

Головні управління ДФС в областях, м. Києві та Офіс великих платників податків ДФС постійно обраховують та проводять моніторинг показників, визначених у пунктах 1.1 - 1.6 цих Критеріїв.

Ризиковість платника податку може бути встановлено у разі виконання хоча б одного з критеріїв, визначених у пунктах 1.1 - 1.5 цих Критеріїв.

Якщо виявлено, що платник податків має ознаки ризиковості згідно з пунктом 1.6 цих Критеріїв, то такий платник податків виноситься на розгляд Комісії в той самий день і вноситься до переліку ризикових платників у день проведення засідання Комісії, на якому прийнято відповідне рішення.

Якщо платник податків, якого внесено до переліку ризикових суб'єктів господарювання, перестав відповідати критеріям ризиковості, що визначені у пунктах 1.1 - 1.5 цих Критеріїв, такого платника податків виключають з переліку ризикових суб'єктів господарювання в день отримання/виявлення такої інформації.

У разі якщо платник податків, внесений до переліку ризикових суб'єктів господарювання, перестав відповідати критеріям ризиковості, що визначені у пункті 1.6 цих Критеріїв, платника виключають з переліку ризикових суб'єктів господарювання за рішенням комісій головних управлінь ДФС в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДФС.

 

Критерії ризиковості здійснення операцій.

2. Податкові накладні / розрахунки коригування, складені платниками податку, перевіряються на відповідність ознакам ризиковості здійснення операцій:

2.1. обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній / розрахунку коригування, яку(ий) подано на реєстрацію в Реєстрі, дорівнює або перевищує величину залишку, що визначається як різниця обсягу придбання на митній території України такого товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 01 січня 2017 року в отриманих податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих в Реєстрі, і митних деклараціях, збільшеного у 1,5 раза, та обсягу постачання відповідного товару/послуги, зазначеного у податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих з 01 січня 2017 року в Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 75 відсотків загального такого залишку) товарів з кодами згідно з УКТ ЗЕД та послуг з кодами згідно з ДКПП, перелік яких визначено ДФС відповідно до додатка, та відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, яка подана на реєстрацію в Реєстрі, в Таблиці даних платника податку як товару/послуги, що на постійній основі постачається (виготовляється);

2.2. відсутність (анулювання, призупинення) ліцензій, виданих органами ліцензування, які засвідчують право платника податку на виробництво, експорт, імпорт і оптову торгівлю підакцизними товарами (продукцією), визначеними підпунктами 215.3.1 та 215.3.2 пункту 215.3 статті 215 розділу VI Кодексу, стосовно товарів, які зазначені платником податку у податковій накладній, поданій на реєстрацію в Реєстрі на дату складання такої податкової накладної / розрахунку коригування;

2.3. відсутність на дату складання податкової накладної / розрахунку коригування відомостей (актуального запису) у Реєстрі платників акцизного податку з реалізації пального щодо суб'єкта господарювання, який реєструє податкову накладну на товар (пальне) із кодами УКТ ЗЕД згідно з пп. 215.3.4 п. 215.3 ст. 215 Кодексу;

2.4. розрахунок коригування складений постачальником товарів/послуг до податкової накладної, яка складена на отримувача - платника податку на додану вартість, якщо передбачається зміна номенклатури товару/послуги (для кодів товарів згідно з УКТ ЗЕД - зміна перших чотирьох цифр кодів, а для кодів послуг відповідно до ДКПП - перших двох цифр кодів), за умови відсутності такого товару/послуги, зазначеного/зазначеної в розрахунку коригування, який поданий на реєстрацію в Реєстрі, в Таблиці даних платника податку як товару/послуги, що на постійній основі постачається (виготовляється).

Перелік кодів товарів, згідно з УКТ ЗЕД, та послуг з кодами, згідно з ДКПП, які застосовуються для визначення відповідності податкових накладних / розрахунків коригування, які подано на реєстрацію до Єдиного реєстру податкових накладних, критеріям ризиковості здійснення операції при здійсненні моніторингу

 

N
з/п

Код

Назва

1

2402

Сигари, сигари з відрізаними кінцями, сигарили та сигарети, цигарки, з тютюном або його замінниками:

2

2711

Гази нафтові та інші вуглеводні в газоподібному стані:

3

1701

Цукор з цукрової тростини або з цукрових буряків і хімічно чиста цукроза, у твердому стані:

4

20.15

 

5

0207

М'ясо та їстівні субпродукти свійської птиці, зазначеної в товарній позиції 0105, свіжі, охолоджені або морожені:

6

1206

Насіння соняшнику, подрібнене або не подрібнене:

7

6309

Одяг та інші вироби, що використовувалися:

8

2710

Нафта або нафтопродукти, одержані з бітумінозних порід (мінералів), крім сирих; продукти, в іншому місці не зазначені, з вмістом 70 мас. % або більше нафти чи нафтопродуктів, одержаних з бітумінозних порід (мінералів), причому ці нафтопродукти є основними

9

2709

Нафта або нафтопродукти сирі, одержані з бітумінозних порід (мінералів):

10

2208

Спирт етиловий не денатурований з концентрацією спирту менш як 80 об. %; спиртові дистиляти та спиртні напої, одержані шляхом перегонки, лікери та інші напої, що містять спирт:

11

4302

Хутрові шкурки дублені або вичинені (включаючи голови, хвости, лапи та інші частини або обрізки хутрових шкурок), не з’єднані або з'єднані (без додавання інших матеріалів), крім включених до товарної позиції 4303:

12

4301

Сировина хутрова (включаючи голови, хвости, лапи та інші обрізки, придатні для використання у виробництві хутрових виробів), крім шкірсировини та шкур товарних позицій 4101, 4102 або 4103:

13

2203

Пиво із солоду (солодове):

14

81.22

Послуги щодо очищування будівель і промислових об'єктів, інші

15

1001

Пшениця і суміш пшениці та жита (меслин):

16

0303

Риба морожена, крім рибного філе та іншого м'яса риб товарної позиції 0304:

17

1201

Соєві боби, подрібнені або не подрібнені:

18

1512

Олії соняшникова, сафлорова або бавовняна та їх фракції, рафіновані або нерафіновані, але без зміни їх хімічного складу:

19

8704

Моторні транспортні засоби для перевезення вантажів:

20

1005

Кукурудза:

21

49.41

Перевезення вантажів дорожніми транспортними засобами

22

2202

Води, включаючи мінеральні та газовані, з доданням цукру чи інших підсолоджувальних або ароматизувальних речовин, інші безалкогольні напої, крім фруктових або овочевих соків товарної позиції 2009:

23

3102

Добрива мінеральні або хімічні, азотні:

24

5407

Тканини з синтетичних комплексних ниток, включаючи тканини, виготовлені з матеріалів товарної позиції 5404:

25

9503

Триколісні велосипеди, самокати, педальні автомобілі та аналогічні іграшки на колесах; лялькові коляски; ляльки; інші іграшки; моделі зменшеного розміру («у масштабі») та аналогічні моделі для розваг, діючі чи недіючі; головоломки різні:

26

2101

Екстракти, есенції та концентрати кави, чаю чи мате, або парагвайського чаю і готові продукти на їх основі або на основі кави, чаю чи мате, або парагвайського чаю; смажений цикорій та інші смажені замінники кави і екстракти, есенції та їх концентрати:

27

6402

Інше взуття на підошві та з верхом з гуми або пластмаси:

28

8701

Трактори (за винятком тракторів товарної позиції 8709):

29

1905

Хлібобулочні, борошняні кондитерські вироби, з вмістом або без вмісту какао; вафельні пластини, порожні капсули, придатні для використання у фармацевтиці, вафельні облатки для запечатування, рисовий папір та аналогічні продукти:

30

52.29

Послуги допоміжні щодо транспортування інші

31

41.00

Будівлі та будування будівель

32

73.11

Послуги рекламних агентств

33

1517

Маргарин; харчові суміші або продукти з тваринних і рослинних жирів, масел та олій або їх фракцій, крім харчових жирів, масел чи олій та їх фракцій товарної позиції 1516:

34

0203

Свинина, свіжа, охолоджена або морожена:

35

0805

Цитрусові, свіжі або сушені:

36

0103

Свині, живі:

37

1601

Ковбаси та аналогічні вироби з м'яса, м'ясних субпродуктів чи крові; готові харчові продукти, виготовлені на основі цих виробів:

38

7403

Мідь рафінована та мідні сплави необроблені:

39

1806

Шоколад та інші готові харчові продукти з вмістом какао:

40

2106

Харчові продукти, в іншому місці не зазначені:

41

6810

Вироби з цементу, бетону або штучного каменю, армовані чи неармовані:

42

20.12

 

43

4011

Шини та покришки пневматичні гумові нові:

44

8517

Телефонні апарати, включаючи апарати телефонні для сотових мереж зв’язку та інших бездротових мереж зв’язку; інша апаратура для передачі або приймання голосу, зображень та іншої інформації, включаючи апаратуру для комунікації в мережі дротового або без-дротового

45

81.29

Послуги щодо очищування, інші

46

0407

Яйця птахів у шкаралупі, свіжі, консервовані або варені:

47

3824

Готові сполучні суміші, які використовують у виробництві ливарних форм або ливарних стрижнів; хімічна продукція та препарати хімічної або суміжних з нею галузей промисловості (включаючи препарати, що складаються із сумішей природних продуктів), в інших то

48

2814

Аміак, безводний або у водному розчині:

49

2523

Портландцемент, глиноземистий цемент, цемент шлаковий, сульфатостійкий цемент і подібні гідравлічні цементи, забарвлені або незабарвлені, готові чи у вигляді клінкерів:

50

68.20

Послуги щодо оренди й експлуатування власної чи взятої у лізинг нерухомості

51

6904

Цегла будівельна, блоки для підлоги, плитки несучі або облицьовувальні та аналогічні вироби з кераміки:

52

1008

Гречка, просо та насіння канаркової трави; інші зернові культури:

53

73.20

Послуги щодо досліджування ринку та визначання громадської думки

54

0011

 

55

2204

Вина виноградні, включаючи вина кріплені; сусло виноградне, крім того, що включено до товарної позиції 2009:

56

7210

Прокат плоский з вуглецевої сталі завширшки 600 мм або більше, плакований, з гальванічним або іншим покриттям:

57

1602

Інші готові чи консервовані продукти з м’яса, м’ясних субпродуктів або крові:

58

8205

Інструменти ручні (включаючи алмазні склорізи), що в іншому місці не зазначені; лампи паяльні; лещата, затискачі та аналогічні інструменти, крім приладдя або частин верстатів; ковадла; горна переносні; шліфувальні круги з опорними рамами, ручним або ножни

59

49.20

Перевезення вантажів залізничним транспортом

60

2103

Продукти для приготування соусів і готові соуси; смакові добавки та приправи змішані; порошок гірчиці та готова гірчиця:

61

2614

Руди та концентрати титанові:

62

3101

Добрива тваринного або рослинного походження, у суміші або ні, піддані хімічній обробці або ні; добрива, одержані у результаті змішування або хімічної обробки речовин тваринного або рослинного походження

63

2901

Вуглеводні ациклічні:

64

2005

Інші овочі, приготовлені або консервовані без додання оцту чи оцтової кислоти, не заморожені, крім продуктів товарної позиції 2006:

65

2201

Води, включаючи природні або штучні мінеральні, газовані, без додання цукру чи інших підсолоджувальних або ароматизувальних речовин; лід та сніг:

 

Товарообіг в Донецькій митниці ДФС у січні - лютому збільшився майже на 40%

Згідно з даними Донецької митниці ДФС, протягом січня-лютого 2018 року її зовнішньоторговельний обіг збільшився на 39% та склав 807 млн. доларів. Експортуються товари з Донецького регіону до 63 країн світу. Загалом за перші два місяці поточного року обсяги експортних оформлень зросли  майже на чверть та склали 588 млн. доларів. Операції, пов’язані із ввезенням товарів на митну територію України, проводяться із 50 країнами, при цьому  імпортовано товарів за минулий період на 218 млн. доларів.  Зростання в імпортному напрямку становить 109% у порівнянні з аналогічним періодом 2017 року. 

Кількість суб’єктів, що здійснюють зовнішньоекономічну діяльність, залишається на рівні то річних показників та складає 283 особи. Серед них 47% здійснювали вивезення товарів з митної території України, 37% - ввозили товари, 16% - ті, що здійснювали  як експортні операції, так і імпортні.

Крім того, протягом січня - лютого 2018 року по 2 митним деклараціям призупинялось митне оформлення товарів за підозрою в порушенні прав інтелектуальної власності. Під сумнів митників, щодо правомірності ввезення товарів на митну територію України, попали підшипники роликові торгівельної марки  «INA» та коробки передач торгівельної марки «ZF». В усіх випадках митне оформлення продовжено на підставі разових листів дозволів від правовласників.

Протягом перших двох місяців в митниці оформлено 8357 митних декларацій всіх типів, з них 61% - експортні оформлення, 23% - імпортні, 16% - інші митні режими. Слід також зазначити, що наприкінці лютого  суттєво збільшився обсяг митних оформлень, що здійснюються за принципом «єдиного вікна», який в останню декаду склав майже 60% від всіх оформлень, що проводились в митниці.

 

Як отримати податкову знижку у разі переобладнання транспортного засобу на альтернативні види палива.

Мар’їнська ОДПІ Головного управління ДФС у Донецькій області нагадує, що громадяни, які у минулому році переобладнали свій транспортний засіб з використанням у вигляді палива моторного сумішевого, біоетанолу, біодизелю, стиснутого або скрапленого газу, інших видів біопалива, мають право включити до податкової знижки суму фактично сплачених коштів на таке переобладнання. Така можливість передбачена п.п.166.3.7 п.166.3 ст.166 Податкового кодексу України (далі - ПКУ).

Відповідно до п.п.166.2.1 п.166.2 ст.166 ПКУ до податкової знижки включаються, зокрема, фактично здійснені протягом звітного податкового року платником податку витрати, підтверджені відповідними платіжними та розрахунковими документами, зокрема, квитанціями, фіскальними або товарними чеками, прибутковими касовими ордерами, копіями договорів, що ідентифікують продавця товарів (робіт, послуг) і їх покупця (отримувача). У зазначених документах обов’язково повинно бути відображено вартість таких товарів (робіт, послуг) і строк їх продажу (виконання, надання).

Граничний термін подання декларації для реалізації права на податкову знижку за 2017 рік – 31 грудня 2018 року. Декларацію про майновий стан і доходи платники податку подають до податкової інспекції за місцем податкової адреси (реєстрації). Право на отримання податкової знижки у 2018 році щодо витрат, понесених у 2017 році, на наступний рік не переноситься.

 

Перелік показників, що визначають позитивну податкову історію платника податку, визначені ДФС та погоджені Міністерством фінансів України.

Мар’їнська ОДПІ Головного управління ДФС у Донецькій області повідомляє, що Державною фіскальною службою України (далі – ДФС) визначений та погоджений Міністерством фінансів України Перелік показників, що визначають позитивну податкову історію платника податку. Зазначені показники доведені листом ДФС від 21.03.2018 N 960/99-99-07-18, відповідно до яких платник податків має позитивну податкову історію у випадку відповідності одному з наступних критеріїв:

обсяг постачання, зазначений платником податку в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр) у поточному місяці, з урахуванням поданої на реєстрацію в Реєстрі податкової накладної/розрахунку коригування не перевищує 150 тисяч гривень на одного покупця - платника податку;

обсяг постачання, зазначений платником податку в податкових накладних/розрахунках коригування, які не підлягають наданню отримувачу (покупцю), зареєстрованих у Реєстрі за останні 6 місяців, становить більше 50 відсотків загального обсягу постачання товарів/послуг, зазначеного платником податку в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі;

товари/послуги, що постачаються (виготовляються) платником податку, а саме придбання і постачання одного товару чи послуги, зазначеного у податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі, складають більше 50 відсотків від загальної суми постачання товарів/послуг, зазначеної платником податку в податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі за останні 6 місяців;

платник податку здійснює на постійній основі, протягом будь-яких чотирьох звітних місяців з останніх шести, реєстрацію податкових накладних/розрахунків коригування в Реєстрі на постачання товарів/послуг з одним і тим самим кодом товару/послуги згідно з УКТЗЕД/ДКПП, по яких обсяг постачання становить 20 відсотків від загального такого обсягу постачання;

залишкова вартість основних засобів для платників податку на прибуток на кінець звітного (податкового) періоду (звітний період обирається відповідно до пункту 137.4 та пункту 137.5 статті 137 Податкового кодексу України для певної групи платників) складає більше 1 млн. грн. та відображена у звітності, по якій граничні строки подання передують календарному дню розрахунку цього показника за умови, що з 01.01.2017 керівник та засновник не змінювались;

наявність власних (право власності/користування), орендованих земельних ділянок становить понад 200 га включно або наявність орендованих земельних ділянок комунальної та/або державної власності площею не менше 0,5 га (станом на 01.01.2018), що задекларовані до 20.02.2018;

сплата єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування на одного працюючого перевищує суму ЄСВ з мінімальної заробітної платив 1,5 рази за останні 12 місяців за умови, що з 01.01.2017 керівник та/або засновник не змінювались;

загальна сума сплачених у попередньому звітному році сум єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування та податків і зборів (крім суми податку на додану вартість, сплаченої при ввезенні товарів на митну територію України) платником податку та його відокремленими підрозділами, якими подано податкову накладну/розрахунок коригування на реєстрацію в Реєстрі, становить більше 5 мільйонів гривень.

 

Шановні громадяни! Заробітна плата «в конвертах» – відсутність державних трудових та соціальних гарантій!

На сьогодні питання легалізації заробітної плати та офіційного оформлення трудових відносин між працедавцями та найманими працівниками залишається одним з основних напрямків діяльності фіскальної служби Донецької області.

Податківці Донеччини продовжують вживати заходи контролю за додержанням роботодавцями податкового законодавства в сфері оплати праці, що дає можливість не тільки забезпечувати надходження до бюджету країни «прихованих» роботодавцями податкових зобов’язань, але й підвищити соціальний захист працівників та спрямувати додаткові кошти на розвиток громад регіону. Так, з початку поточного року на Донеччині роботодавці офіційно працевлаштували 3400 громадян, за рахунок чого до бюджету додатково надійшло 2,8 млн. грн. податку на доходи фізичних осіб та 0,3 млн. грн. військового збору, а також 3,3 млн. грн. єдиного внеску.

Продовжується робота податківців і з підприємствами регіону в питаннях додержання мінімальних гарантій в оплаті праці. За рахунок підвищення заробітної плати 1285 підприємствами регіону бюджет додатково отримав 4,9 млн. грн. податків, зборів та єдиного внеску. Нагадуємо, що Законом України від 07 грудня 2017 року № 2246-VІІІ «Про Державний бюджет України на 2018 рік» з 1 січня 2018 року встановлено мінімальну заробітну плату у розмірі 3723 гривні.

З початку року, завдяки проведеній роботі з виявлення та упередження ухилення від оподаткування доходів громадян, до державної реєстрації залучено 753 громадянина, які здійснювали підприємницьку діяльність без реєстрації, а до бюджету додатково сплачено 0,7 млн. грн. податків, зборів та єдиного внеску.

Шановні громадяни! Головне управління ДФС у Донецькій області звертає увагу, що виплата заробітної плати «в конвертах» призводить до втрати користування державними гарантіями та унеможливлює соціальний захист працівників.

 

За січень – лютий поточного року мешканці Донеччини підтримали українську армію 67,4 мільйонами гривень.

За січень - лютий 2018 року платники Донеччини спрямували на підтримку української армії 67,4 мільйона гривень військового збору, що перевищує показник аналогічного періоду 2017 року на 8,3%.

Звертаємо увагу, що платниками військового збору є фізичні особи – резиденти та нерезиденти, які отримують доходи в Україні. Військовий збір, який перераховують на модернізацію та реформування української армії, сплачується у розмірі 1,5% від об’єкта оподаткування, що визначений Податковим кодексом України. Відповідальними за нарахування збору до бюджету є роботодавці, що нараховують доходи у вигляді заробітної плати на користь платника податків. Військовий збір у повному обсязі перераховується до державного бюджету.

Головне управління ДФС у Донецькій області наголошує, що військовий збір – внесок кожного громадянина у зміцнення обороноздатності України.

 

У лютому 2018 року органами фіскальної служби Донеччини надано понад 27 тисяч адміністративних послуг.

З початку 2018 року зафіксовано майже 476,6 тис. звернень представників бізнесу та громадян до органів фіскальної служби Донецької області за отриманням адміністративних, консультативних та інформаційних послуг, у тому числі в лютому поточного року – понад 252,1 тис. звернень, що майже на 42,3 тис. або 20% більше, показника аналогічного періоду 2017 року. Щоденно органами ДФС у Донецькій області опрацьовується понад 12,6 тис. звернень представників бізнесу та громадян.

У лютому 2018 року органами фіскальної служби області надано понад 27 тис. адміністративних послуг, що у порівнянні з аналогічним періодом минулого року більше на 72,5%.

Найбільш популярною адміністративною послугою у лютому поточного року визначено видачу відомостей з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків (далі – ДРФО) про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків – 12699 таких відомостей, питома вага від загальної кількості отриманих адмінпослуг – 47,0%.

Також запитуваними з боку суб`єктів господарювання у лютому поточного року були адміністративні послуги з видачі картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з ДРФО – 8477 (31,4%), реєстрації книг обліку розрахункових операцій – 1046 (3,9%), надання витягів з реєстру платників єдиного податку – 1046 (3,9%), реєстрації книги обліку доходів та книги обліку доходів і витрат платникам єдиного податку – 729 (2,7%), реєстрації платника єдиного податку – 685 (2,5%) та інші.

За січень-лютий поточного року Головним управлінням ДФС у Донецькій області видано 496 ліцензій на роздрібну торгівлю алкогольними напоями та тютюновими виробами (з них 262 і 234 ліцензій відповідно), анульовано 140 ліцензій на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями і тютюновими виробами за заявами суб’єктів господарювання (з них 68 і 72 ліцензії відповідно).

Не можливо не згадати, що 27 лютого поточного року відбулось урочисте відкриття у м. Курахове Центру обслуговування платників – ЦОП Мар’їнської ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області, який став двадцять першим в ряду Центрів обслуговування платників Донецької області.

З більш детальною інформацією щодо контактів та адрес Центрів обслуговування платників можна ознайомитись на офіційному суб-сайті ГУ ДФС у Донецькій області за посиланням http://dn.sfs.gov.ua/diialnist/mistsya-nadannya-administrativnih-poslu/.

 

 

 

« повернутися до списку новин