Великоновосілківська районна державна адміністрація
Донецька область, Великоновосілківський район

Рекомендації до чергового етапу електронного декларування

Переглядів: 251

З метою своєчасного подання електронних декларацій бажано виконати наступні дії:

1. Перевірити адресу електронної поштової скриньки, яка вказана у Вашому персональному кабінеті Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (далі – Реєстр).

Звертаю Вашу увагу на те, що відповідно до: Указу Президента України від 15 травня 2017 року №133/2017 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28.04.2017 «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» доступ до окремих поштових серверів у домені .ru  обмежений.

У зв’язку з цим для роботи з Реєстром (отримання повідомлень, підтвердження зміни електронного цифрового підпису тощо) слід використовувати поштові скриньки, які не підпадають під зазначені обмеження (наприклад: ukr.net, i.ua, email.ua, gmail.com тощо).

Звертаю увагу! Для зміни електронної поштової скриньки у Вашому персональному кабінеті Реєстру не потрібно отримувати новий ЕЦП.

2. Перевірити термін дії та працездатність Вашого електронного цифрового підпису для роботи з Реєстром.

Для отримання інформації про термін дії цифрового підпису треба завантажити посилений сертифікат особистого електронного цифрового підпису з веб-сайту акредитованого центру сертифікації ключів, в якому Ви його отримали. Після цього натиснути на сертифікат подвійним кліком лівої кнопки миші та у вікні, яке відкрилось, переглянути термін дії сертифікату. Необхідно, щоб на дату подання електронних документів до Реєстру, сертифікат електронного цифрового підпису був діючий. У разі, якщо термін дії сертифіката сплинув, Ви не зможете користуватись цифровим підписом, в тому числі подавати електронні документи до Реєстру. Тоді Вам необхідно звернутись до акредитованого центру сертифікації ключів та отримати новий електронний цифровий підпис.

Після отримання нового цифрового підпису Вам необхідно зайти на сторінку входу до Реєстру https://portal.nazk.gov.ua і скористатись посиланням: «Я змінив свій особистий ключ». У полі «Поточна електронна адреса» вказати електронну поштову скриньку, з якою Ви зареєстровані в Реєстрі, та натиснути кнопку «Вислати код для відновлення». На вказану поштову скриньку надійде лист «Зміна електронного цифрового підпису  ЄДИНИЙ ДЕРЖАВНИЙ РЕЄСТР ДЕКЛАРАЦІЙ». Для зміни електронного цифрового підпису необхідно перейти за посиланням у листі, після цього у полі акредитованого центру сертифікації ключів обрати акредитований центр, в якому Ви отримали новий цифровий підпис, обрати файл нового електронного цифрового підпису, вказати пароль та натиснути кнопку «Змінити електронний цифровий підпис». Після успішного виконання вказаних дій з’явиться повідомлення про розгляд Вашої заявки. Заявки на зміну підпису розглядаються протягом 1 доби у робочий час. Ви можете здійснити спробу входу до Реєстру з новим електронним цифровим підписом  через вказаний час та не очікувати листа з подальшими інструкціями.

Звертаю Вашу увагу також на те, що 07 листопада 2018 набрав чинності Закон України «Про електронні довірчі послуги», а Закон України «Про електронний цифровий підпис» втратив чинність. Будь ласка, враховуйте це при отриманні послуг електронного цифрового підпису.

Разом з тим відповідно до пункту 5 розділу VII Закону України «Про електронні довірчі послуги», електронний цифровий підпис та посилений сертифікат відкритого ключа, що його підтверджує, видані відповідно до вимог Закону України «Про електронний цифровий підпис» до набрання чинності цого Закону, використовуються користувачами електронних довірчих послуг, кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг, які продовжують їх обслуговувати, відповідно як кваліфікований електронний підпис та кваліфікований сертифікат електронного підпису до закінчення строку дії посиленого сертифіката відкритого ключа, але не пізніше двох років з дня набрання чинності цого Закону тобто до 07 листопада 2020 року.

Для перевірки працездатності електронного цифрового підпису  Ви можете скористатись online-сервісом накладання цифрового підпису на електронні документи за посиланням: https://ca.informjust.ua/sign Результатом успішної перевірки буде повідомлення: «ПІДПИС НАКЛАДЕНО УСПІШНО, ЦІЛІСНІСТЬ ДАНИХ ПІДТВЕРДЖЕНО».

Якщо при накладанні електронного цифрового підпису виникає помилка, слід звернутись до акредитованого центру сертифікації ключів, який Вам видав підпис.

Виконавши запропоновані дії, Ви завчасно підготуєтесь до чергового етапу декларування в Україні, чим полегшите собі роботу з Реєстром.

Також нагадую, що на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції https://nazk.gov.ua у розділі «Декларування» Ви можете ознайомитись із

Рекомендаціями при роботі з Реєстром,

відповідями на поширені питання при роботі з Реєстром та іншими матеріалами з питань електронного декларування.

У разі виникнення проблем технічного характеру Ви можете звернутись до служби технічної підтримки за тел.: +38(044)200-06-94 або адресою електронної пошти support@nazk.gov.ua, при цьому:

  • направляйте електронний лист з Вашої персональної електронної поштової скриньки, яка зазначена при реєстрації;
  • у темі листа зазначайте суть Вашого питання;
  • у листі необхідно зазначити Ваші прізвище ім’я по батькові, реєстраційний номер облікової картки платника податків та викласти суть питання, за необхідності до листа додати скріншоти (зображення екрана) з Вашою помилкою.

« повернутися до списку новин